Про проект

-
Тип сайту інтернет-магазин
-
Ніша продаж промислового обладнання
-
Терміни 9 місяців
-
Стан сайту габаритний сайт з великою кількістю технічних помилок у вебмайстрі, проблемами зі швидкістю завантаження
Проблеми та цілі
-
Проблема №1
20 000 - 50 000 сторінок з недостатньо якісним контентом у пошуковій системі
-
Проблема №2
Близько 7 000 дублів сторінок
-
Проблема №3
Низька швидкість завантаження сайту
-
Проблема №4
Відсутність мета-тегів на сторінках фільтрів
-
Ціль №1
Збільшити пошуковий органічний трафік у 2 рази
-
Ціль №2
Усунути технічні проблеми
-
Ціль №3
Розробити SEO вимоги та організувати розширення індексу фільтрів каталогу
Опис стратегії та рішень
Етап 1. Визначення стратегії просування:
Протягом 1-го місяця просування було виконано такі роботи:
- Виконано повний технічний аудит сайту (повний список того, що аналізуємо можна подивитися тут);
- Аналіз у Google Search Console;
- Аналіз видачі, визначено основну вибірку конкуренто;
- Аналіз стратегії просування конкурентів (структура, внутрішня оптимізація);
- Проведено аналіз посилального профілю вибірки конкурентів (визначено донорів, орієнтовні витрати, графік розміщення);
– Підготували вибірку конкурентів в органіці
– Зібрали перелік донорів конкурентів
– Визначили формат використовуваних посилань
– Провели аналіз трасту обраних донорів
– Провели візуальну оцінку кожного сайту за чек-листом
– Проаналізували анкор-лист конкурентів
– Сформували анкор-лист для розміщень
– Визначили порядок розміщення
На основі отриманих даних було визначено 3 опорні точки стратегії просування:
- Розширення каталогу в індексі. Доопрацювання системи фільтрів – створення статичних сторінок фільтрів з персоналізованими автоматичними тегами, зі створенням системи автоматичного закриття від індексації та сканування непотрібних сторінок і комбінацій фільтрів
- Оптимізація сторінок товарів. На базі конкурентів було визначено, що істотна частина трафіку йде не на підкатегорії, а на товарні позиції.
- Посилальний профіль.
Етап 2. Підготовка та запуск
На другий місяць роботи з проєктом було виконано такі роботи:
З технічної оптимізації:
Після проведення аудиту, ми підготували і запустили в роботу такі завдання для команди програмістів:
- ТЗ щодо усунення дублів сторінок;
- ТЗ зі створення багаторівневої карти сайту .xml;
- ТЗ з мікророзмітки мікроданних товару, хлібних крихт, контактів;
- ТЗ щодо збільшення швидкості завантаження сайту;
- ТЗ щодо зміни файлу robots.txt;
- ТЗ щодо виправлення хлібних крихт (усунення помилок).
Щодо семантичного ядра:
- Підготовлено 1-шу ітерацію семантичного ядра (детальніше про підготовку СЯ);
- Виконано кластеризацію та групування запитів;
- Виконано розподіл запитів за сторінками;
- Сформовано систему відстеження позицій.
За каталогом і структурою:
- Розроблено SEO технічні вимоги для статичних сторінок фільтрів каталогу;
- Розроблено вимоги для системи генерації шаблонів шаблонів мета-тега – опис, title;
- Сформовано набір вимог для файлу robots – закриття від сканування, а також набір вимог щодо закриття від індексації певних комбінацій фільтрів;
- Сформовано набір вимог для генерації багаторівневої карти сайту xml.
Щодо внутрішньої оптимізації:
- Виведено ТЗ щодо текстової оптимізації сторінки картки товару;
– ТЗ на оптимізацію title
– ТЗ на оптимізацію meta-опису
– ТЗ на оптимізацію заголовка h1
– ТЗ на оптимізацію тексту сторінки
– ТЗ на оптимізацію графічних елементів сторінки - Виведено ТЗ з оптимізації сторінки категорії;
- Підготували і запустили низку ТЗ щодо внутрішньої перелінковки товарів.
Етап 3. Впровадження функціоналу та зовнішні роботи
У другий місяць роботи з проєктом було виконано такі роботи:
Впровадження функціоналу:
- Впровадили систему статичних сторінок фільтрів;
- Змінили картки товарів;
- Впровадили систему перелінковки карток товарів і категорій;
- Виведено нове ТЗ щодо впровадження сторінок брендів.
Посилальний профіль:
Стартували посилальні роботи за проєктом: розміщення оглядів, статей і комерційних посилань за раніше розробленою посилальною програмою.
Семантичне ядро і структура сайту:
- Виконано підготовку 2-ї частини семантичного ядра (2-а ітерація)
- Визначено нові категорії запитів
Результати просування:
Динаміка пошукового трафіку:
Результати:
Період просування: 8-9 місяців
Результати: зростання трафіку +300% з 3 000 до 10 000/міс.
Історія індексу:
Результати:
Скорочено 45 000 сторінок низької якості
Скорочено близько 150 000 неканонічних сторінок
Динаміка обсягу сторінок категорій в індексі:
Результати:
Збільшено обсяг проіндексованих сторінок з 73000 до 95000 сторінок
Динаміка зростання ІКС:
Результати:
Показник ІКС зріс до 140 (*з урахуванням оновлення алгоритму ІКС)
Тренд за ключовими словами за 1 рік за серпстатом:
Три невеликі тези замість висновку:
- Про везіння. Нам пощастило з командою розробників на стороні клієнта, яка швидко і головне з детальним зворотним зв’язком впроваджувала наші технічні завдання і пропонувала альтернативи там, де виконати щось було неможливо.
- Про прогнозування. Ми недооцінили масштаби впроваджуваних змін і необхідний ресурс програмістів – впровадження функціоналу зайняло більше часу, ніж ми планували.
- Про синхронізацію. У великих проєктах – зворотний зв’язок і загальний рух команди клієнта і команди агентства – це частина успіху, завжди.
Результати
-
+300% зростання трафіку
-
+30% проіндексованих
сторінок -
150к неканонічний сторінок
скорочені
Експертиза

Отримайте експертний розбір проєкту перед просуванням
Інші кейси


Україна - інтернет-магазин кальянної тематики