Нам довірили роботу

Переглянути всіх

Результати нашої роботи

Приріст органічного трафіку з 0 до 4500 відвідувачів на місяць
НішаCommercial EV charging station
ПроектСайт виробника комерційних зарядних станцій для автомобілей
РегіонСША
Строк просування10 місяців
ПлатформаWordPress
Завдання проектуЗбільшити органічний трафік
  • Збільшили кількість відвідувачів сайту: органічний трафік виріс з 0 до 4500 на місяць
  • Збільшили кількість зворотних посилань на сайт
  • Покращили позиції сайту в Google

Наші кейси з просування

Кейс SEO
Україна, Британія - офіційний сайт Nemiroff
Переглянути кейс
Кейс SEO
Україна - інтернет-магазин кальянної тематики
з 300 до 20К органічного трафіку Переглянути кейс
Кейс SEO
Ірландія - інтернет-магазин фарб
х3,2 органічний трафік Переглянути кейс
Кейс SEO
ОАЕ - сайт
парфумерії
х2,3 органічний трафік Переглянути кейс
Усі кейси

Етапи просування англомовного сайту за кордоном

Етап 1. Підготовка проекту
Проводимо аудит, готуємо завдання розробнику, аналізуємо конкурентів, формуємо стратегію.
  • Подготовка технических требований для программиста
  • Разработка SEO структуры сайта
  • Розробка загальної стратегії та плану закупівлі посилань на базі конкурентів
  • Розробка семантичного ядра
  • Підготовка технічних завдань щодо оптимізації контенту
Етап 2. Оптимізація
Консультуємо програміста, створюємо новий контент та сторінки, починаємо розміщувати посилання.
  • Створення нових сторінок для просування, оптимізація сторінок
  • Підготовка текстової оптимізації, створення контенту
  • Підготовка інформації з питань та уточнень розробника
  • Старт роботи з розміщення зовнішніх посилань
Етап 3. Просування
Розширюємо структуру, готуємо контент, розміщуємо посилання та працюємо над розвитком проекту
  • Робота з розширення профілю посиланнь
  • Розширення структури сайту
  • Контент-маркетинг проекту
  • Оптимізація

Вартість SEO-просування

Працюємо за відкритим бюджетом: вартість послуг + витрати проєкту (від 25 000 грн)
Вартість наших послуг
  • SEO-спеціаліст
  • Лінкбілдер
  • Менеджер проєкту
  • Стратег
Витрати проекту
  • Послуги програміста
  • Написання текстів
  • Контент роботи на сайті
  • Бюджет на беклінки

Варіанти оптимізації бюджету

Ми можемо виділити пріоритетні напрями роботи – можна працювати не з усіма послугами чи категоріями товарів.

Співпрацювати з вашою командою копірайтерів, контент-мейкерів та програмістів.

Підготовка ТЗ від SEO-фахівця, щоб ви самостійно працювали над контентом.

Що впливає на ціноутворення: габарити проекту, країна просування, технічний стану сайту.

Отримайте експертну оцінку проєкту та вартості SEO



    Залишайте заявку і наш фахівець звяжеться з вами найближчим часом
    Або напишіть нам у зручний для вас меседжер:

    Потрібна сильна команда?

    Занурюватися у бізнес

    Перше з чого починається проект – це глибоке занурення у бізнес клієнта та аналіз конкурентного середовища.

    ОлександрCEO/founder
    Говорити клієнтам: Ні

    Іноді нам кажуть: нам потрібні тільки посилання, або стратегія не потрібна. Ми беремося не за всі проекти

    АннаHead of PM
    Визначати стратегію

    Стратегія базується на аналітиці, цілях та ресурсах. Завжди. Робота без стратегії - втрата часу та грошей.

    ПавлоHead of SEO

    Чому вигідно довірити нам SEO?

    Прозоре ціноутворення

    Обсяг робіт - погодинний (програміст, копірайтер, контент-менеджер та посилання) прораховуються та оплачуються - окремо.

    Гарантії трафіку, прописані в договорі

    Усі наші зобов'язання прописуємо у договорі, який погоджуємо перед стартом спільної роботи. Перед тим, як замовити розкручування сайту - у вас будуть всі деталі.

