Про проект

-
Тип проекту сайт послуг
-
Ніша юридичні послуги в Нідерландах
-
Терміни 4 місяці
-
Регіон просування: новий сайт без контенту, з базовим переліком послуг і цінами
-
Начальное состояние сайта: застарілий дизайн, складна система CMS
Проблеми та цілі
-
Проблема №1
Неможливість правок. Через застарілу систему CMS технічні правки, необхідні для SEO, було максимально складно вносити, у більшості випадків - неможливо.
-
Проблема №2
Некоректні налаштування індексації. У зв'язку з тим, що в системних файлах не було налаштовано, що саме має індексувати Google, а що ні, в індекс потрапляло дуже багато сміттєвих сторінок: дублікатів, службових сторінок і т.д.
-
Проблема №3
Проблеми з метатегами Перевірка показала безліч дубльованих або порожніх метатегів Title і Description, що сильно знижувало цінність цих сторінок і сайту загалом з погляду пошукових систем.
-
Цель №1
Створення семантичного ядра Підібрати найцільовіші запити для головної, послуг і статей сайту для просування і збільшення видимості у видачі
-
Цель №2
Оптимізація контенту і метатегів Гармонійно вписати в тексти і метатеги ключові слова на максимально можливій у рамках бюджету кількості сторінок
-
Цель №3
Налаштування коректної індексації Внести на сайт коректні налаштування індексації, щоб в індекс пошукових систем не потрапляли сміттєві сторінки.
Опис стратегії та рішень
Оскільки бюджет клієнта не давав змоги масштабувати роботи, було ухвалено рішення рухатися в таких напрямах роботи:
Напрямок 1. Збір семантики та оптимізація наявних сторінок
У рамках цього напряму провели:
- експрес-аналіз ніші клієнта;
- зібрали варіанти ключових слів, відштовхуючись від тих, за якими просуваються конкуренти, і тих, які клієнт назвав пріоритетними для себе;
- оптимізували під ключові слова головну сторінку, 20 сторінок послуг і 15 статей;
- відправили оптимізовані сторінки на переіндексацію.
Напрямок 2. Виправлення технічних помилок
Тут було проведено технічний аудит сайту і сформульовано завдання для програміста. Що з технічного завдання вдалося впровадити:
- налаштування карти сайту XML і файлу robots.txt;
- позбавлення від внутрішніх посилань з некоректними редиректами;
- поліпшення читабельності шрифтів.
Напрям 3. Нарощування посилальної маси
Було проведено роботу з посилальними профілями конкурентів, їх детально проаналізували і вивели, виходячи з аналізу, посилальну стратегію. Однак, зважаючи на невеликий бюджет, вирішено було сконцентруватися на крауд-маркетингу щомісяця, а також закупівлі 2-3 якісних аутріч-посилань раз на 3-4 місяці.
Результати просування
-
з 2145 до 3180 зростання місячної відвідуваності за 4 місяці
-
70% в ТОП-3 виведення цільових ключових запитів у ТОП
-
x10 збільшення видимості у видачі Google
Експертиза

Отримайте експертний розбір проекту перед просуванням
Інші кейси


Украина - интернет-магазин кальянной тематики