Нам довірили роботу

Переглянути всіх

Наші кейси з просування

Кейс SEO
+3000 зростання
органічного трафіку
Просування
будівельного інтернет-магазину
Переглянути кейс
Кейс SEO
+300% зростання
органічного трафіку
Просування сайту
промислового обладнання
Переглянути кейс
Кейс SMM
встановлення
гаражних воріт
+150к
показів реклами
Переглянути кейс
Кейс SEO
x5,9 зростання
органічного трафіку
Просування сайту
з продажу кальянів
Переглянути кейс
Усі кейси

Етапи просування англомовного сайту за кордоном

Етап 1. Підготовка проекту
Проводимо аудит, готуємо завдання розробнику, аналізуємо конкурентів, формуємо стратегію.
  • Подготовка технических требований для программиста
  • Разработка SEO структуры сайта
  • Розробка загальної стратегії та плану закупівлі посилань на базі конкурентів
  • Розробка семантичного ядра
  • Підготовка технічних завдань щодо оптимізації контенту
Етап 2. Оптимізація
Консультуємо програміста, створюємо новий контент та сторінки, починаємо розміщувати посилання.
  • Створення нових сторінок для просування, оптимізація сторінок
  • Підготовка текстової оптимізації, створення контенту
  • Підготовка інформації з питань та уточнень розробника
  • Старт роботи з розміщення зовнішніх посилань
Етап 3. Просування
Розширюємо структуру, готуємо контент, розміщуємо посилання та працюємо над розвитком проекту
  • Робота з розширення профілю посиланнь
  • Розширення структури сайту
  • Контент-маркетинг проекту
  • Оптимізація

Тарифи

Бюджет проекту складається із 2 частин:
Що впливає на вартість SEO?
Оцінка проекту з SEO залежить від низки факторів: габарити проекту, конкуренція в ніші, технічний стан, а також команда, яка потрібна для просування сайту.
Як можна скоротити бюджет SEO проекту?
Бюджет проекту можна скоротити шляхом визначення пріоритетних напрямків (працювати не з усіма послугами чи товарними категоріями). Це скоротить витрати на контент, роботу.
Ви можете самостійно готувати матеріали з технічних завдань SEO-фахівця та працювати з контентом. Це може частково скоротити бюджет на копірайтинг та контент-менеджмент. Крім цього, бюджет проекту безпосередньо залежить від технічного стану сайту і вартості вашого програміста.
Малого та середнього бізнесу
B2B та B2C послуги
Інтернет-магазинів
E-commerce проекти
Сервісів/маркетплейсів
Онлайн-проекти
Із саппортом розробки сайту
Будь-якої спеціалізації

Отримайте експертну SEO оцінку перед просуванням

Що ви отримаєте?
  • Консультацію нашого спеціаліста
  • Висновок SEO експерта з вашого проекту
  • Рекомендації щодо SEO стратегії просування
  • Пропозиція з вартістю просування та гарантіями



    Потрібна сильна команда?

    Занурюватися у бізнес

    Перше з чого починається проект – це глибоке занурення у бізнес клієнта та аналіз конкурентного середовища.

    ОлександрCEO/founder
    Говорити клієнтам: Ні

    Іноді нам кажуть: нам потрібні тільки посилання, або стратегія не потрібна. Ми беремося не за всі проекти

    АннаHead of PM
    Визначати стратегію

    Стратегія базується на аналітиці, цілях та ресурсах. Завжди. Робота без стратегії - втрата часу та грошей.

    ПавлоHead of SEO

    Як ми працюємо

    1
    Прозоре ціноутворення

    Обсяг робіт - погодинний (програміст, копірайтер, контент-менеджер та посилання) прораховуються та оплачуються - окремо.

    2
    Гарантії трафіку, прописані в договорі

    Усі наші зобов'язання прописуємо у договорі, який погоджуємо перед стартом спільної роботи. Перед тим, як замовити розкручування сайту - у вас будуть всі деталі.

    3
    Роботу з Вашою чи нашою командою виконавців

    Якщо у вас є ваші спеціалісти (програміст, копірайтер) – працюємо з ними. Ні – гарантовано підберемо під ваш проект.

    4
    Усі умови закріплені у договорі

    Зобов'язання прописуємо у договорі, який погоджуємо перед стартом спільної роботи. Перед тим, як замовити розкручування сайту - у вас будуть всі деталі.

