Про проект

  • Тип проекту інтернет магазин
  • Ніша продаж кальянів, тютюну для кальяну, електронних сигарет, рідин та аксесуарів для них по Україні
  • Терміни з вересня 2022 по зараз (1 рік і 3 міс)
  • Початковий стан сайту сайт з історією
  • Завдання просування технічне оновлення сайту, отримання топових позицій за пріоритетом і збільшити органічний трафік проєкту

Проблеми та цілі

Проблеми проекту
  • Проблема №1

    технічний стан сайту

  • Проблема №2

    відсутність мета тегів і текстів на посадкових сторінках

  • Проблема №3

    відсутність зростання органічного трафіку

  • Проблема №4

    маленька кількість беклінків, посилальні роботи практично не проводилися

Цілі проекту
  • Мета №1

    Технічне оновлення сайту

  • Мета №2

    Вихід у ТОП-10 за пріоритетними категоріями

  • Мета №3

    Збільшення органічного трафіку

  • Мета №4

    Наповнення контентом усі категорії та підкатегорії

  • Мета №5

    Наповнення блогу публікаціями статей

  • Мета №6

    Нарощування посилального профілю

Опис стратегії та рішень

Як досягли результату

Сайт з великим асортиментом, який постійно поповнюється, мав поганий технічний стан з погляду SEO та базове наповнення, основне завдання було – посилити сайт для отримання максимальних результатів за трафіком і позиціями. Тому ми провели аналіз конкурентів у ніші та почали рухатися одразу в кількох напрямках: контент і посилання. Паралельно привели технічний стан сайту до ладу.

Аудит сайту і внесення необхідних правок

Спочатку провели загальний аудит з технічної частини і зібрали семантичне ядро. Потрібно було впровадити кілька невеликих, але суттєвих правок, як-от впровадження мікророзмітки та редиректів, розширення системи фільтрації. Далі, перевірили сайт на коректність і якість шаблонів мета-тегів, вивели завдання на оптимізацію тайтлів і мета-описів за всіма типами категорій.

Ми провели аналіз конкурентів для визначення їхньої стратегії з органічного пошуку (каталог, система фільтрів, контент-маркетинг, контрольний профіль та інше),

За підсумками, сформували початкову стратегію проєкту, яка була заснована на:

  • Усунення технічних помилок сайту;
  • Підготовка широкого семантичного ядра;
  • Розширення посилального профілю.

Підготовка семантичного ядра і контенту

На сайт рекомендувалося представити ширший асортимент товару, але водночас не було потрібно створення нових категорій, ми пішли таким шляхом:

Розбили процес формування семантичного ядра і підготовки контенту на ітерації.
Спільно з клієнтом визначили пріоритети для категорій і брендів кальянів та електронних сигарет.
Розробляли семантичне ядро і, паралельно, ТЗ на тексти для пріоритетних категорій.
Підготували контент-план і приступили до написання статей для блогу.

Робота над посилальним профілем

Проєкт уже мав певний набір посилань, тому для кращого розуміння динаміки розвитку ми провели оновлення стратегії із залучення посилань, а також вивчили посилальний профіль конкурентів. Нам потрібно було визначити такі параметри:

  • Кількість необхідних донорів і беклінків.
  • Типи посилань, на які слід зосереджуватися (крауд-посилання і статті).
  • Темп приросту посилань.
  • Необхідний бюджет.

Виходячи з отриманих даних, ми розробили стратегію із залучення посилань і приступили до її реалізації.

Стабільне зростання позицій і трафіку

На даному етапі активно проводилися роботи по частині контенту на сторінках категорій товару, написання унікальних інформаційних статей в блог сайту, регулярне нарощування зворотних посилань за стратегією і за необхідності зміни по до-оптимізації на сторінках. Стратегія просування сайту регулярно переглядалася, щоб стежити за змінами в конкурентному середовищі та впроваджувати необхідні рекомендації для досягнення поставлених цілей.

Складнощі з якими зіткнулися:

  1. Відсутність оптимізації на сторінках сайту
  2. URL з подвійним нижнім підкресленням (__)
  3. Низька швидкість завантаження сайту для мобільних пристроїв
  4. Зміна домену сайту
  5. Блокування сайту пошуковою системою

Результат:

  • Збільшення видимості. Середня позиція для головної сторінки досягла хороших показників і мала стабільне зростання щомісяця.
  • Динаміка запитів, запити в ТОП-10. За аналітикою Ahrefs в ТОП-10 входило понад 2К з 18К.
  • Збільшення органічного трафіку за період просування можна бачити на скріні з Аналітики
  • Графік збільшення кліків і показів. Середній CTR і позиції також підняли за рахунок хорошого опису мета тегів.

Результати просування

  • Х1800 видимість ключових слів
  • х11 органічний трафік
  • до 100% в ТОП-10 за пріоритетними групами

Экспертиза

Регулярна робота над проєктом - запорука стабільного зростання видимості показників трафіку для сайту. На даний момент сайт змінив доменне ім'я та хостинг. Після переїзду проходить індексація нового сайту і відновлення позицій. Новий сайт скріпили зі старим редиректом. На новий домен уже сплановано розміщення беклінків для збільшення видимості сайту в пошуковій системі. Далі будемо відновлювати стабільну роботу з контентом і очікуємо таких самих хороших результатів з новим ім'ям.
Олександр КоваленкоCEO/founder Advermedia

Отримайте експертний розбір проєкту перед просуванням

Інформація, зазначена нижче, не буде передана третім особам, ми її використовуємо для відповіді на ваші запитання.

    Другие кейсы

    Кейс SEO
    Україна, Британія - офіційний сайт Nemiroff
    ПОСМОТРЕТЬ КЕЙС
    Кейс SEO
    Україна - інтернет-магазин кальянної тематики
    з 300 до 20К органічного трафіку ПОСМОТРЕТЬ КЕЙС
    Кейс SEO
    Ірландія - інтернет-магазин фарб
    х3,2 органічний трафік ПОСМОТРЕТЬ КЕЙС
    Кейс SEO
    ОАЕ - сайт
    парфумерії
    х2,3 органічний трафік ПОСМОТРЕТЬ КЕЙС
    ВСЕ КЕЙСЫ