Що входить до комплексного просування

Просування
у Google Картах
Локальне просування в Картах Google, за допомогою якого ви можете залучити аудиторію на свою сторінку та сайт. Проводимо аналіз конкурентів, формуємо запити, оптимізуємо сторінку Google Maps для поліпшення результатів.
докладніше
SEO просування сайту
Просування сайту для отримання безкоштовного трафіку з пошукових систем - це один з ключових digital-каналів для бізнесу. Отримайте зрозумілу пропозицію з SEO просування і збільште продажі вашого сайту з професійною командою. Запропонуємо реально ефективну стратегію з чітким планом і етапами.
докладніше
Таргетована реклама
у соцмережах
Правильно розроблена рекламна стратегія реклами в соцмережах здатна генерувати постійний потік клієнтів і відчутно підвищити прибуток бізнесу, зацікавити нових користувачів у своєму бренді.
докладніше
Контекстна реклама
у Google
Контекстна реклама - миттєве залучення цільового трафіку на сайт шляхом розміщення текстових або медійних оголошень відповідно до змісту пошукового запиту користувача.
докладніше

Нам довірили роботу

Переглянути всіх

Наші кейси з просування

Кейс SEO
+3000 зростання
органічного трафіку
Просування
будівельного інтернет-магазину
Переглянути кейс
Кейс SEO
+300% зростання
органічного трафіку
Просування сайту
промислового обладнання
Переглянути кейс
Кейс SMM
встановлення
гаражних воріт
+150к
показів реклами
Переглянути кейс
Кейс SEO
x5,9 зростання
органічного трафіку
Просування сайту
з продажу кальянів
Переглянути кейс
Усі кейси

Етапи просування сайту

Етап 1.
Підготовка та планування
Визначення рекламних каналів, цілей, бюджетів
  • Аналіз конкурентів і формування SEO стратегії
  • Аналіз можливих тактик і визначення стратегії з реклами в соціальних мережах
  • Планування контекстної рекламної кампанії в Google Ads
  • Підготовка до оптимізації сторінки в Google Maps
  • Планування змін на сайті
  • Планування рекламних кампаній
Етап 2.
Запуск і тестування
Впровадження SEO
стратегії
  • Налаштування та запуск рекламної кампанії в Google Ads
  • Налаштування та запуск рекламної кампанії у Facebook Ads
  • Робота зі сторінкою в Google Maps
  • Впровадження змін на сайті
Етап 3.
Оптимізація
Визначення найбільш ефективних каналів просування
  • Перегляд бюджетів, перенаправлення бюджетів
  • Оптимізація найкращих рекламних кампаній

Тарифи

Бюджет проекту SEO складається з 2 частин:
Що впливає на вартість комплексного просування?
Прямий вплив - це стратегія просування, а саме в яких рекламних каналах ми починаємо роботу і скільки їх. Також на вартість роботи впливатимуть габарити проєкту і конкуренція в ніші.
З чого складається бюджет проекту?
Бюджет складається із вартості роботи, рекламного бюджету, супутніх витрат. Статті витрат за каналами просування:
  • SEO - це вартість роботи, вартість профільних фахівців (розробник, копірайтер, контент-менеджер), бюджет на беклінки (посилання)
  • Контекстна реклама Google – це вартість роботи, рекламний бюджет на показ реклами та оплата кліків. - це вартість роботи, копірайтинг.
У США / Канаді
малий, середній і крупний бізнес
Від 44 000 грн/міс
Надіслати заявку
В ЕС
малий, середній і крупний бізнес
Від 38 000 грн/міс
Надіслати заявку
В Україні
1-3 локації, середній і великий бізнес
Від 30 000 грн/міс
Надіслати заявку
Мінімальний пакет
Услуги/E-commerce - США, Европа
Від 20 000 грн/міс
Надіслати заявку

Отримайте експертну SEO оцінку перед просуванням

Що ви отримаєте?
  • Консультацію нашого спеціаліста
  • Висновок SEO експерта з вашого проекту
  • Рекомендації щодо SEO стратегії просування
  • Пропозиція з вартістю просування та гарантіями



    Потрібна сильна команда?