    Роботу з Вашою чи нашою командою виконавців

    Якщо у вас є ваші спеціалісти (програміст, копірайтер) – працюємо з ними. Ні – гарантовано підберемо під ваш проект.

    Усі умови закріплені у договорі

    Зобов'язання прописуємо у договорі, який погоджуємо перед стартом спільної роботи. Перед тим, як замовити розкручування сайту - у вас будуть всі деталі.

    Відкриті витрати проекту

    Ви можете безпосередньо оплачувати профільних фахівців, які будуть підключені до проекту та окремо оплачувати посилання.

    Розгорнута звітність

    Просто та зрозуміло. Ми надаємо звіт щодо кожного завершеного завдання (технічне завдання, аналітика, висновок, інше) у звіті.

    Знаємо всі “Підводні кмені” SEO-просування в Україні, США, Канаді та Європі

    Плануєте делегувати просування вашого сайтукомпанії? Переконайтеся, що майбутні партнери розуміють та враховують специфіку SEO для вашого проекту.

    Винятково “Білі” методи просування

    Велика конкуренція у багатьох нішах США вимагає нестандартних підходів до просування та обґрунтованої стратегії з чіткими та досяжними цілями. На початку співпраці ми проаналізуємо вашу нішу та запропонуємо індивідуальну стратегію для просування вашого сайту. Попри конкуренцію ви знайдете та розширите свій сегмент клієнтів.

    Якісний контент

    Щоб генерувати контент на гідному рівні, потрібен носій мови – автор або редактор. Перекладу текстів зазвичай недостатньо. Над наповненням вашого сайту працюватиме команда авторів та ШІ (штучний інтелект). Ваш контент сподобається не тільки алгоритмам, але й майбутнім клієнтам.

    Відповідальний лінкбілдингт

    Для зарубіжної пошукової оптимізації важливо, які саме ресурси посилаються на ваш сайт. Вони мають бути надійними, авторитетними та популярними серед аудиторії. Ми розробляємо стратегію розміщення беклинків та ретельно підбираємо джерела для зовнішніх посилань. Завдяки цьому ваш сайт викликатиме довіру та залучатиме більше цільового трафіку

    Стратегія без шаблонів

    Велика конкуренція у багатьох нішах США вимагає нестандартних підходів до просування та обґрунтованої стратегії з чіткими та досяжними цілями. На початку співпраці ми проаналізуємо вашу нішу та запропонуємо індивідуальну стратегію для просування вашого сайту. Попри конкуренцію ви знайдете та розширите свій сегмент клієнтів.

    Високий рівень організації

    Працюємо по SСRUM

    Ми виконали тисячі завдань за проектами і точно знаємо, що можемо гарантувати 96% завдань в рамках дедлайнів!

    Усі завдання в Trello

    Всі завдання в одному місці. Ми працюємо в одній дошці з усіма завданнями проекту – на програміста, копірайте тощо.

    Чат у телеграм

    На старті спільної роботи створюємо спільний чат у Телеграм , в якому буде наша та ваша команда.

    Дія = результат

    За підсумками кожного виконаного завдання - конкретний результат, технічне завдання або висновок SEO-фахівця.

    Одна з наших ключових спеціалізацій нашої команди – це локальне SEO у США, Канаді та Європі. Ми працюємо з органічним SEO просуванням, Google Maps та платною рекламною Google Ads / Facebook Ads.
    Олександр КоваленкоCEO Advermedia

    Занурьтесь у процес

    SEO - це довгострокова інвестиція. Вона потребує клопітної та системної роботи. Перші серйозні результаати можна помітити в середньому за 6 місяців від початку просування. Водночас ви зможете стежити за розвитком свого проекту та бачити що саме ми робимо та який результат це дає.

    Ви отримуватимете регулярні звіти зрозумілою мовою про рух вашого проекту та проміжні результати.

