Про проект

Компанія спеціалізується на юридичному консультуванні та бізнес-консалтингу з фокусом на російськомовних користувачів. Вона надає широкий спектр послуг, як-от реєстрація та ліквідація компаній, податковий і фінансовий аналіз, юридична підтримка в судових спорах тощо тим, хто планує або вже переїхав до Нідерландів з країн СНД.
  • Тип проекту сайт послуг
  • Ніша юридичні послуги в Нідерландах
  • Терміни 4 місяці
  • Регіон просування: новий сайт без контенту, з базовим переліком послуг і цінами
  • Начальное состояние сайта: застарілий дизайн, складна система CMS

Проблеми та цілі

Проблеми проекту
  • Проблема №1

    Неможливість правок. Через застарілу систему CMS технічні правки, необхідні для SEO, було максимально складно вносити, у більшості випадків - неможливо.

  • Проблема №2

    Некоректні налаштування індексації. У зв'язку з тим, що в системних файлах не було налаштовано, що саме має індексувати Google, а що ні, в індекс потрапляло дуже багато сміттєвих сторінок: дублікатів, службових сторінок і т.д.

  • Проблема №3

    Проблеми з метатегами Перевірка показала безліч дубльованих або порожніх метатегів Title і Description, що сильно знижувало цінність цих сторінок і сайту загалом з погляду пошукових систем.

Цели проекта
  • Цель №1

    Створення семантичного ядра Підібрати найцільовіші запити для головної, послуг і статей сайту для просування і збільшення видимості у видачі

  • Цель №2

    Оптимізація контенту і метатегів Гармонійно вписати в тексти і метатеги ключові слова на максимально можливій у рамках бюджету кількості сторінок

  • Цель №3

    Налаштування коректної індексації Внести на сайт коректні налаштування індексації, щоб в індекс пошукових систем не потрапляли сміттєві сторінки.

Опис стратегії та рішень

Оскільки бюджет клієнта не давав змоги масштабувати роботи, було ухвалено рішення рухатися в таких напрямах роботи:

Напрямок 1. Збір семантики та оптимізація наявних сторінок

У рамках цього напряму провели:

  • експрес-аналіз ніші клієнта;
  • зібрали варіанти ключових слів, відштовхуючись від тих, за якими просуваються конкуренти, і тих, які клієнт назвав пріоритетними для себе;
  • оптимізували під ключові слова головну сторінку, 20 сторінок послуг і 15 статей;
  • відправили оптимізовані сторінки на переіндексацію.

Напрямок 2. Виправлення технічних помилок

Тут було проведено технічний аудит сайту і сформульовано завдання для програміста. Що з технічного завдання вдалося впровадити:

  • налаштування карти сайту XML і файлу robots.txt;
  • позбавлення від внутрішніх посилань з некоректними редиректами;
  • поліпшення читабельності шрифтів.

Напрям 3. Нарощування посилальної маси

Було проведено роботу з посилальними профілями конкурентів, їх детально проаналізували і вивели, виходячи з аналізу, посилальну стратегію. Однак, зважаючи на невеликий бюджет, вирішено було сконцентруватися на крауд-маркетингу щомісяця, а також закупівлі 2-3 якісних аутріч-посилань раз на 3-4 місяці.

Результати просування

  • з 2145 до 3180 зростання місячної відвідуваності
    за 4 місяці
  • 70% в ТОП-3 виведення цільових ключових
    запитів у ТОП
  • x10 збільшення видимості
    у видачі Google

Експертиза

Коли у проекту велика кількість контенту й обмеження за бюджетом, важливо зосередитися на внутрішній роботі по сайту - оптимізації наявного контенту під потрібні ключові слова. Якісна робота з ключовими словами при правильній структурі сайту може дати відчутний приріст навіть без нарощування посилальної маси.
Олександр КоваленкоCEO/founder Advermedia

Отримайте експертний розбір проекту перед просуванням

Інформація, зазначена нижче, не буде передана третім особам, ми її використовуємо для відповіді на ваші запитання.

    Інші кейси

    Кейс SEO
    Украина, Британия - официальный сайт Nemiroff
    Переглянути кейс
    Кейс SEO
    Украина - интернет-магазин кальянной тематики
    с 300 до 20К органического трафика Переглянути кейс
    Кейс SEO
    Ирландия - интернет-магазин красок
    х3,2 органический трафик Переглянути кейс
    Кейс SEO
    ОАЭ - сайт парфюмерии
    х2,3 органический трафик Переглянути кейс
    Усі кейси