Про комплексне просування сайту
Комплексне просування сайту (комплексний інтернет-маркетинг) – це робота з кількома каналами, залежно від тематики проєкту і завдань.
Ми працюємо з найбільш ефективними каналами просування:
- просування в пошуку – SEO;
- таргетинг у Facebook/Instagram;
- контекстна реклама;
- просування в Google Maps.
Комплексне просування вирішує питання:
- Підвищення продажів
- Пошук нових клієнтів
- Збільшення клієнтської бази
- Поліпшення впізнаваності бренду
І дає бізнесу два основних інструменти:
- Потік трафіку потенційних клієнтів з різних джерел
- “Буст” від впливу каналів просування один на одного
- Аналітику, яка дає змогу ухвалювати правильні рішення
Про вплив digital-каналів просування один на одного:
SEO чи Google Ads (PPC), чи SEO та PPC разом?
Часто ці канали порівнюються, але найефективніше використовувати обидва рекламні канали. SEO – це про довго і роботу на перспективу (отриманий результат залишається за сайтом), PPC – швидкі результати, але приносить результат тільки тоді, коли працює.
Як PPC може позитивно впливати на SEO? Контекстна реклама – це цільовий трафік на цільову сторінку, який позитивно впливатиме на поведінкові фактори SEO просування.
Як SEO може позитивно впливати на PPC? Скоріше не впливати, а заміщати, наприклад, якщо ключові слова мають занадто низьку частотність (попит) – ваша реклама може бути не показана, за рахунок SEO – можна отримати переходи за такими ключовими словами.
Який канал важливіший? Основним каналом може стати як SEO, так і PPC – все індивідуально.
Чи є SMM вплив на SEO?
Є. Працюючи над SMM – сторінки в соціальних мережах отримують більше переглядів, і сайт і його сторінки можуть отримувати трафік із соціальних мереж – що може позитивно впливати на SEO. Крім цього:
- соціальні сигнали – активність користувачів на сторінці в соц. мережі, а також можливість виходу
- сторінки в соціальній мережі топ Google
- посилання, які закриті тегом nofollow (не індексуються) – залишають свій внесок, прямий і непрямий.
Зв’язок SEO в пошуку Google і SEO в Google Maps?
А це різні напрямки? Все вірно, це 3 окремі напрямки роботи, при цьому тісно пов’язані один з одним. SEO – це робота з сайтом, Google Maps – робота зі сторінкою в сервісі. В обох випадках йдеться про роботу з ключовими словами, робота у зв’язці може дати найкращий результат.
Чому наша команда
- Ми не працюємо із загальним бюджетом проєкту (на все) – виводимо вартість нашої роботи, витрати проєкту, рекламний бюджет.
- 12 років досвіду в інтернет-маркетингу
- Займаємося не тільки просуванням бізнесу, а й розвитком проєкту
- Готуємо розгорнуті звіти, які містять: що виконала команда, що планує виконати, статистику, висновки профільних фахівців проєкту, інше.
- Чітко організовуємо всі процеси. Можемо підключити вас до всіх завдань проєкту. Ми працюємо в Планфіксі.
- Ми завжди на зв’язку.