Про проект
1) Продаж кальянів, тютюну для кальяну та комплектуючих для кальяну в Україні
2) Продаж електронних сигарет, підсистем, рідин для заправки та аксесуарів для них по Україні
3) Продаж снюсу
-
Тип сайту інтернет-магазин
-
Ніша висококонкурентна
-
Терміни з вересня 2022 року до теперішнього часу
2 роки та 10 місяців -
Регіон просування Україна
-
Стан сайту готовий сайт без оптимізації
Проблеми та цілі
-
Проблема №1
технічний стан сайту (немає фільтрів для вибору бажаних товарів)
-
Проблема №2
відсутність мета тегів і текстів на посадочних сторінках
-
Проблема №3
низький органічний трафік сайту
-
Проблема №4
відсутність беклінків, посилальні роботи не проводилися
-
Ціль №1
Технічне оновлення сайту
-
Ціль №2
Вихід в ТОП-10 за пріоритетними категоріями
-
Ціль №3
Збільшення органічного трафіку
-
Ціль №4
Наповнення контентом всіх категорій та підкатегорій
-
Ціль №5
Наповнення блогу публікаціями статей
-
Ціль №6
Нарощування посилального профілю
Опис стратегії та рішень
Опис стратегії та рішень:
Інтернет-магазин з продажу товарів для кальянокуріння та вейпінгу. Сайт розроблено. Сайт з великим асортиментом, який постійно поповнюється, мав поганий технічний стан з точки зору SEO та базове наповнення, семантичне ядро було відсутнє. Зовнішні посилальні роботи не проводилися. За підсумками аналізу конкурентів була розроблена стратегія просування, основою якої стало:
- Розширення асортименту магазину;
- Створення сторінок за марками продукції та пріоритетними містами просування;
- Написання унікальних текстів до категорій/підкатегорій продукції та оптимізація карток товару;
- Виправлення технічних помилок. Основною проблемою на сайті було і є – відсутність робочих фільтрів. Рішення впровадити вкладеність сторінок сайту за категоріями до 3-4 рівня і повноцінна оптимізація таких сторінок;
- Розробка і впровадження посилальної стратегії на основі аналізу конкурентів з періодичним коригуванням її;
- Постійне наповнення блогу для залучення додаткового інформаційного трафіку на сайт.
Основне завдання – отримання максимальних результатів по трафіку і позиціях і утримання позицій на стабільно високому рівні.
Як досягли результату
Технічний стан:
Спочатку провели загальний аудит по технічній частині і зібрали семантичне ядро. Потрібно було впровадити безліч істотних правок, таких як:
- впровадження мікророзмітки продуктів, блоку питань і відповідей, хлібних крихт;
- налаштування редиректів для приведення сторінок сайту в один вигляд, розширення системи фільтрації;
- опрацювали швидкість завантаження сайту, налаштування карти сайту, Robots.txt Canonical і пагінації;
- розробили шаблони мета-тегів, вивели завдання на оптимізацію тайтлів і мета-описів по всіх типах категорій;
- розробили і впровадили блоки перелінковки.
На сайті всі технічні правки робляться в ручному режимі і через використовувану CMS сайту. Також, часті збої в налаштуваннях періодично відбуваються протягом усього часу просування, що вимагає додаткової уваги.
Робота з контентом
На сайт рекомендувалося представити більш широкий асортимент товару, але при цьому було потрібно створення нових категорій, ми пішли наступним шляхом:
- Розбили процес формування семантичного ядра і підготовки контенту на ітерації.
- Спільно з клієнтом постійно визначали пріоритети для існуючих і нових категорій і брендів кальянів, тютюну і електронних сигарет.
- Розробляли семантичне ядро і, паралельно, ТЗ на тексти для пріоритетних категорій.
- Розробили контент-план і регулярно наповнювали блог інформаційними статтями з перелінковкою на категорії товару.
- Оптимізували тексти і мета теги окремо для кожної картки товару.
- Опрацювали текстову перелінковку для всіх сторінок на сайті
- Додали інформаційні сторінки і блоки для посилення авторитетності і юзабіліті сайту.
Проблемою для збереження ключових слів і органічних сторінок сайту стало постійне видалення товару і цілих категорій за марками через його відсутність. Для вирішення даної проблеми було проведено тестування декількох варіантів технічного рішення. І обрано комплекс дій, який привів до найкращого результату.
Робота над посилальним профілем
У проекту не було накопичено зворотних посилань, тому розробили стратегії щодо залучення посилань, а також вивчили посилальний профіль конкурентів. Виходячи з отриманих даних, ми розробили стратегію щодо залучення посилань і приступили до її реалізації. Посилальна стратегія в період 4-6 місяців постійно переглядалася і стежили за прибутком від отримання беклінків різними способами.
Результати
- збільшення видимості. Динаміка запитів, запити в ТОП-10
За аналітикою Ahrefs в ТОП-10 входило більше 1,7К з 4,3К ключів
- збільшення органічного трафіку за період просування останній рік можна побачити на скріншоті з Аналітики з 250 до 500 користувачів в день.
Трафік з органічної видачі за рік зріс на 39,1% і є основним джерелом трафіку на сайт.
- Органічний трафік за два роки зріс з 1,5 тис. до 22 тис.
Показники 16 місяців тому:
- Кліки 290
- Покази 7 тис.
Показники через 16 місяців:
- Кліки 800
- Покази 22 тис.
Результаты
-
х67
від 300 до 20К трафіку
-
х22,5
видимість ключових слів
(з 200 до 4,5к) -
до 100%
в ТОП-10 за пріоритетними групами
Експертиза
Отримайте експертний аналіз проекту перед просуванням
Інші кейси
Україна - інтернет-магазин кальянної тематики