Про проект

Інтернет-магазин кальянів, тютюну для кальяну, вугілля, аксесуарів, електронних сигарет і рідин для POD систем.


На момент початку нашої роботи з проектом - сайт у поганому технічному стані з точки зору SEO, а також користувацьких метрик. Посилальні роботи не проводилися, семантичне ядро відсутнє, є зауваження щодо структури.

  • Тип проекту інтернет-магазин
  • Ніша продаж кальянів і тютюну
  • Терміни 12 місяців
  • Регіон просування Україна
  • Початковий стан сайту сайт близько 2-х років, стара ЦМС

Проблеми та цілі

Проблеми проекту
  • Проблема №1

    Відсутність беклінків, посилальні роботи не проводилися

  • Проблема №2

    Критичний стан структури сайту - дублікати категорій

  • Проблема №3

    Текстова оптимізація відсутня

  • Проблема №4

    Технічні проблеми щодо швидкості сайту

Цели проекта
  • Ціль №1

    Збільшення кількості звернень за пріоритетними групами товарів

  • Ціль №2

    Зростання органічного трафіку і позиції в ТОП-10 Google

  • Ціль №3

    Усунення технічних помилок сайту

  • Ціль №4

    Розширення посилального профілю

Опис стратегії та рішень

Інтернет-магазин кальянів і аксесуарів. На момент початку нашої роботи з проектом – сайт у поганому технічному стані з точки зору SEO, а також користувацьких метрик. Посилальні роботи не проводилися, семантичне ядро відсутнє, є зауваження щодо структури. Проводилося написання текстів.

Ми провели аналіз конкурентів для визначення їхньої стратегії з органічного пошуку (каталог, система фільтрів, контент-маркетинг, контрольний профіль та інше), провели технічний аудит проекту. За підсумками, сформували початкову стратегію проекту, яка була заснована на:

  • Оновлення ЦМС;
  • Усунення технічних помилок сайту;
  • Підготовка широкого семантичного ядра;
  • Розширення посилального профілю.

Технічні помилки

На старті роботи з сайтом було безліч програмних помилок:

1. Дублікати сторінок (розділів і товарів);

Дублікати категорії, згенеровані CMS, що потрапили в пошуковий індекс створили канібалізацію запитів. Провели технічний аудит, визначили всі дублікати, сформували завдання програмісту на усунення дублікатів через видалення. Деякі системні сторінки не було можливості видалити, тому вони були закриті через тег мета роботс ноуіндекс.

2. Низька швидкість завантаження;

На сайті було досить багато інших помилок, які були пріоритетнішими на старті, після впровадження основних змін розробнику вдалося прискорити роботу сайту.

3. Некоректний контент.

Дублювання текстів у розділах, опис категорій не відповідав товарам. Після складання семантичного ядра ми підготували ТЗ і повністю переписали тексти, таким чином скоротивши невідповідності та переспам.

Первинні завдання проекту, які були виконані в перші 3 місяці:

  • Усунення основних технічних помилок.
  • Розміщення мета тегів.
  • Опрацювання структури, додавання необхідних категорій.
  • Підготовка семантичного ядра.
  • Написання та розміщення текстів за пріоритетними групами запитів.
  • Підготовка посилальної стратегії.

Перший етап. Технічний і SEO аудит сайту

За підсумком аудиту сайту виявили проблемні ділянки сайту.

Що опрацювали в першу чергу:

Створення єдиної структури URL, простановка редиректів;

Оптимізація хлібних крихт;

Підготовка та розміщення коректних шаблонів мета-тегів;

Розміщення коректних тегів канонікал;

Усунення помилок сервера (були soft 404 помилки (порожні сторінки));

Коригування структури сайту (перенесення розділів, створення нових);

Реалізація сортування і спрощення роботи з каталогом.

Другий етап. Семантичне ядро і підготовка контенту

Асортимент магазину досить широкий, тому ми розбили підготовку на етапи.

Крок 1. Складання структури сайту в окремому документі (ми використовували таблиці ГД).

Крок 2. Спільно з клієнтом визначили пріоритетність (важливість категорій з точки зору продажів)

Крок 3. Запланували 6 ітерацій з підготовки семантичного ядра, групування запитів і підготовки ТЗ на текстову оптимізацію.

За рахунок цього нам вдалося уникнути втрати часу на етапі підготовки семантики (поки збиралася 2-а ітерація, ми вже готували ТЗ по 1-й)

Третій етап. Посилення посилального профілю і розширення структури

1. Посилальна стратегія

Перше, з чого ми почали – сформували вибірку конкурентів. У нас уже були дані щодо конкурентів в органіці, тому ми зробили це швидко.

За підсумковою вибіркою сайтів для аналізу ми зібрали дані щодо:

динаміки приросту посилальної маси;

типу посилань (статті, крауд-посилання, інше);

обсягу посилань;

якості посилань;

та ін.

За підсумком, ми підготували стратегію розвитку посилального профілю сайту на перші 3-6 місяців і почали впроваджувати стратегію.

2. Розширення структури для просування і контент-маркетинг

Після опрацювання основного семантичного ядра, ми почали проводити роботи за 2 напрямками:

Контент-маркетинг, інформаційні статті, трафік з яких ми можемо конвертувати в потенційних клієнтів;

Створення нових сторінок фільтрів і категорій для розширення посадкових сторінок.

Нам ще є з чим працювати над проектом, зараз перед нами стоять нові завдання і нові плани.

Що можна відзначити: якщо проект розроблявся без супроводу SEO-фахівця – отримання складнощів гарантовано. Так, можна відзначити, що CMS сьогодні значно більш адаптовані для просування, ніж, наприклад, 5 років тому. Але водночас залишаються інші питання, які необхідно впроваджувати разом із SEO – текстова оптимізація, структура, мікророзмітка мікроданних та інше.

Результати

  • +2200 % збільшили кількість пошукових
    запитів у Google
  • +550% збільшили відвідуваність сайту
    з органічного пошуку
  • х2,5 збільшили конверсію
    заявок у замовлення

Експертиза

SEO - один із найефективніших каналів для інтернет-магазинів. Розкрутка інтернет-магазину - це довгостроковий процес. Ви можете залучити своїх клієнтів, використовуючи ефективні рішення, які ми обираємо для просування магазину.
Олександр КоваленкоCEO/founder

Отримайте експертний розбір проекту перед просуванням

Інформація, зазначена нижче, не буде передана третім особам, ми її використовуємо для відповіді на ваші запитання.

    Інші кейси

    Кейс SEO
    Україна, Британія - офіційний сайт Nemiroff
    Переглянути кейс
    Кейс SEO
    Україна - інтернет-магазин кальянної тематики
    з 300 до 20К органічного трафіку Переглянути кейс
    Кейс SEO
    Ірландія - інтернет-магазин фарб
    х3,2 органічний трафік Переглянути кейс
    Кейс SEO
    ОАЕ - сайт
    парфумерії
    х2,3 органічний трафік Переглянути кейс
    Усі кейси