Про проект

До нас звернувся клієнт, який займається продажем промислового обладнання. Ми почали просування проекту в середині липня 2018 року. До цього магазин супроводжувався іншим підрядником, динаміка була відсутня, що стало причиною невдоволення з боку клієнта. Посилання, інші активні роботи всередині сайту не виконувались останні 3 місяці.
  • Тип сайту інтернет-магазин
  • Ніша продаж промислового обладнання
  • Терміни 9 місяців
  • Стан сайту габаритний сайт з великою кількістю технічних помилок у вебмайстрі, проблемами зі швидкістю завантаження

Проблеми та цілі

Проблеми проекту
  • Проблема №1

    20 000 - 50 000 сторінок з недостатньо якісним контентом у пошуковій системі

  • Проблема №2

    Близько 7 000 дублів сторінок

  • Проблема №3

    Низька швидкість завантаження сайту

  • Проблема №4

    Відсутність мета-тегів на сторінках фільтрів

Цілі проекту
  • Ціль №1

    Збільшити пошуковий органічний трафік у 2 рази

  • Ціль №2

    Усунути технічні проблеми

  • Ціль №3

    Розробити SEO вимоги та організувати розширення індексу фільтрів каталогу

Опис стратегії та рішень

Етап 1. Визначення стратегії просування:

Протягом 1-го місяця просування було виконано такі роботи:

  1. Виконано повний технічний аудит сайту (повний список того, що аналізуємо можна подивитися тут);
  2. Аналіз у Google Search Console;
  3. Аналіз видачі, визначено основну вибірку конкуренто;
  4. Аналіз стратегії просування конкурентів (структура, внутрішня оптимізація);
  5. Проведено аналіз посилального профілю вибірки конкурентів (визначено донорів, орієнтовні витрати, графік розміщення);
    – Підготували вибірку конкурентів в органіці
    – Зібрали перелік донорів конкурентів
    – Визначили формат використовуваних посилань
    – Провели аналіз трасту обраних донорів
    – Провели візуальну оцінку кожного сайту за чек-листом
    – Проаналізували анкор-лист конкурентів
    – Сформували анкор-лист для розміщень
    – Визначили порядок розміщення

На основі отриманих даних було визначено 3 опорні точки стратегії просування:

  • Розширення каталогу в індексі. Доопрацювання системи фільтрів – створення статичних сторінок фільтрів з персоналізованими автоматичними тегами, зі створенням системи автоматичного закриття від індексації та сканування непотрібних сторінок і комбінацій фільтрів
  • Оптимізація сторінок товарів. На базі конкурентів було визначено, що істотна частина трафіку йде не на підкатегорії, а на товарні позиції.
  • Посилальний профіль.

Етап 2. Підготовка та запуск

На другий місяць роботи з проєктом було виконано такі роботи:

З технічної оптимізації:
Після проведення аудиту, ми підготували і запустили в роботу такі завдання для команди програмістів:

  1. ТЗ щодо усунення дублів сторінок;
  2. ТЗ зі створення багаторівневої карти сайту .xml;
  3. ТЗ з мікророзмітки мікроданних товару, хлібних крихт, контактів;
  4. ТЗ щодо збільшення швидкості завантаження сайту;
  5. ТЗ щодо зміни файлу robots.txt;
  6. ТЗ щодо виправлення хлібних крихт (усунення помилок).

Щодо семантичного ядра:

  1. Підготовлено 1-шу ітерацію семантичного ядра (детальніше про підготовку СЯ);
  2. Виконано кластеризацію та групування запитів;
  3. Виконано розподіл запитів за сторінками;
  4. Сформовано систему відстеження позицій.

За каталогом і структурою:

  1. Розроблено SEO технічні вимоги для статичних сторінок фільтрів каталогу;
  2. Розроблено вимоги для системи генерації шаблонів шаблонів мета-тега – опис, title;
  3. Сформовано набір вимог для файлу robots – закриття від сканування, а також набір вимог щодо закриття від індексації певних комбінацій фільтрів;
  4. Сформовано набір вимог для генерації багаторівневої карти сайту xml.