    Щотижня
    • список виконаних робіт
    • план на наступний тиждень
    • зведення відкритих питань
    • тезісний висновок
    Щомісяця
    • висновки/готові ТЗ за всіма задачами
    • план робіт на базі аудиту на наступний місяць
    • розгорнута статистика за всіма показниками
    • загальні висновки та пропозиції

    Про наш досвід

    Наші клієнти:
    54%
    власники інтернет-магазинів
    32%
    B2B та B2C послуги
    14%
    онлайн-сервіси

    Від невеликих та великих інтернет-магазинів до медичних та освітніх послуг, маркетплейсів.

    Медицина
    Лікування закордоном, онлайн-аптеки, медичні центри
    Авто
    Автозапчастини, шини, авто аксесуари, ремонт автомобілів
    Послуги
    Юридичні, логістичні, тендерний супровід, консалтинг
    Виробництво
    Виробники: виробів з металу, будівельна сітка та інше
    IT проекти
    Одного Inbound маркетинг недостатньо.
    Освіта
    Он/оффлайн курси різних напрямків: вивчення мов, бух. облік
    Медицина
    Лікування закордоном, онлайн-аптеки, медичні центри
    Авто
    Автозапчастини, шини, авто аксесуари, ремонт автомобілів
    Послуги
    Юридичні, логістичні, тендерний супровід, консалтинг
    Виробництво
    Виробники: виробів з металу, будівельна сітка та інше
    IT проекти
    Одного Inbound маркетинг недостатньо.
    Освіта
    Он/оффлайн курси різних напрямків: вивчення мов, бух. облік

    Отримайте експертну оцінку проєкту та вартості SEO



      Залишайте заявку і наш фахівець звяжеться з вами найближчим часом
      Або напишіть нам у зручний для вас меседжер:

      Відгуки

      Особливості SEO для англомовних ринків

      Просування сайтів англійською мовою суттєво відрізняється від українського сегменту і вимагає адаптованого підходу:

      По-перше, до контенту висуваються набагато вищі вимоги. Матеріали мають бути написані або ретельно відредаговані носіями мови, адже тільки такий текст викликає довіру, читається природно і добре ранжується. Це, своєю чергою, підвищує вартість створення контенту.

      По-друге, лінкбілдинг відбувається через outreach — безпосередню комунікацію з власниками авторитетних англомовних сайтів. Такі посилання дорожчі, але значно ефективніші для просування у конкурентних нішах.

      По-третє, особливої ваги набуває локальне SEO: оптимізація бізнесу під конкретну країну, регіон чи навіть місто. Це передбачає не лише реєстрацію в Google Business Profile, а й роботу з локальними запитами, платформами та форматами контенту.

      Також не можна ігнорувати важливість голосового пошуку: велика частина користувачів на заході активно використовує голосові команди, що вимагає оптимізації запитів у форматі запитань та природної мови.

      І головне — конкуренція на західних ринках значно вища, ніж в Україні. Тому просування займає більше часу, ресурсів та вимагає глибшої аналітики.

      Які функції ми забираємо на себе, працюючи з вашим проектом:

      SEO проекту – всі питання пов’язані з органічним просуванням сайту, повний супровід вашої команди з усіх поточних завдань проекту, що стосуються SEO та розвитку сайту.

      Програмні зміни – підготовка завдань та супровід вашого розробника з SEO завдань. Якщо у вас немає розробника, ми підбираємо програміста індивідуально для вашого проекту.

      Написання та підготовка контенту – готуємо завдання з написання та підготовки контенту, підбираємо авторів (у нас є команда фахівців з копірайтингу) або взаємодіємо з вашими копірайтерами. Цілком супроводжуємо процес до публікації контенту на сайті.

      Лінкбілдинг проекту за заздалегідь розробленою стратегією розміщення посилань на 3-9 місяців. Ми проводимо аналітику конкурентів та ніші, визначаємо стратегію, тип розміщення посилань, динаміку, а також бюджет, який узгоджується з вами.

      Розвиток сайту– ми розробляємо та пропонуємо рішення щодо розвитку проекту, його структури, навігації та функціоналу для збільшення конверсії та якості сайту – як обов’язкова частина процесу SEO просування.

