Про проект
-
Тип проекту SAAS сервіс
-
Ніша майданчик з інформацією щодо торгів
-
Терміни 10 місяців
-
Початковий стан сайту сайт на етапі розробки
-
Завдання просування запуск сайту під контролем SEO; зростання органічного трафіку і позиції
Проблеми та цілі
- Проблема №1
Відсутність сайту на старті робіт. Ми провели аналіз конкурентів і підготували рекомендації щодо технічних вимог SEO; рекомендації щодо системи фільтрації; вимоги для створення статичних сторінок.
- Проблема №2
Основна складність проекту - це велика кількість схожих сторінок лотів торгів, які мали проблеми з індексацією
- Проблема №3
Необхідність створення контенту і посадкових сторінок
- Проблема №4
Відсутність видимості та трафіку
- Ціль №1
Завершення розробки проекту з урахуванням усіх рекомендацій
- Ціль №2
Робота з індексацією сторінок лотів, торгів, Типізували основні сторінки торгів (виведення фотографій, характеристик, описів, іншої інформації).
- Ціль №3
Створення контенту та посадкових сторінок
- Ціль №4
Просування за трафіком. Збільшення цільової відвідуваності ресурсу
Опис стратегії та рішень
Завдання та опис проекту
Сайт – агрегатор торгів та аукціонів. Ми долучилися до проекту на етапі його розробки.
Стартові етапи просування проекту:
- Аналіз ніші в органічному пошуку;
- Підготовка технічних і SEO вимог для розробника;
- Розробка семантичного ядра проекту;
- Підготовка структури сайту;
- Аналіз і розробка посилальної стратегії.
Складнощі, з якими зіткнулися
На початку роботи з проектом – сайт був відсутній. Перше, з чого ми почали – аналіз конкурентів. Після вибірки ключових гравців, ми підготували:
- технічні вимоги щодо SEO;
- рекомендації щодо системи фільтрації;
- вимоги для створення статичних сторінок.
Пішов процес розробки, паралельно ми почали готувати:
- структуру сайту;
- семантичне ядро;
- посилальну стратегію.
Основна складність проекту – це велика кількість схожих сторінок лотів торгів, які не індексувалися в Гугл. Як вирішили цю проблему:
— Визначили, що є порожні сторінки, закрили їх від індексації;
— Типізували основні сторінки торгів (виведення фотографій, характеристик, описів, іншої інформації).
За рахунок цього нам вдалося збільшити кількість проіндексованих сторінок на 120%.
Стратегія просування проекту
Після аналізу конкурентів, ми визначили стратегію з двома основними точками зростання:
- масштабування каталогу торгів;
- запуск системи сторінок за регіонами;
- запуск системи сторінок за тегами;
- створення посилального профілю проекту.
Завдання, виконані на етапі підготовки проекту:
- сформовано технічні вимоги для розробника;
- сформовано структуру сайту;
- підготовлено та впроваджено структуру ЧПУ;
- сформовано шаблони тегів для типових сторінок;
- сформовано вимоги до заголовків;
- підготовлено системні файли;
- підготовлено вимоги до формування системи карт сайту.
Етапи робіт з оптимізації після запуску проекту
Після запуску сайту, приступили до наступного опрацювання:
- Формування посилального профілю. Сформована посилальна стратегія на підставі посилального профілю конкурентів, підібрані донори і складено план закупівель;
- Підготовка семантичного ядра. Провели кілька ітерацій зі збору та групування запитів (основне СЯ зібрано до запуску проекту);
- Підготували технічні завдання на написання текстових описів;
- Оптимізація функціоналу сайту
Паралельно було проведено технічні роботи:
- Технічний аудит нового сайту (обов’язкова процедура після фактичного запуску);
- Додавання сайту в ВМ та Аналітику;
- Додавання карт сайту до вебмайстра;
- Перевірка файлу robots.txt;
- Інше
Після налагодження технічної частини приступили до контенту, масштабування посадкових сторінок і функціоналу:
- Створення розширеної системи фільтрів. На пріоритетних сторінках було додано фільтри відповідно до запитів для зручного пошуку сайтом, а також для збільшення статичних посадкових сторінок.
- Створення сторінок тегів. Реалізували сторінки тегів виходячи з наявних груп ключових запитів.
- Провели юзабіліті та контент-аудит конкурентів, сформували і впровадили технічні завдання з розвитку проекту.
Загальна динаміка за семантичним ядром
Стартові показники
На старті просування за зібраним семантичним ядром сайт мав такі позиції:
- топ-50 – 0%
- топ-20 – 0%
- топ-10 – 0%
- топ-5 – 0%
- топ-3 – 0%
Динаміка результатів через 12 місяців
За ключовими групами запитів:
- топ-50 – 93 середній показник (+93%)
- топ-20 – 60 середній показник (+60%)
- топ-10 – 41 середній показник (+41%)
- топ-5 – 23 середній показник (+23%)
- топ-3 – 13 середній показник (+13%)
Результати просування
-
з 0 до 5,5к зростання відвідуваності
з пошукових систем -
+41% в ТОП-10 виведення цільових ключових
запитів у ТОП -
з 200 до 6,2 k збільшення видимості
у видачі
Експертиза
Отримайте експертний розбір проекту перед просуванням
Інші кейси
Україна - інтернет-магазин кальянної тематики