Про проект

Компанія, що надає бухгалтерські та аудиторські послуги
.
-
Тип проекту послуги, B2B
-
Ніша надання бухгалтерських та аутсорсингових послуг
-
Терміни 7 месяців
-
Початковий стан сайту старий сайт без контенту, старий домен, який ніколи не просувався
Проблеми та цілі
-
Проблема №1
Старий сайт, мобільна або адаптивна версія відсутня.
-
Проблема №2
Відсутня зрозуміла для користувача структура, відсутність семантичного ядра
-
Проблема №3
Більша частина пріоритетних сторінок послуг були відсутні (близько 85%)
-
Проблема №4
Посилальні роботи не проводилися
-
Проблема №5
На сайті не було більшості стандартних технічних характеристик (sitemap.xml; robots.txt; мікродані, ЧПУ та ін.)
-
Ціль №1
Підготовка і запуск нового сайту компанії (для прискорення і зниження витрат на розробку було вирішено використовувати шаблон WP з готовою мобільною адаптацією
-
Ціль №2
Розробка структури послуг
-
Ціль №3
Підготовка і широкого семантичного ядра з ухилом на сторінки послуг (без виключення ВЧ запитів)
-
Ціль №4
Розширення посилального профілю сайту
Опис стратегії та рішень
1. Складнощі, з якими зіткнулися
На старті роботи, по суті, у нас немає сайту, немає контенту і немає пріоритетів і розуміння клієнта з чого варто почати. Тому, ми ми почали зі складання структури сайту.
Після чого запланували 8 ітерацій з підготовки семантичного ядра:
— понад 50 сторінок точкових бухгалтерських та аудиторських послуг
— близько 30-40 інформаційних статей для корпоративного блогу
Паралельно з СЯ взялися за аналіз конкурентів:
— підібрали рішення щодо заміни сайту
— почали складати структуру контенту і ТЗ для кожної сторінки послуги
Таким чином, проект було запущено.
Разом, основні складнощі:
- Сайт був більшою мірою порожній
- На сайті не було інтуїтивно зрозумілої структури
- Більша частина пріоритетних сторінок послуг були відсутні (близько 85%)
- Не оптимізовано контент: структура тексту, заголовки, мета теги
- На сайті не було більшості стандартних технічних характеристик (sitemap.xml; robots.txt; мікродані, ЧПУ та ін.)
2. Стратегія просування проекту
Первинні завдання проекту, які були виконані в перші 2 місяці:
- Запуск нового сайту, вибір шаблону.
- Формування основних ТЗ для програміста щодо нового сайту.
- Збір ядра запитів за пріоритетними категоріями послуг і статтями.
- Створення коректної структури сайту.
- Проведення аналізу ніші та визначення пулу основних конкурентів
- Контентні роботи на основі аналізу контенту конкурентів (формування структури, тексту, заголовків, мета)
- Розширення індексу за рахунок тематичних статей
- Посилальна стратегія
3. Етапи робіт з оптимізації
3.1. Перший етап. Технічний і SEO аудит нового шаблону
За підсумком якого, зібрали і вивели в роботу програмісту впровадження базових завдань:
- Створення файлу robots.txt, карти сайту XML і HTML;
- Встановлення сертифіката SSL;
- Формування структури сторінок, коригування меню в шапці і в підвалі;
- Видалення дублів сторінок, налаштування редиретів;
- Підключення та налаштування вебмайстрів;
- Встановлення лічильників Google Analytics
- Виведення хлібних крихт;
- Прискорення швидкості завантаження сайту;
- Оптимізація мобільної версії;
- Реалізація мікророзмітки Articles, Breadcrumbs, Organization;
- Роботи з видалення помилкових сторінок з індексу;
- Видалення з коду великої кількості абсолютних посилань зі старим протоколом http;
- Оптимізація футера;
- Інші завдання.
Примітка: йшлося не просто про запуск нового сайту, а й про зміну основної частини url сторінок шляхом встановлення 301 редиректів і видалення порожніх і непотрібних сторінок з індексу за старим сайтом.
3.2. Другий етап. Збір і підготовка семантичного ядра
Багатоітераційний процес із послідовним збором запитів, розподілом їх на своїх сторінках і подальшим затвердженням із клієнтом. У міру збору ядра отримали ще більше охоплення за суміжними послугами, що дало змогу надалі створити й оптимізувати ще більшу кількість посадкових сторінок.
У процесі збору семантичного ядра ми виявили частотні запити, які чудово підходили для написання тематичних статей і розширення поточного набору послуг, чим ми згодом і скористалися. Паралельно проводячи зовнішню оптимізацію та ітераційно збільшуючи кількість посилань на низці ключових сторінках послуг, ми розширювали індекс, готували структурні ТЗ для нових сторінок послуг і статей.
3.3. Третій етап. Створення контенту
На базі вивчення контенту основних конкурентів з видачі, і його сео оптимізація. Знову таки, спираючись на пріоритети клієнта, було реалізовано:
- Комплексне ТЗ на оптимізацію контенту сторінки (структура, текст, заголовки, мета);
- Написання, перевірка і подальше розміщення тексту;
- Його індексація і контроль руху в пошуку.
На етапі аналізу контенту конкурентів зіткнулися з багатоярусною, максимально детальною структурою контенту, де кожне поняття і опис послуги на сайті дається ємко і зрозуміло. Тому було вжито заходів щодо визначення низки ключових гравців ринку та їхнього контент-аналізу з формуванням максимально повної структури, обсягу текстів, типів контенту тощо.
У процесі написання і розміщення текстів нам необхідно було максимально швидко показати нові і повністю оптимізовані сторінки пошуковим системам, тому ми стали переіндексувати посадочні сторінки у вебмайстрах і розміщувати зворотні посилання на сайт. У результаті – стрімке зростання кількості проіндексованих сторінок сайту:
3.4. Четвертий етап – формування посилальної стратегії і щомісячне зростання посилальної маси за рахунок проведення закупівлі
- Було визначено ключових конкурентів за видачею;
- Вивантаження посилальних профілів прямих конкурентів;
- Пошук донорів;
- Перевірка кожного домену за параметрами якості;
- Визначення необхідного щомісячного бюджету на розміщення посилань;
- Публікація посилань.
Підтримуючи постійну динаміку розміщення текстів і зворотних посилань – незабаром посадочні сторінки стали займати топові місця у видачі.
Крім цього ми отримали приріст у 4 рази від початкових показників буквально за 2 місяці просування
Замість висновку
Найчастіше, просування старого сайту недоцільно в плані термінів і витрат на приведення його до потрібного вигляду. Тому в цьому прикладі ми описали кейс із повним перезапуском сайту.
На старті проекту було повне розуміння конкуренції в ніші. Тому було прийнято рішення спочатку вивести основний час на аналітику, для визначення правильної стратегії, на виході ми отримали комбінацію:
— запуску нового сайту;
— максимально щільного групування послуг на підпослуги;
— підготовки розгорнутого контенту;
— истемного розвитку посилального профілю.
Завдяки чому проект отримав належний приріст в органіці. Спасибі, намагалися описати все в деталях! Сподіваємося, кейс буде корисним.
Результати просування
-
+71% зростання позицій
за 7 місяців -
с 200 до 1050 збільшили відвідуваність сайту
з органічного пошуку -
с 250 до 2750 збільшили кількість пошукових
запитів в органіці
Експертиза

Отримайте експертний розбір проєкту перед просуванням
Інші кейси


Україна - інтернет-магазин кальянної тематики