      Аналіз результатів та коригування стратегії для SEO просування сайту за кордоном

      Успішне просування англомовних сайтів вимагає систематичного аналізу даних та постійного моніторингу ключових метрик. Відстежуйте позиції в пошуку щотижня за допомогою спеціалізованих інструментів, таких як Ahrefs або SEMrush. Аналізуйте поведінкові фактори, включаючи час перебування на сайті, глибину перегляду та показник відмов. Особливу увагу приділяйте конверсіям з різних географічних регіонів, враховуючи специфіку кожного ринку та сезонність попиту.

      Використовуйте комплексні інструменти веб-аналітики, такі як Google Analytics 4 та Search Console, для збору та аналізу даних. Створюйте детальні звіти по органічному трафіку, відстежуйте ефективність різних сторінок та джерел трафіку. Регулярно корегуйте стратегію на основі отриманих даних – оптимізуйте сторінки з низькою конверсією, покращуйте швидкість завантаження та мобільну версію сайту. Видаляйте або оновлюйте неефективні ключові слова, зосереджуючись на тих, що приносять якісний трафік.

      Експериментуйте з мета-тегами та заголовками, використовуючи A/B тестування для визначення найефективніших варіантів. Регулярно оновлюйте контент відповідно до актуальних трендів та потреб користувачів. Впроваджуйте структуровані дані (Schema.org) для покращення відображення в результатах пошуку. Ретельно слідкуйте за змінами в алгоритмах пошукових систем та оперативно реагуйте на падіння позицій, проводячи технічний аудит та виправляючи виявлені проблеми.

      Вартість просування за кордоном залежить від:

      Завдання, яке необхідно вирішити, наприклад збільшити пошуковий трафік у два, або вдесятеро;

      Габаритів самого проекту, наприклад це магазин у п’ятдесят категорій, або ж невеликий корпоративний сайт з двома послугами, природно, що в першому випадку бюджет буде вищим, у той час, як у другому, звичайно ж, істотно нижче;

      Конкуренції у вашій ніші, наприклад, якщо у Вас магазин мобільних телефонів, то конкуренція буде дуже високою, тому що ваші конкуренти вже інвестували значні кошти в просування своїх ресурсів, а щоб досягти близького до них результату, знадобиться і значний час, і значні інвестиції, водночас якщо конкуренція низька – то буде потрібно набагато менше інвестицій у проект;

      Технічний стан сайту, мається на увазі готовність сайту до просування, його відповідність до вимог пошукових систем, наприклад у вас сайт відповідає більшості вимог, отже необхідно менше змін та впроваджень, або навпаки, ваш сайт містить безліч помилок з точки зору СЕО і необхідно виконати безліч значних маніпуляцій з проектом до початку просування.

      Терміни просування за кордоном:

      Будь-якого власника бізнесу цікавить питання: “Коли?”. Так, саме як довго сайт виходитиме в ТОП-10 за пошуковими запитами і коли буде трафік? Відповідь на це запитання завжди індивідуальна. У той же час очікувати на результати вже завтра не варто, тому що в перший місяць просування проводиться аудит сайту, формується семантичне ядро ​​(збираються запити за якими сайт надалі знаходитимуть потенційні клієнти), готується технічне завдання з оптимізації сайту, після чого проводяться роботи з технічного завдання, далі проводиться індексація пошуковими системами і тільки після цього ми отримуємо перші результати.

      Все це займає 2-4 місяці, залежно від обсягу сайту та тих робіт, які потрібно з ним провести. Тому ми не рекомендуємо починати SEO просування за кордоном (і в цілому) на короткостроковий період, виняток – конкретні точкові SEO завдання.

      Що потрібно для старту просування англомовного сайту

      Перед початком SEO для англомовної аудиторії важливо не лише мати сайт англійською, а й підготувати повноцінну SEO-основу. Це включає:

      1. Аудит технічного стану — виявлення критичних помилок, які можуть завадити індексації сайту пошуковими системами.
      2. Формування локалізованого семантичного ядра — підбір запитів під мову і географію цільової аудиторії, враховуючи особливості лексики кожного регіону (США, Британія, Канада тощо).
      3. Аналіз конкурентів — визначення найкращих практик у ніші, оцінка стратегії топових сайтів та можливих точок входу.
      4. Підготовка контенту під конкретні ринки — з урахуванням менталітету, культури споживання, стилістики та пошукових інтересів цільових користувачів.
      5. Розробка плану лінкбілдингу — з урахуванням типів посилань, рівня конкуренції та доступного бюджету.