    Занурюватися у бізнес

    Перше з чого починається проект – це глибоке занурення у бізнес клієнта та аналіз конкурентного середовища.

    ОлександрCEO/founder
    Говорити клієнтам: Ні

    Іноді нам кажуть: нам потрібні тільки посилання, або стратегія не потрібна. Ми беремося не за всі проекти

    АннаHead of PM
    Визначати стратегію

    Стратегія базується на аналітиці, цілях та ресурсах. Завжди. Робота без стратегії - втрата часу та грошей.

    ПавлоHead of SEO

    Як ми працюємо

    1
    Прозоре ціноутворення

    Обсяг робіт - погодинний (програміст, копірайтер, контент-менеджер та посилання) прораховуються та оплачуються - окремо.

    2
    Гарантії трафіку, прописані в договорі

    Усі наші зобов'язання прописуємо у договорі, який погоджуємо перед стартом спільної роботи. Перед тим, як замовити розкручування сайту - у вас будуть всі деталі.

    3
    Роботу з Вашою чи нашою командою виконавців

    Якщо у вас є ваші спеціалісти (програміст, копірайтер) – працюємо з ними. Ні – гарантовано підберемо під ваш проект.

    4
    Усі умови закріплені у договорі

    Зобов'язання прописуємо у договорі, який погоджуємо перед стартом спільної роботи. Перед тим, як замовити розкручування сайту - у вас будуть всі деталі.

    5
    Відкриті витрати проекту

    Ви можете безпосередньо оплачувати профільних фахівців, які будуть підключені до проекту та окремо оплачувати посилання.

    6
    Розгорнута звітність

    Просто та зрозуміло. Ми надаємо звіт щодо кожного завершеного завдання (технічне завдання, аналітика, висновок, інше) у звіті.

    Високий рівень організації

    Працюємо по SСRUM

    Ми виконали тисячі завдань за проектами і точно знаємо, що можемо гарантувати 96% завдань в рамках дедлайнів!

    Усі завдання в Trello

    Всі завдання в одному місці. Ми працюємо в одній дошці з усіма завданнями проекту – на програміста, копірайте тощо.

    Чат у телеграм

    На старті спільної роботи створюємо спільний чат у Телеграм , в якому буде наша та ваша команда.

    Дія = результат

    За підсумками кожного виконаного завдання - конкретний результат, технічне завдання або висновок SEO-фахівця.

    Комплексний інтернет-маркетинг проєкту охоплює кілька паралельних процесів із запуску рекламних кампаній у різних digital-каналах - тому вимагає достатньої уваги не тільки з боку нашої команди, а й з боку команди клієнта. Це важливо. Рекламні канали потрібно визначати індивідуально, виходячи із завдання бізнесу.
    Олександр КоваленкоCEO/founder

    Про наш досвід

    Наші клієнти:
    54%
    власники інтернет-магазинів
    32%
    B2B и B2C послуги
    14%
    онлайн-сервіси

    Від невеликих та великих інтернет-магазинів до медичних та освітніх послуг, маркетплейсів.

    Медицина
    Лікування закордоном, онлайн-аптеки, медичні центри
    Авто
    Автозапчастини, шини, авто аксесуари, ремонт автомобілів
    Послуги
    Юридичні, логістичні, тендерний супровід, консалтинг
    Виробництво
    Виробники: виробів з металу, будівельна сітка та інше
    IT проекти
    Одного Inbound маркетинг недостатньо.
    Освіта
    Он/оффлайн курси різних напрямків: вивчення мов, бух. облік
    Медицина
    Лікування закордоном, онлайн-аптеки, медичні центри
    Авто
    Автозапчастини, шини, авто аксесуари, ремонт автомобілів
    Послуги
    Юридичні, логістичні, тендерний супровід, консалтинг
    Виробництво
    Виробники: виробів з металу, будівельна сітка та інше
    IT проекти
    Одного Inbound маркетинг недостатньо.
    Освіта
    Он/оффлайн курси різних напрямків: вивчення мов, бух. облік

