Про проект
-
Тип проекту інтернет магазин
-
Ніша продаж кальянів, тютюну для кальяну, електронних сигарет, рідин та аксесуарів для них по Україні
-
Терміни з вересня 2022 по зараз (1 рік і 3 міс)
-
Початковий стан сайту сайт з історією
-
Завдання просування технічне оновлення сайту, отримання топових позицій за пріоритетом і збільшити органічний трафік проєкту
Проблеми та цілі
- Проблема №1
технічний стан сайту
- Проблема №2
відсутність мета тегів і текстів на посадкових сторінках
- Проблема №3
відсутність зростання органічного трафіку
- Проблема №4
маленька кількість беклінків, посилальні роботи практично не проводилися
- Мета №1
Технічне оновлення сайту
- Мета №2
Вихід у ТОП-10 за пріоритетними категоріями
- Мета №3
Збільшення органічного трафіку
- Мета №4
Наповнення контентом усі категорії та підкатегорії
- Мета №5
Наповнення блогу публікаціями статей
- Мета №6
Нарощування посилального профілю
Опис стратегії та рішень
Як досягли результату
Сайт з великим асортиментом, який постійно поповнюється, мав поганий технічний стан з погляду SEO та базове наповнення, основне завдання було – посилити сайт для отримання максимальних результатів за трафіком і позиціями. Тому ми провели аналіз конкурентів у ніші та почали рухатися одразу в кількох напрямках: контент і посилання. Паралельно привели технічний стан сайту до ладу.
Аудит сайту і внесення необхідних правок
Спочатку провели загальний аудит з технічної частини і зібрали семантичне ядро. Потрібно було впровадити кілька невеликих, але суттєвих правок, як-от впровадження мікророзмітки та редиректів, розширення системи фільтрації. Далі, перевірили сайт на коректність і якість шаблонів мета-тегів, вивели завдання на оптимізацію тайтлів і мета-описів за всіма типами категорій.
Ми провели аналіз конкурентів для визначення їхньої стратегії з органічного пошуку (каталог, система фільтрів, контент-маркетинг, контрольний профіль та інше),
За підсумками, сформували початкову стратегію проєкту, яка була заснована на:
- Усунення технічних помилок сайту;
- Підготовка широкого семантичного ядра;
- Розширення посилального профілю.
Підготовка семантичного ядра і контенту
На сайт рекомендувалося представити ширший асортимент товару, але водночас не було потрібно створення нових категорій, ми пішли таким шляхом:
Розбили процес формування семантичного ядра і підготовки контенту на ітерації.
Спільно з клієнтом визначили пріоритети для категорій і брендів кальянів та електронних сигарет.
Розробляли семантичне ядро і, паралельно, ТЗ на тексти для пріоритетних категорій.
Підготували контент-план і приступили до написання статей для блогу.
Робота над посилальним профілем
Проєкт уже мав певний набір посилань, тому для кращого розуміння динаміки розвитку ми провели оновлення стратегії із залучення посилань, а також вивчили посилальний профіль конкурентів. Нам потрібно було визначити такі параметри:
- Кількість необхідних донорів і беклінків.
- Типи посилань, на які слід зосереджуватися (крауд-посилання і статті).
- Темп приросту посилань.
- Необхідний бюджет.
Виходячи з отриманих даних, ми розробили стратегію із залучення посилань і приступили до її реалізації.
Стабільне зростання позицій і трафіку
На даному етапі активно проводилися роботи по частині контенту на сторінках категорій товару, написання унікальних інформаційних статей в блог сайту, регулярне нарощування зворотних посилань за стратегією і за необхідності зміни по до-оптимізації на сторінках. Стратегія просування сайту регулярно переглядалася, щоб стежити за змінами в конкурентному середовищі та впроваджувати необхідні рекомендації для досягнення поставлених цілей.
Складнощі з якими зіткнулися:
- Відсутність оптимізації на сторінках сайту
- URL з подвійним нижнім підкресленням (__)
- Низька швидкість завантаження сайту для мобільних пристроїв
- Зміна домену сайту
- Блокування сайту пошуковою системою
Результат:
- Збільшення видимості. Середня позиція для головної сторінки досягла хороших показників і мала стабільне зростання щомісяця.
- Динаміка запитів, запити в ТОП-10. За аналітикою Ahrefs в ТОП-10 входило понад 2К з 18К.
- Збільшення органічного трафіку за період просування можна бачити на скріні з Аналітики
- Графік збільшення кліків і показів. Середній CTR і позиції також підняли за рахунок хорошого опису мета тегів.
Результати просування
-
Х1800 видимість ключових слів
-
х11 органічний трафік
-
до 100% в ТОП-10 за пріоритетними групами
Экспертиза
Отримайте експертний розбір проєкту перед просуванням
Другие кейсы
Україна - інтернет-магазин кальянної тематики