      Без цих підготовчих етапів запуск SEO-кампанії буде менш ефективним і значно ризикованішим.

      Важливість локалізації контенту для міжнародного SEO

      Локалізація – це комплексний процес адаптації контенту, який виходить далеко за межі простого перекладу. Необхідно враховувати особливості місцевого ринку, включаючи купівельну спроможність, конкурентне середовище та специфіку попиту. Реалізуйте Seo просування сайту за кордоном адаптуючи контент під місцеві особливості, враховуючи культурні відмінності, традиції та звичаї цільової аудиторії. Використовуйте регіональні домени (наприклад, .fr, .de, .co.uk) або піддомени для чіткого геотаргетингу та кращого ранжування в локальних пошукових системах.

      Створюйте унікальний, релевантний контент для кожного регіону, враховуючи місцеві тренди та інформаційні потреби. Оптимізуйте сайт під популярні пошукові системи цільових країн. Налаштуйте правильний геотаргетинг в пошукових консолях, використовуйте відповідні формати дат, валют та одиниць виміру. Обов’язково впровадьте hreflang-теги для правильного визначення мовних версій сторінок та уникнення проблем з дублюванням контенту.

      Залучайте професійних носіїв мови для створення та редагування контенту, щоб забезпечити природне звучання та врахувати лінгвістичні нюанси. Проводьте глибокі дослідження локальних пошукових запитів та особливостей пошукової поведінки користувачів. Адаптуйте ключові слова під специфіку кожного регіону, враховуючи місцеві синоніми та варіації написання. Обов’язково вивчіть та дотримуйтесь місцевого законодавства, правил реклами та обмежень щодо контенту.

      У чому основна відмінність SEO за кордоном від просування в Україні:

      Контент – собівартість англомовного контенту (або інша мова) – вище.

      Лінкбілдинг (розміщення посилань) – при просуванні за кордоном більший акцент робиться на роботу з outreach посиланнями (пряма домовленість з вебмайстром про розміщення), а також крауд -маркетинг, інші типи посилань Бюджети на посилання вище за Україну.

      Конкуренція – практично у всіх нішах у США, Канаді, країнах Європи – конкуренція вища, ніж в аналогічних нішах в Україні.

      Важливість Google Maps – залученість та рівень користування сервісом у США, Канаді – на високому рівні, і вимагає більшої уваги з боку власника проекту та його підрядника щодо просування.

      Підрядник – фрілансер, співробітник або агентство:

      Це вибір кожного, але найчастіше він ґрунтується на 2 факторах: можливості бюджету та особистий досвід власника бізнесу (або фахівця, який відповідає за просування в компанії). Розберемо:

      Фрілансер:

      Якість: справді, є фахівці своєї справи та професіонали, але є й категорія фахівців у всьому: seo, програмування, копірайтинг, дизайнер, ще й фахівець із контекстної реклами. На жаль, найчастіше з цією категорією фахівців виникають труднощі у спільній роботі та результатах.
      Ризики: Будь-якої миті може змінити свої плани, відмовитися від проекту або просто не виходити на зв’язок, т.к. Часто робота з фрілансером здійснюється без договору та прописаних зобов’язань.

      Співробітник у штаті:

      Якість: дуже часто це “людина оркестр”, яка вміє всього трохи або залучає фрілансерів на виконання різних етапів роботи над просуванням. Також часто це пов’язано не кваліфікацією фахівця, а з делегуванням на фахівця всього, що містить слово “сайт”.
      Ризики: одного SEO-фахівця може бути недостатньо для досягнення результату. Компанія, можливо зможе вирішити питання з контентом на сайті, але не вирішити питання безпосередньо по SEO.

      Агентство:

      Якість: працює команда, кожен виконує свою частину роботи над проектом.
      Ризики: можливість впливати на стратегію просування – мінімальна. Агенство прислухається до побажань клієнта, проте останнє слово залишає за собою.