Щодо внутрішньої оптимізації:

  1. Виведено ТЗ щодо текстової оптимізації сторінки картки товару;
    – ТЗ на оптимізацію title
    – ТЗ на оптимізацію meta-опису
    – ТЗ на оптимізацію заголовка h1
    – ТЗ на оптимізацію тексту сторінки
    – ТЗ на оптимізацію графічних елементів сторінки
  2. Виведено ТЗ з оптимізації сторінки категорії;
  3. Підготували і запустили низку ТЗ щодо внутрішньої перелінковки товарів.

Етап 3. Впровадження функціоналу та зовнішні роботи

У другий місяць роботи з проєктом було виконано такі роботи:

Впровадження функціоналу:

  1. Впровадили систему статичних сторінок фільтрів;
  2. Змінили картки товарів;
  3. Впровадили систему перелінковки карток товарів і категорій;
  4. Виведено нове ТЗ щодо впровадження сторінок брендів.

Посилальний профіль:
Стартували посилальні роботи за проєктом: розміщення оглядів, статей і комерційних посилань за раніше розробленою посилальною програмою.

Семантичне ядро і структура сайту:

  1. Виконано підготовку 2-ї частини семантичного ядра (2-а ітерація)
  2. Визначено нові категорії запитів

Результати просування:

Динаміка пошукового трафіку:

Результати:
Період просування: 8-9 місяців
Результати: зростання трафіку +300% з 3 000 до 10 000/міс.

Історія індексу:

Результати:
Скорочено 45 000 сторінок низької якості
Скорочено близько 150 000 неканонічних сторінок

Динаміка обсягу сторінок категорій в індексі:

Результати:
Збільшено обсяг проіндексованих сторінок з 73000 до 95000 сторінок

Динаміка зростання ІКС:

Результати:
Показник ІКС зріс до 140 (*з урахуванням оновлення алгоритму ІКС)

Тренд за ключовими словами за 1 рік за серпстатом:

Три невеликі тези замість висновку:

  1. Про везіння. Нам пощастило з командою розробників на стороні клієнта, яка швидко і головне з детальним зворотним зв’язком впроваджувала наші технічні завдання і пропонувала альтернативи там, де виконати щось було неможливо.
  2. Про прогнозування. Ми недооцінили масштаби впроваджуваних змін і необхідний ресурс програмістів – впровадження функціоналу зайняло більше часу, ніж ми планували.
  3. Про синхронізацію. У великих проєктах – зворотний зв’язок і загальний рух команди клієнта і команди агентства – це частина успіху, завжди.

Результати

  • +300% зростання трафіку
  • +30% проіндексованих
    сторінок
  • 150к неканонічний сторінок
    скорочені

Експертиза

SEO - один із найефективніших каналів просування. Розкрутка корпоративного сайту - це довгостроковий процес. Ви можете залучити нових клієнтів, використовуючи ефективні рішення, які ми обираємо для вас.
Олександр КоваленкоCEO/founder

Отримайте експертний розбір проєкту перед просуванням

Інформація, зазначена нижче, не буде передана третім особам, ми її використовуємо для відповіді на ваші запитання.

    Інші кейси

    Кейс SEO
    Україна, Британія - офіційний сайт Nemiroff
    Переглянути кейс
    Кейс SEO
    Україна - інтернет-магазин кальянної тематики
    з 300 до 20К органічного трафіку Переглянути кейс
    Кейс SEO
    Ірландія - інтернет-магазин фарб
    х3,2 органічний трафік Переглянути кейс
    Кейс SEO
    ОАЕ - сайт
    парфумерії
    х2,3 органічний трафік Переглянути кейс
    Усі кейси
    Рейтинг