Про проект

Проект "Лавка спецій" це оптово-роздрібний продаж спецій і трав у Казахстані.

Онлайн-магазин пропонує:

  • конкурентні ціни за рахунок прямих поставок від виробника
  • індивідуальний підхід до кожного оптового клієнта
  • зручні умови оплати та доставки замовлень.
Основне завдання проєкту - отримати перший контакт або замовлення від оптових клієнтів, оскільки далі вже з такими покупцями укладається договір на подальшу співпрацю.
  • Тип проекту інтернет-магазин
  • Ніша продаж спецій і приправ оптом
  • Терміни 8 місяців
  • Регіон просування Казахстан
  • Посадочні сторінки застарілий дизайн сайту, недостатньо інформації, соціальні мережі вимагали доопрацювання

Проблеми та рішення

Проблеми проекту
  • №1

    Основним завданням реклами було отримувати заявки від оптових покупців і замовників

  • №2

    За проектом мінімальний бюджет зі старту реклами - 200 дол/міс

  • №3

    Сторінки в соціальних мережах вимагали доопрацювань в оформленні та веденні, але основним завданням від замовника була таргетована реклама.

Рішення
  • № 1

    Тестування ЦА - після детального аналізу визначили кілька потенційних аудиторій, провели тести і визначили відповідну ЦА.

  • № 2

    Реклама на сайт могла б дати нижчу вартість за заявку, але сайт заточений більше під роздрібні замовлення, тому ми вели рекламу на лід-форму і Whatsapp.

  • № 3

    Вивели детальне ТЗ з оформлення та ведення сторінки в соціальних мережах на менеджера клієнта.

Рішення

Основне завдання проекту – отримати перший контакт або замовлення від оптових клієнтів, оскільки далі вже з такими покупцями укладається договір на подальшу співпрацю.

Насамперед клієнту відправили бриф, після вивчення ми провели мітинг із клієнтом, щоб чітко визначити нашу цільову аудиторію, адже у нас стояло складне завдання з мінімальним бюджетом.

Ми використовували такі налаштування:

  • Поведінка: Адміністратори Сторінок, пов’язаних з їжею та ресторанами
  • Посада: Restaurant management, Head Chef, Restaurant Owner, Restaurant General Manager або Restaurant Supervisor
  • Галузь: Харчування та ресторани

Зважаючи на поставлені завдання, ми обрали тип реклами “Генерація лідів”, оскільки нам насамперед потрібен контакт, а не конверсії на сайті (який орієнтований більше під роздрібні продажі). Усі креативи були також націлені на залучення оптових покупців, ми підготували відео-контент, щоб знизити вартість охоплень.

Бюджет, який готовий інвестувати клієнт – 200 дол. Було прийнято рішення, запускати рекламну кампанію на 14 днів, щоб отримати найбільшу кількість заявок. Перший запуск приніс одразу 48 заявок по 4,17$, далі перезапускали і оптимізували рекламу, отримавши ще понад 70 заявок з тим же бюджетом. У лютому 2022 року ми були змушені призупинити рекламну кампанію, тому що була просадка за попитом і проблеми з логістикою у клієнта. Щоб знизити вартість за заявку, ми запустили рекламу з кінцевою точкою на WhatsApp, незважаючи на подорожчання покупки реклами, нам вдалося зберегти вартість однієї заявки на рівні 5$. Працюючи над рекламною кампанією з травня 2022 року, нам вдалося подвоїти результат, зберігаючи бюджет, з 44 заявок до 80+ на місяць, знизивши вартість за заявку до 3$.

Результати

  • +400к охоплених користувачів
  • +350 шт нових заявок
  • <5 $ за заявку

Експертиза

Правильно розроблена рекламна стратегія реклами в соцмережах здатна генерувати постійний потік клієнтів і суттєво підвищити прибуток бізнесу та зацікавити нових користувачів у своєму бренді. Наш принцип роботи - налаштувати максимально ефективну рекламну кампанію, яка збільшить продажі при оптимальному витрачанні бюджету.
Олександр КоваленкоCEO/founder

Отримайте експертний розбір проєкту перед просуванням

Інформація, зазначена нижче, не буде передана третім особам, ми її використовуємо для відповіді на ваші запитання.

    Інші кейси

    Кейс SEO
    Україна, Британія - офіційний сайт Nemiroff
    Переглянути кейс
    Кейс SEO
    Україна - інтернет-магазин кальянної тематики
    з 300 до 20К органічного трафіку Переглянути кейс
    Кейс SEO
    Ірландія - інтернет-магазин фарб
    х3,2 органічний трафік Переглянути кейс
    Кейс SEO
    ОАЕ - сайт
    парфумерії
    х2,3 органічний трафік Переглянути кейс
    Усі кейси