Про проект

Інтернет-магазин декількох супутніх напрямків
1) Продаж кальянів, тютюну для кальяну та комплектуючих для кальяну в Україні
2) Продаж електронних сигарет, підсистем, рідин для заправки та аксесуарів для них по Україні
3) Продаж снюсу
  • Тип сайту інтернет-магазин
  • Ніша висококонкурентна
  • Терміни з вересня 2022 року до теперішнього часу
    2 роки та 10 місяців
  • Регіон просування Україна
  • Стан сайту готовий сайт без оптимізації

Проблеми та цілі

Проблеми проекту
  • Проблема №1

    технічний стан сайту (немає фільтрів для вибору бажаних товарів)

  • Проблема №2

    відсутність мета тегів і текстів на посадочних сторінках

  • Проблема №3

    низький органічний трафік сайту

  • Проблема №4

    відсутність беклінків, посилальні роботи не проводилися

Цілі проекту
  • Ціль №1

    Технічне оновлення сайту

  • Ціль №2

    Вихід в ТОП-10 за пріоритетними категоріями

  • Ціль №3

    Збільшення органічного трафіку

  • Ціль №4

    Наповнення контентом всіх категорій та підкатегорій

  • Ціль №5

    Наповнення блогу публікаціями статей

  • Ціль №6

    Нарощування посилального профілю

Опис стратегії та рішень

Опис стратегії та рішень:

Інтернет-магазин з продажу товарів для кальянокуріння та вейпінгу. Сайт розроблено. Сайт з великим асортиментом, який постійно поповнюється, мав поганий технічний стан з точки зору SEO та базове наповнення, семантичне ядро було відсутнє. Зовнішні посилальні роботи не проводилися. За підсумками аналізу конкурентів була розроблена стратегія просування, основою якої стало:

  • Розширення асортименту магазину;
  • Створення сторінок за марками продукції та пріоритетними містами просування;
  • Написання унікальних текстів до категорій/підкатегорій продукції та оптимізація карток товару;
  • Виправлення технічних помилок. Основною проблемою на сайті було і є – відсутність робочих фільтрів. Рішення впровадити вкладеність сторінок сайту за категоріями до 3-4 рівня і повноцінна оптимізація таких сторінок;
  • Розробка і впровадження посилальної стратегії на основі аналізу конкурентів з періодичним коригуванням її;
  • Постійне наповнення блогу для залучення додаткового інформаційного трафіку на сайт.

Основне завдання – отримання максимальних результатів по трафіку і позиціях і утримання позицій на стабільно високому рівні.

Як досягли результату

Технічний стан:

Спочатку провели загальний аудит по технічній частині і зібрали семантичне ядро. Потрібно було впровадити безліч істотних правок, таких як:

  • впровадження мікророзмітки продуктів, блоку питань і відповідей, хлібних крихт;
  • налаштування редиректів для приведення сторінок сайту в один вигляд, розширення системи фільтрації;
  • опрацювали швидкість завантаження сайту, налаштування карти сайту, Robots.txt Canonical і пагінації;
  • розробили шаблони мета-тегів, вивели завдання на оптимізацію тайтлів і мета-описів по всіх типах категорій;
  • розробили і впровадили блоки перелінковки.

На сайті всі технічні правки робляться в ручному режимі і через використовувану CMS сайту. Також, часті збої в налаштуваннях періодично відбуваються протягом усього часу просування, що вимагає додаткової уваги.

Робота з контентом

На сайт рекомендувалося представити більш широкий асортимент товару, але при цьому було потрібно створення нових категорій, ми пішли наступним шляхом:

  • Розбили процес формування семантичного ядра і підготовки контенту на ітерації.
  • Спільно з клієнтом постійно визначали пріоритети для існуючих і нових категорій і брендів кальянів, тютюну і електронних сигарет.
  • Розробляли семантичне ядро і, паралельно, ТЗ на тексти для пріоритетних категорій.
  • Розробили контент-план і регулярно наповнювали блог інформаційними статтями з перелінковкою на категорії товару.
  • Оптимізували тексти і мета теги окремо для кожної картки товару.
  • Опрацювали текстову перелінковку для всіх сторінок на сайті
  • Додали інформаційні сторінки і блоки для посилення авторитетності і юзабіліті сайту.

Проблемою для збереження ключових слів і органічних сторінок сайту стало постійне видалення товару і цілих категорій за марками через його відсутність. Для вирішення даної проблеми було проведено тестування декількох варіантів технічного рішення. І обрано комплекс дій, який привів до найкращого результату.

Робота над посилальним профілем

У проекту не було накопичено зворотних посилань, тому розробили стратегії щодо залучення посилань, а також вивчили посилальний профіль конкурентів. Виходячи з отриманих даних, ми розробили стратегію щодо залучення посилань і приступили до її реалізації. Посилальна стратегія в період 4-6 місяців постійно переглядалася і стежили за прибутком від отримання беклінків різними способами.

Результати

  • збільшення видимості. Динаміка запитів, запити в ТОП-10

За аналітикою Ahrefs в ТОП-10 входило більше 1,7К з 4,3К ключів

  • збільшення органічного трафіку за період просування останній рік можна побачити на скріншоті з Аналітики з 250 до 500 користувачів в день.

Трафік з органічної видачі за рік зріс на 39,1% і є основним джерелом трафіку на сайт.

  • Органічний трафік за два роки зріс з 1,5 тис. до 22 тис.

Показники 16 місяців тому:

  • Кліки 290
  • Покази 7 тис.

Показники через 16 місяців:

  • Кліки 800
  • Покази 22 тис.

Результаты

  • х67 від 300 до 20К трафіку
  • х22,5 видимість ключових слів
    (з 200 до 4,5к)
  • до 100% в ТОП-10 за пріоритетними групами

Експертиза

Систематична робота над сайтом, включаючи технічну оптимізацію, оновлення контенту та стратегічний аналіз, а також регулярна перевірка результатів впроваджених змін, призвели до стабільного зростання органічного трафіку та підвищення позицій у пошуковій видачі з місяця в місяць. Такий підхід дозволяє не просто підтримувати, а системно розвивати онлайн-присутність. Ви також можете залучати нових клієнтів за допомогою перевірених і ефективних рішень, які ми підбираємо індивідуально з урахуванням специфіки вашого бізнесу і цілей просування.
Олександр КоваленкоCEO/founder

Отримайте експертний аналіз проекту перед просуванням

Інформація, вказана нижче, не буде передана третім особам, ми використовуємо її для відповіді на ваші запитання.

    Інші кейси

    Кейс SEO
    Україна, Британія - офіційний сайт Nemiroff
    Переглянути кейс
    Кейс SEO
    Україна - інтернет-магазин кальянної тематики
    з 300 до 20К органічного трафіку Переглянути кейс
    Кейс SEO
    Ірландія - інтернет-магазин фарб
    х3,2 органічний трафік Переглянути кейс
    Кейс SEO
    ОАЕ - сайт
    парфумерії
    х2,3 органічний трафік Переглянути кейс
    Усі кейси