    Отримайте експертну SEO оцінку перед просуванням

    Що ви отримаєте?
    • Консультацію нашого спеціаліста
    • Висновок SEO експерта з вашого проекту
    • Рекомендації щодо SEO стратегії просування
    • Пропозиція з вартістю просування та гарантіями



      Про нас говорять

      Відгуки

      Про комплексне просування сайту

      Комплексне просування сайту (комплексний інтернет-маркетинг) – це робота з кількома каналами, залежно від тематики проєкту і завдань.

      Ми працюємо з найбільш ефективними каналами просування:

      • просування в пошуку – SEO;
      • таргетинг у Facebook/Instagram;
      • контекстна реклама;
      • просування в Google Maps.

      Комплексне просування вирішує питання:

      • Підвищення продажів
      • Пошук нових клієнтів
      • Збільшення клієнтської бази
      • Поліпшення впізнаваності бренду

      І дає бізнесу два основних інструменти:

      • Потік трафіку потенційних клієнтів з різних джерел
      • “Буст” від впливу каналів просування один на одного
      • Аналітику, яка дає змогу ухвалювати правильні рішення

      Про вплив digital-каналів просування один на одного:

      SEO чи Google Ads (PPC), чи SEO та PPC разом?

      Часто ці канали порівнюються, але найефективніше використовувати обидва рекламні канали. SEO – це про довго і роботу на перспективу (отриманий результат залишається за сайтом), PPC – швидкі результати, але приносить результат тільки тоді, коли працює.

      Як PPC може позитивно впливати на SEO? Контекстна реклама – це цільовий трафік на цільову сторінку, який позитивно впливатиме на поведінкові фактори SEO просування.

      Як SEO може позитивно впливати на PPC? Скоріше не впливати, а заміщати, наприклад, якщо ключові слова мають занадто низьку частотність (попит) – ваша реклама може бути не показана, за рахунок SEO – можна отримати переходи за такими ключовими словами.

      Який канал важливіший? Основним каналом може стати як SEO, так і PPC – все індивідуально.

      Чи є SMM вплив на SEO?

      Є. Працюючи над SMM – сторінки в соціальних мережах отримують більше переглядів, і сайт і його сторінки можуть отримувати трафік із соціальних мереж – що може позитивно впливати на SEO. Крім цього:

      • соціальні сигнали – активність користувачів на сторінці в соц. мережі, а також можливість виходу
      • сторінки в соціальній мережі топ Google
      • посилання, які закриті тегом nofollow (не індексуються) – залишають свій внесок, прямий і непрямий.

      Зв’язок SEO в пошуку Google і SEO в Google Maps?

      А це різні напрямки? Все вірно, це 3 окремі напрямки роботи, при цьому тісно пов’язані один з одним. SEO – це робота з сайтом, Google Maps – робота зі сторінкою в сервісі. В обох випадках йдеться про роботу з ключовими словами, робота у зв’язці може дати найкращий результат.

      Чому наша команда

      1. Ми не працюємо із загальним бюджетом проєкту (на все) – виводимо вартість нашої роботи, витрати проєкту, рекламний бюджет.
      2. 12 років досвіду в інтернет-маркетингу
      3. Займаємося не тільки просуванням бізнесу, а й розвитком проєкту
      4. Готуємо розгорнуті звіти, які містять: що виконала команда, що планує виконати, статистику, висновки профільних фахівців проєкту, інше.
      5. Чітко організовуємо всі процеси. Можемо підключити вас до всіх завдань проєкту. Ми працюємо в Планфіксі.
      6. Ми завжди на зв’язку.

