Про проект

Сайт - агрегатор торгів та аукціонів. Ми долучилися до проекту на етапі його розробки. Основна складність проекту - це велика кількість схожих сторінок лотів торгів, які мали проблеми з індексацією.
  • Тип проекту SAAS сервіс
  • Ніша майданчик з інформацією щодо торгів
  • Терміни 10 місяців
  • Початковий стан сайту сайт на етапі розробки
  • Завдання просування запуск сайту під контролем SEO; зростання органічного трафіку і позиції

Проблеми та цілі

Проблеми проекту
  • Проблема №1

    Відсутність сайту на старті робіт. Ми провели аналіз конкурентів і підготували рекомендації щодо технічних вимог SEO; рекомендації щодо системи фільтрації; вимоги для створення статичних сторінок.

  • Проблема №2

    Основна складність проекту - це велика кількість схожих сторінок лотів торгів, які мали проблеми з індексацією

  • Проблема №3

    Необхідність створення контенту і посадкових сторінок

  • Проблема №4

    Відсутність видимості та трафіку

Цілі проекту
  • Ціль №1

    Завершення розробки проекту з урахуванням усіх рекомендацій


  • Ціль №2

    Робота з індексацією сторінок лотів, торгів, Типізували основні сторінки торгів (виведення фотографій, характеристик, описів, іншої інформації).

  • Ціль №3

    Створення контенту та посадкових сторінок

  • Ціль №4

    Просування за трафіком. Збільшення цільової відвідуваності ресурсу

Опис стратегії та рішень

Завдання та опис проекту

Сайт – агрегатор торгів та аукціонів. Ми долучилися до проекту на етапі його розробки.

Стартові етапи просування проекту:

  1. Аналіз ніші в органічному пошуку;
  2. Підготовка технічних і SEO вимог для розробника;
  3. Розробка семантичного ядра проекту;
  4. Підготовка структури сайту;
  5. Аналіз і розробка посилальної стратегії.

Складнощі, з якими зіткнулися

На початку роботи з проектом – сайт був відсутній. Перше, з чого ми почали – аналіз конкурентів. Після вибірки ключових гравців, ми підготували:

  • технічні вимоги щодо SEO;
  • рекомендації щодо системи фільтрації;
  • вимоги для створення статичних сторінок.

Пішов процес розробки, паралельно ми почали готувати:

  • структуру сайту;
  • семантичне ядро;
  • посилальну стратегію.

Основна складність проекту – це велика кількість схожих сторінок лотів торгів, які не індексувалися в Гугл. Як вирішили цю проблему:

— Визначили, що є порожні сторінки, закрили їх від індексації;
— Типізували основні сторінки торгів (виведення фотографій, характеристик, описів, іншої інформації).

За рахунок цього нам вдалося збільшити кількість проіндексованих сторінок на 120%.

Стратегія просування проекту

Після аналізу конкурентів, ми визначили стратегію з двома основними точками зростання:

  • масштабування каталогу торгів;
  • запуск системи сторінок за регіонами;
  • запуск системи сторінок за тегами;
  • створення посилального профілю проекту.

Завдання, виконані на етапі підготовки проекту:

  • сформовано технічні вимоги для розробника;
  • сформовано структуру сайту;
  • підготовлено та впроваджено структуру ЧПУ;
  • сформовано шаблони тегів для типових сторінок;
  • сформовано вимоги до заголовків;
  • підготовлено системні файли;
  • підготовлено вимоги до формування системи карт сайту.

Етапи робіт з оптимізації після запуску проекту

Після запуску сайту, приступили до наступного опрацювання:

  1. Формування посилального профілю. Сформована посилальна стратегія на підставі посилального профілю конкурентів, підібрані донори і складено план закупівель;
  2. Підготовка семантичного ядра. Провели кілька ітерацій зі збору та групування запитів (основне СЯ зібрано до запуску проекту);
  3. Підготували технічні завдання на написання текстових описів;
  4. Оптимізація функціоналу сайту

Паралельно було проведено технічні роботи:

  1. Технічний аудит нового сайту (обов’язкова процедура після фактичного запуску);
  2. Додавання сайту в ВМ та Аналітику;
  3. Додавання карт сайту до вебмайстра;
  4. Перевірка файлу robots.txt;
  5. Інше

Після налагодження технічної частини приступили до контенту, масштабування посадкових сторінок і функціоналу:

  1. Створення розширеної системи фільтрів. На пріоритетних сторінках було додано фільтри відповідно до запитів для зручного пошуку сайтом, а також для збільшення статичних посадкових сторінок.
  2. Створення сторінок тегів. Реалізували сторінки тегів виходячи з наявних груп ключових запитів.
  3. Провели юзабіліті та контент-аудит конкурентів, сформували і впровадили технічні завдання з розвитку проекту.

Загальна динаміка за семантичним ядром

Стартові показники

На старті просування за зібраним семантичним ядром сайт мав такі позиції:

  • топ-50 – 0%
  • топ-20 – 0%
  • топ-10 – 0%
  • топ-5 – 0%
  • топ-3 – 0%

Динаміка результатів через 12 місяців

За ключовими групами запитів:

  • топ-50 – 93 середній показник (+93%)
  • топ-20 – 60 середній показник (+60%)
  • топ-10 – 41 середній показник (+41%)
  • топ-5 – 23 середній показник (+23%)
  • топ-3 – 13 середній показник (+13%)

Результати просування

  • з 0 до 5,5к зростання відвідуваності
    з пошукових систем
  • +41% в ТОП-10 виведення цільових ключових
    запитів у ТОП
  • з 200 до 6,2 k збільшення видимості
    у видачі

Експертиза

Ми підвищили видимість майданчика в пошуковій видачі за запитами, пов'язаними з торгами, і вийшли на трафік 5,5 тис. відвідувань із пошуку на місяць
Олександр КоваленкоCEO/founder Advermedia

Отримайте експертний розбір проекту перед просуванням

Інформація, зазначена нижче, не буде передана третім особам, ми її використовуємо для відповіді на ваші запитання.

    Інші кейси

    Кейс SEO
    Україна, Британія - офіційний сайт Nemiroff
    Переглянути кейс
    Кейс SEO
    Україна - інтернет-магазин кальянної тематики
    з 300 до 20К органічного трафіку Переглянути кейс
    Кейс SEO
    Ірландія - інтернет-магазин фарб
    х3,2 органічний трафік Переглянути кейс
    Кейс SEO
    ОАЕ - сайт
    парфумерії
    х2,3 органічний трафік Переглянути кейс
    Усі кейси