    5
    Відкриті витрати проекту

    Ви можете безпосередньо оплачувати профільних фахівців, які будуть підключені до проекту та окремо оплачувати посилання.

    6
    Розгорнута звітність

    Просто та зрозуміло. Ми надаємо звіт щодо кожного завершеного завдання (технічне завдання, аналітика, висновок, інше) у звіті.

    Високий рівень організації

    Працюємо по SСRUM

    Ми виконали тисячі завдань за проектами і точно знаємо, що можемо гарантувати 96% завдань в рамках дедлайнів!

    Усі завдання в Trello

    Всі завдання в одному місці. Ми працюємо в одній дошці з усіма завданнями проекту – на програміста, копірайте тощо.

    Чат у телеграм

    На старті спільної роботи створюємо спільний чат у Телеграм , в якому буде наша та ваша команда.

    Дія = результат

    За підсумками кожного виконаного завдання - конкретний результат, технічне завдання або висновок SEO-фахівця.

    Одна з наших ключових спеціалізацій нашої команди – це локальне SEO у США, Канаді та Європі. Ми працюємо з органічним SEO просуванням, Google Maps та платною рекламною Google Ads / Facebook Ads.
    Олександр КоваленкоCEO Advermedia

    Про наш досвід

    Наші клієнти:
    54%
    власники інтернет-магазинів
    32%
    B2B та B2C послуги
    14%
    онлайн-сервіси

    Від невеликих та великих інтернет-магазинів до медичних та освітніх послуг, маркетплейсів.

    Медицина
    Лікування закордоном, онлайн-аптеки, медичні центри
    Авто
    Автозапчастини, шини, авто аксесуари, ремонт автомобілів
    Послуги
    Юридичні, логістичні, тендерний супровід, консалтинг
    Виробництво
    Виробники: виробів з металу, будівельна сітка та інше
    IT проекти
    Одного Inbound маркетинг недостатньо.
    Освіта
    Он/оффлайн курси різних напрямків: вивчення мов, бух. облік
    Медицина
    Лікування закордоном, онлайн-аптеки, медичні центри
    Авто
    Автозапчастини, шини, авто аксесуари, ремонт автомобілів
    Послуги
    Юридичні, логістичні, тендерний супровід, консалтинг
    Виробництво
    Виробники: виробів з металу, будівельна сітка та інше
    IT проекти
    Одного Inbound маркетинг недостатньо.
    Освіта
    Он/оффлайн курси різних напрямків: вивчення мов, бух. облік

    Отримайте експертну SEO оцінку перед просуванням

    Що ви отримаєте?
    • Консультацію нашого спеціаліста
    • Висновок SEO експерта з вашого проекту
    • Рекомендації щодо SEO стратегії просування
    • Пропозиція з вартістю просування та гарантіями



      Про нас говорять

      Відгуки

      У чому специфіка SEO для англомовного сегменту:

      1. Високі вимоги до контенту – статті мають бути написані носієм мови, що збільшує вартість виробництва контенту.
      2. Інший підхід до лінкбілдингу – необхідність роботи із західними вебмайстрами і вибудовувати профіль посилання шляхом побудови аутрич-посилань.
      3. Важливість локального SEO. Йдеться не тільки про роботу з Google My Business, а й про роботу з локальними ключовими словами, а також локальними майданчиками.
      4. Стратегія повинна включати роботу з оптимізації під голосовий пошук
      5. Висока конкуренція у більшості ніш

      Які функції ми забираємо на себе, працюючи з вашим проектом:

      SEO проекту – всі питання пов’язані з органічним просуванням сайту, повний супровід вашої команди з усіх поточних завдань проекту, що стосуються SEO та розвитку сайту.

      Програмні зміни – підготовка завдань та супровід вашого розробника з SEO завдань. Якщо у вас немає розробника, ми підбираємо програміста індивідуально для вашого проекту.

      Написання та підготовка контенту – готуємо завдання з написання та підготовки контенту, підбираємо авторів (у нас є команда фахівців з копірайтингу) або взаємодіємо з вашими копірайтерами. Цілком супроводжуємо процес до публікації контенту на сайті.

      Лінкбілдинг проекту за заздалегідь розробленою стратегією розміщення посилань на 3-9 місяців. Ми проводимо аналітику конкурентів та ніші, визначаємо стратегію, тип розміщення посилань, динаміку, а також бюджет, який узгоджується з вами.