      Робота в тандемі – без участі Замовника – результату не буде

      Для досягнення результату просування необхідна участь Замовника. Насамперед Замовник та Виконавець – це одна команда, яка прагне однієї спільної мети. Якщо зі своїм завданням не справляється одна із сторін – результату може бути не досягнуто. Від Замовника вимагається достатній і своєчасний зворотний зв’язок, готовність розвивати бізнес, адже ніхто краще за нього не знає свій бізнес, та й крім цього узгодження та надання матеріалів лежить саме на плечах Замовника, а затримка цих процесів, як правило, позначається на термінах досягнення мети.

      В агентстві Ви отримуєте послуги професійної команди, досвід фахівців, які знають що саме, коли і в якій послідовності необхідно виконати за Вашим проектом. У Вас є свій проект-менеджер, який веде проект і є сполучною ланкою між вами та командою.

      Запитання-відповіді

      Який у вас досвід просування закордон?
      Ми працюємо у SEO з 2008 року. З 2015 року ми працюємо із зарубіжними проектами за такими країнами як США, Канада, а також країни Європи.
      Що входить у вартість просування?
      Ми працюємо за принципом відкритого бюджету проекту, що складається з двох частин: - вартість послуг – команда проекту (провідний SEO, SEO оптимізатор, семантолог, лінкбілдер, менеджер проекту, маркетолог); – витрати проекту – на роботу профільних фахівців (програміст, копірайтер, контент) -менеджер, дизайнер) та розміщення посилань.
      Як швидко можна отримати перші результати?
      Перша динаміка – це 2-3 місяці. Варто враховувати, що кожен проект є індивідуальним, план просування залежить від проекту, включно і терміни. - 1 місяць - підготовка проекту, аудит, формування стратегії, формування семантичного ядра - 2 місяць - пишемо тексти, виправляємо помилки, починаємо розміщувати посилання - 3 місяць - займаємося розвитком проекту, займаємося профілем проекту, оптимізуємо проект
      Чи потрібно просувати сайт після потрапляння в топ-10 та досягнення результатів щодо трафіку?
      Для отримання результатів просування необхідно щонайменше 6-8 місяців роботи. Роботи з SEO необхідно проводити на постійній основі.
      Як дізнатися, чи виконується обіцяна робота SEO?
      Перед початком роботи – SEO-фахівець готує план роботи на місяць. Наприкінці місяця ми готуємо розгорнутий звіт щодо виконаних робіт, а також надсилаємо результати роботи з кожного виконаного завдання. Також у вас буде інформація щодо: динаміки органічного трафіку динаміці позицій у Google
      Що потрібно, щоб почати роботу над SEO?
      У вас повинен бути робочий сайт, доступи до CMS і FTP (якщо у вас немає розробника, якщо є не обов'язково), вам потрібно буде надати нам доступ до Search Console, Analytics, Data Studio. У разі відсутності на сайті систем аналітики – ми всі встановимо та налаштуємо.
      Які варіанти оплати SEO?
      Це оплата роботи (фіксований платіж 100% на початку місяця / 50% на початку та 50% у середині місяця), а також оплата витрат (копірайтинг / розробник / контент / беклінки)

      Отримайте експертну оцінку проєкту, вартість та стратегію просування від SEO-експерта!

      Мене звуть Олександр Коваленко, я SEO-спеціаліст з України з 14-річним досвідом та керівник агенції advermedia.ua. Спеціалізація – габаритні проекти, працював з WIKIMAPIA.ORG, ICECAT.BIZ та іншими, локальний бізнес та інтернет-магазини.

      Олександр Коваленко CEO/founder

      Блог

      20.10.2025
      Особливості SEO сайту забудовника
      Докладніше
      07.10.2025
      SEO просування корпоративного сайту
      Докладніше
      07.10.2025
      Generative Engine Optimization (GEO)
      Докладніше
      03.10.2025
      SEO просування послуг з ремонту техніки
      Докладніше
      Дивитись все
      Перезвоните мне




        «*» - поля обязательные для заполнения.