      Питання-відповіді

      Чому діджитал маркетинг кращий за традиційний?
      Він дає змогу використовувати не тільки традиційні офлайн-канали для просування, а й цифрові. Плюс останніх у тому, що віддачу від них набагато простіше зафіксувати і проаналізувати.
      Як перейти від традиційного маркетингу на діджитал?
      Потрібно підключити цифрові канали просування: контекстну рекламу, SEO, SMM, email-маркетинг тощо. І використовувати системи веб-аналітики, щоб аналізувати їхню ефективність.
      Який показник діджитал-маркетингу важливіший?
      Найважливіший показник - продажі, які відбулися завдяки онлайн-каналам просування. Цей показник допоможе оцінити наскрізна аналітика. Якщо її не під'єднано, то можна орієнтуватися на цільові конверсії - наприклад, кількість дзвінків, додавання товарів у кошик або онлайн-заявок.
      Які digital-канали просування обрати?
      Якщо у вас вже є досвід роботи в різних каналах просування - керуйтеся ним, якщо ви раніше не працювали з цим, ми підготуємо для вас потрібні комбінації.
      Як відбувається підготовка старту просування проекту?
      • Етап 1. Знайомимося. Перед початком роботи над проектом з клієнтом наш менеджер проводить детальне вивчення бізнесу клієнта, ніші, а також визначає завдання просування, етапи, а також порядок оцінки отриманих результатів. Це не підняти рівень продажів. Чітко поставлене завдання та цифри.
      • Етап 2. Аналізуємо. Проводимо внутрішній аудит проекту клієнта.
      • Етап 3. Виробляємо рішення. Проводимо обговорення проекту командою.
      • Етап 4. Формування речення. Загальна стратегія, канали просування, рекламний бюджет, терміни, вартість роботи, витрати.
      • Етап 5. Документи. Готуємо договір, в якому прописуємо всі деталі та умови комплексної оптимізації та розкрутки сайту в інтернеті.
      Чому комплексне просування ефективніше за роботу за 1-м digital-каналом?
      У комплексі задіюються всі майданчики, де можуть бути потенційні клієнти клієнта
      Скільки часу замовника потрібно витрачати щомісяця?
      Не менше години часу фахівця з команди клієнта на один канал просування. Робота з інтернет-маркетингом бізнесу - це робота 2 команд, нашої і вашої. Ми розділяємо експертизу, все що стосується каналів просування - ми забираємо на себе, все що стосується експертизи у вашому бізнесі - від вас. Тому, починаючи кампанію з просування - необхідно враховувати, що потрібен буде ваш час на підготовку матеріалів, визначення цілей та інші завдання.
      Як відстежувати прогрес, що досягається з моєю компанією?
      Ви отримуватимете щотижневі зрізи щодо руху, а також наприкінці кожної рекламної кампанії (щомісяця) ми створюємо розгорнуті звіти для оцінки результативності.
      У чому ключова різниця між SEO та Google Ads?
      Google Ads - це платформа платної реклами в Google, іншими словами - йдеться про купівлю цільового трафіку на сайт. SEO - це органічний трафік з результатів пошуку Google або іншими словами - оплата йде за роботу, яка призведе до отримання цього трафіку.

      Отримайте експертну SEO оцінку перед просуванням

      Що ви отримаєте?
      • Консультацію нашого спеціаліста
      • Висновок SEO експерта з вашого проекту
      • Рекомендації щодо SEO стратегії просування
      • Пропозиція з вартістю просування та гарантіями



        Блог

        12.04.2024
        Кейс РРС
        для компанії експерти
        з цегли та каменю
        Контекстна реклама
        для компанії експерти з цегли та каменю
        Докладніше
        11.04.2024
        Кейс РРС
        для компанії гаражних
        воріт у США
        Контекстна реклама
        для компанії гаражних воріт
        Докладніше
        09.04.2024
        Скільки коштує SEO у 2024 році?
        Розбираємо який бюджет необхідний для просування сайту
        Докладніше
        30.03.2024
        Просування інтернет-магазину: ціни 2024
        Який бюджет потрібний для просування?
        Докладніше
        Дивитись все
        Перезвоните мне




          «*» - поля обязательные для заполнения.