      Розвиток сайту– ми розробляємо та пропонуємо рішення щодо розвитку проекту, його структури, навігації та функціоналу для збільшення конверсії та якості сайту – як обов’язкова частина процесу SEO просування.

      Вартість просування за кордоном залежить від:

      Завдання, яке необхідно вирішити, наприклад збільшити пошуковий трафік у два, або вдесятеро;

      Габаритів самого проекту, наприклад це магазин у п’ятдесят категорій, або ж невеликий корпоративний сайт з двома послугами, природно, що в першому випадку бюджет буде вищим, у той час, як у другому, звичайно ж, істотно нижче;

      Конкуренції у вашій ніші, наприклад, якщо у Вас магазин мобільних телефонів, то конкуренція буде дуже високою, тому що ваші конкуренти вже інвестували значні кошти в просування своїх ресурсів, а щоб досягти близького до них результату, знадобиться і значний час, і значні інвестиції, водночас якщо конкуренція низька – то буде потрібно набагато менше інвестицій у проект;

      Технічний стан сайту, мається на увазі готовність сайту до просування, його відповідність до вимог пошукових систем, наприклад у вас сайт відповідає більшості вимог, отже необхідно менше змін та впроваджень, або навпаки, ваш сайт містить безліч помилок з точки зору СЕО і необхідно виконати безліч значних маніпуляцій з проектом до початку просування.

      Терміни просування за кордоном:

      Будь-якого власника бізнесу цікавить питання: “Коли?”. Так, саме як довго сайт виходитиме в ТОП-10 за пошуковими запитами і коли буде трафік? Відповідь на це запитання завжди індивідуальна. У той же час очікувати на результати вже завтра не варто, тому що в перший місяць просування проводиться аудит сайту, формується семантичне ядро ​​(збираються запити за якими сайт надалі знаходитимуть потенційні клієнти), готується технічне завдання з оптимізації сайту, після чого проводяться роботи з технічного завдання, далі проводиться індексація пошуковими системами і тільки після цього ми отримуємо перші результати.

      Все це займає 2-4 місяці, залежно від обсягу сайту та тих робіт, які потрібно з ним провести. Тому ми не рекомендуємо починати SEO просування за кордоном (і в цілому) на короткостроковий період, виняток – конкретні точкові SEO завдання.

      У чому основна відмінність SEO за кордоном від просування в Україні:

      Контент – собівартість англомовного контенту (або інша мова) – вище.

      Лінкбілдинг (розміщення посилань) – при просуванні за кордоном більший акцент робиться на роботу з outreach посиланнями (пряма домовленість з вебмайстром про розміщення), а також крауд -маркетинг, інші типи посилань Бюджети на посилання вище за Україну.

      Конкуренція – практично у всіх нішах у США, Канаді, країнах Європи – конкуренція вища, ніж в аналогічних нішах в Україні.

      Важливість Google Maps – залученість та рівень користування сервісом у США, Канаді – на високому рівні, і вимагає більшої уваги з боку власника проекту та його підрядника щодо просування.

      Підрядник – фрілансер, співробітник або агентство:

      Це вибір кожного, але найчастіше він ґрунтується на 2 факторах: можливості бюджету та особистий досвід власника бізнесу (або фахівця, який відповідає за просування в компанії). Розберемо:

      Фрілансер:

      Якість: справді, є фахівці своєї справи та професіонали, але є й категорія фахівців у всьому: seo, програмування, копірайтинг, дизайнер, ще й фахівець із контекстної реклами. На жаль, найчастіше з цією категорією фахівців виникають труднощі у спільній роботі та результатах.
      Ризики: Будь-якої миті може змінити свої плани, відмовитися від проекту або просто не виходити на зв’язок, т.к. Часто робота з фрілансером здійснюється без договору та прописаних зобов’язань.

      Співробітник у штаті:

      Якість: дуже часто це “людина оркестр”, яка вміє всього трохи або залучає фрілансерів на виконання різних етапів роботи над просуванням. Також часто це пов’язано не кваліфікацією фахівця, а з делегуванням на фахівця всього, що містить слово “сайт”.
      Ризики: одного SEO-фахівця може бути недостатньо для досягнення результату. Компанія, можливо зможе вирішити питання з контентом на сайті, але не вирішити питання безпосередньо по SEO.

