Про проект

Проект "Лавка спецій" це оптово-роздрібний продаж спецій і трав у Казахстані.
Онлайн-магазин пропонує:
- конкурентні ціни за рахунок прямих поставок від виробника
- індивідуальний підхід до кожного оптового клієнта
- зручні умови оплати та доставки замовлень.
-
Тип проекту інтернет-магазин
-
Ніша продаж спецій і приправ оптом
-
Терміни 8 місяців
-
Регіон просування Казахстан
-
Посадочні сторінки застарілий дизайн сайту, недостатньо інформації, соціальні мережі вимагали доопрацювання
Проблеми та рішення
-
№1
Основним завданням реклами було отримувати заявки від оптових покупців і замовників
-
№2
За проектом мінімальний бюджет зі старту реклами - 200 дол/міс
-
№3
Сторінки в соціальних мережах вимагали доопрацювань в оформленні та веденні, але основним завданням від замовника була таргетована реклама.
-
№ 1
Тестування ЦА - після детального аналізу визначили кілька потенційних аудиторій, провели тести і визначили відповідну ЦА.
-
№ 2
Реклама на сайт могла б дати нижчу вартість за заявку, але сайт заточений більше під роздрібні замовлення, тому ми вели рекламу на лід-форму і Whatsapp.
-
№ 3
Вивели детальне ТЗ з оформлення та ведення сторінки в соціальних мережах на менеджера клієнта.
Рішення
Основне завдання проекту – отримати перший контакт або замовлення від оптових клієнтів, оскільки далі вже з такими покупцями укладається договір на подальшу співпрацю.
Насамперед клієнту відправили бриф, після вивчення ми провели мітинг із клієнтом, щоб чітко визначити нашу цільову аудиторію, адже у нас стояло складне завдання з мінімальним бюджетом.
Ми використовували такі налаштування:
- Поведінка: Адміністратори Сторінок, пов’язаних з їжею та ресторанами
- Посада: Restaurant management, Head Chef, Restaurant Owner, Restaurant General Manager або Restaurant Supervisor
- Галузь: Харчування та ресторани
Зважаючи на поставлені завдання, ми обрали тип реклами “Генерація лідів”, оскільки нам насамперед потрібен контакт, а не конверсії на сайті (який орієнтований більше під роздрібні продажі). Усі креативи були також націлені на залучення оптових покупців, ми підготували відео-контент, щоб знизити вартість охоплень.
Бюджет, який готовий інвестувати клієнт – 200 дол. Було прийнято рішення, запускати рекламну кампанію на 14 днів, щоб отримати найбільшу кількість заявок. Перший запуск приніс одразу 48 заявок по 4,17$, далі перезапускали і оптимізували рекламу, отримавши ще понад 70 заявок з тим же бюджетом. У лютому 2022 року ми були змушені призупинити рекламну кампанію, тому що була просадка за попитом і проблеми з логістикою у клієнта. Щоб знизити вартість за заявку, ми запустили рекламу з кінцевою точкою на WhatsApp, незважаючи на подорожчання покупки реклами, нам вдалося зберегти вартість однієї заявки на рівні 5$. Працюючи над рекламною кампанією з травня 2022 року, нам вдалося подвоїти результат, зберігаючи бюджет, з 44 заявок до 80+ на місяць, знизивши вартість за заявку до 3$.
Результати
-
+400к охоплених користувачів
-
+350 шт нових заявок
-
<5 $ за заявку
Експертиза

Отримайте експертний розбір проєкту перед просуванням
Інші кейси


Україна - інтернет-магазин кальянної тематики