      Агентство:

      Якість: працює команда, кожен виконує свою частину роботи над проектом.
      Ризики: можливість впливати на стратегію просування – мінімальна. Агенство прислухається до побажань клієнта, проте останнє слово залишає за собою.

      Робота в тандемі – без участі Замовника – результату не буде

      Для досягнення результату просування необхідна участь Замовника. Насамперед Замовник та Виконавець – це одна команда, яка прагне однієї спільної мети. Якщо зі своїм завданням не справляється одна із сторін – результату може бути не досягнуто. Від Замовника вимагається достатній і своєчасний зворотний зв’язок, готовність розвивати бізнес, адже ніхто краще за нього не знає свій бізнес, та й крім цього узгодження та надання матеріалів лежить саме на плечах Замовника, а затримка цих процесів, як правило, позначається на термінах досягнення мети.

      В агентстві Ви отримуєте послуги професійної команди, досвід фахівців, які знають що саме, коли і в якій послідовності необхідно виконати за Вашим проектом. У Вас є свій проект-менеджер, який веде проект і є сполучною ланкою між вами та командою.

      Запитання-відповіді

      Який у вас досвід просування закордон?
      Ми працюємо у SEO з 2008 року. З 2015 року ми працюємо із зарубіжними проектами за такими країнами як США, Канада, а також країни Європи.
      Що входить у вартість просування?
      Ми працюємо за принципом відкритого бюджету проекту, що складається з двох частин: - вартість послуг – команда проекту (провідний SEO, SEO оптимізатор, семантолог, лінкбілдер, менеджер проекту, маркетолог); – витрати проекту – на роботу профільних фахівців (програміст, копірайтер, контент) -менеджер, дизайнер) та розміщення посилань.
      Як швидко можна отримати перші результати?
      Перша динаміка – це 2-3 місяці. Варто враховувати, що кожен проект є індивідуальним, план просування залежить від проекту, включно і терміни. - 1 місяць - підготовка проекту, аудит, формування стратегії, формування семантичного ядра - 2 місяць - пишемо тексти, виправляємо помилки, починаємо розміщувати посилання - 3 місяць - займаємося розвитком проекту, займаємося профілем проекту, оптимізуємо проект
      Чи потрібно просувати сайт після потрапляння в топ-10 та досягнення результатів щодо трафіку?
      Для отримання результатів просування необхідно щонайменше 6-8 місяців роботи. Роботи з SEO необхідно проводити на постійній основі.
      Як дізнатися, чи виконується обіцяна робота SEO?
      Перед початком роботи – SEO-фахівець готує план роботи на місяць. Наприкінці місяця ми готуємо розгорнутий звіт щодо виконаних робіт, а також надсилаємо результати роботи з кожного виконаного завдання. Також у вас буде інформація щодо: динаміки органічного трафіку динаміці позицій у Google
      Що потрібно, щоб почати роботу над SEO?
      У вас повинен бути робочий сайт, доступи до CMS і FTP (якщо у вас немає розробника, якщо є не обов'язково), вам потрібно буде надати нам доступ до Search Console, Analytics, Data Studio. У разі відсутності на сайті систем аналітики – ми всі встановимо та налаштуємо.
      Які варіанти оплати SEO?
      Це оплата роботи (фіксований платіж 100% на початку місяця / 50% на початку та 50% у середині місяця), а також оплата витрат (копірайтинг / розробник / контент / беклінки)

      Отримайте експертну SEO оцінку перед просуванням

      Що ви отримаєте?
      • Консультацію нашого спеціаліста
      • Висновок SEO експерта з вашого проекту
      • Рекомендації щодо SEO стратегії просування
      • Пропозиція з вартістю просування та гарантіями



        Блог

        12.04.2024
        Кейс РРС
        для компанії експерти
        з цегли та каменю
        Контекстна реклама
        для компанії експерти з цегли та каменю
        Докладніше
        11.04.2024
        Кейс РРС
        для компанії гаражних
        воріт у США
        Контекстна реклама
        для компанії гаражних воріт
        Докладніше
        09.04.2024
        Скільки коштує SEO у 2024 році?
        Розбираємо який бюджет необхідний для просування сайту
        Докладніше
        30.03.2024
        Просування інтернет-магазину: ціни 2024
        Який бюджет потрібний для просування?
        Докладніше
        Дивитись все
        Перезвоните мне




          «*» - поля обязательные для заполнения.