Про проект

Компанія, що надає бухгалтерські та аудиторські послуги

.

  • Тип проекту послуги, B2B
  • Ніша надання бухгалтерських та аутсорсингових послуг
  • Терміни 7 месяців
  • Початковий стан сайту старий сайт без контенту, старий домен, який ніколи не просувався

Проблеми та цілі

Проблеми проекту
  • Проблема №1

    Старий сайт, мобільна або адаптивна версія відсутня.

  • Проблема №2

    Відсутня зрозуміла для користувача структура, відсутність семантичного ядра

  • Проблема №3

    Більша частина пріоритетних сторінок послуг були відсутні (близько 85%)

  • Проблема №4

    Посилальні роботи не проводилися

  • Проблема №5

    На сайті не було більшості стандартних технічних характеристик (sitemap.xml; robots.txt; мікродані, ЧПУ та ін.)

Цели проекта
  • Ціль №1

    Підготовка і запуск нового сайту компанії (для прискорення і зниження витрат на розробку було вирішено використовувати шаблон WP з готовою мобільною адаптацією

  • Ціль №2

    Розробка структури послуг

  • Ціль №3

    Підготовка і широкого семантичного ядра з ухилом на сторінки послуг (без виключення ВЧ запитів)

  • Ціль №4

    Розширення посилального профілю сайту

Опис стратегії та рішень

1. Складнощі, з якими зіткнулися

На старті роботи, по суті, у нас немає сайту, немає контенту і немає пріоритетів і розуміння клієнта з чого варто почати. Тому, ми ми почали зі складання структури сайту.

Після чого запланували 8 ітерацій з підготовки семантичного ядра:

— понад 50 сторінок точкових бухгалтерських та аудиторських послуг
— близько 30-40 інформаційних статей для корпоративного блогу

Паралельно з СЯ взялися за аналіз конкурентів:

— підібрали рішення щодо заміни сайту
— почали складати структуру контенту і ТЗ для кожної сторінки послуги

Таким чином, проект було запущено.

Разом, основні складнощі:

  1. Сайт був більшою мірою порожній
  2. На сайті не було інтуїтивно зрозумілої структури
  3. Більша частина пріоритетних сторінок послуг були відсутні (близько 85%)
  4. Не оптимізовано контент: структура тексту, заголовки, мета теги
  5. На сайті не було більшості стандартних технічних характеристик (sitemap.xml; robots.txt; мікродані, ЧПУ та ін.)

2. Стратегія просування проекту

Первинні завдання проекту, які були виконані в перші 2 місяці:

  1. Запуск нового сайту, вибір шаблону.
  2. Формування основних ТЗ для програміста щодо нового сайту.
  3. Збір ядра запитів за пріоритетними категоріями послуг і статтями.
  4. Створення коректної структури сайту.
  5. Проведення аналізу ніші та визначення пулу основних конкурентів
  6. Контентні роботи на основі аналізу контенту конкурентів (формування структури, тексту, заголовків, мета)
  7. Розширення індексу за рахунок тематичних статей
  8. Посилальна стратегія

3. Етапи робіт з оптимізації

3.1. Перший етап. Технічний і SEO аудит нового шаблону

За підсумком якого, зібрали і вивели в роботу програмісту впровадження базових завдань:

  • Створення файлу robots.txt, карти сайту XML і HTML;
  • Встановлення сертифіката SSL;
  • Формування структури сторінок, коригування меню в шапці і в підвалі;
  • Видалення дублів сторінок, налаштування редиретів;
  • Підключення та налаштування вебмайстрів;
  • Встановлення лічильників Google Analytics
  • Виведення хлібних крихт;
  • Прискорення швидкості завантаження сайту;
  • Оптимізація мобільної версії;
  • Реалізація мікророзмітки Articles, Breadcrumbs, Organization;
  • Роботи з видалення помилкових сторінок з індексу;
  • Видалення з коду великої кількості абсолютних посилань зі старим протоколом http;
  • Оптимізація футера;
  • Інші завдання.

Примітка: йшлося не просто про запуск нового сайту, а й про зміну основної частини url сторінок шляхом встановлення 301 редиректів і видалення порожніх і непотрібних сторінок з індексу за старим сайтом.

3.2. Другий етап. Збір і підготовка семантичного ядра

Багатоітераційний процес із послідовним збором запитів, розподілом їх на своїх сторінках і подальшим затвердженням із клієнтом. У міру збору ядра отримали ще більше охоплення за суміжними послугами, що дало змогу надалі створити й оптимізувати ще більшу кількість посадкових сторінок.

У процесі збору семантичного ядра ми виявили частотні запити, які чудово підходили для написання тематичних статей і розширення поточного набору послуг, чим ми згодом і скористалися. Паралельно проводячи зовнішню оптимізацію та ітераційно збільшуючи кількість посилань на низці ключових сторінках послуг, ми розширювали індекс, готували структурні ТЗ для нових сторінок послуг і статей.

3.3. Третій етап. Створення контенту

На базі вивчення контенту основних конкурентів з видачі, і його сео оптимізація. Знову таки, спираючись на пріоритети клієнта, було реалізовано:

  • Комплексне ТЗ на оптимізацію контенту сторінки (структура, текст, заголовки, мета);
  • Написання, перевірка і подальше розміщення тексту;
  • Його індексація і контроль руху в пошуку.

На етапі аналізу контенту конкурентів зіткнулися з багатоярусною, максимально детальною структурою контенту, де кожне поняття і опис послуги на сайті дається ємко і зрозуміло. Тому було вжито заходів щодо визначення низки ключових гравців ринку та їхнього контент-аналізу з формуванням максимально повної структури, обсягу текстів, типів контенту тощо.

У процесі написання і розміщення текстів нам необхідно було максимально швидко показати нові і повністю оптимізовані сторінки пошуковим системам, тому ми стали переіндексувати посадочні сторінки у вебмайстрах і розміщувати зворотні посилання на сайт. У результаті – стрімке зростання кількості проіндексованих сторінок сайту:

3.4. Четвертий етап – формування посилальної стратегії і щомісячне зростання посилальної маси за рахунок проведення закупівлі

  • Було визначено ключових конкурентів за видачею;
  • Вивантаження посилальних профілів прямих конкурентів;
  • Пошук донорів;
  • Перевірка кожного домену за параметрами якості;
  • Визначення необхідного щомісячного бюджету на розміщення посилань;
  • Публікація посилань.

Підтримуючи постійну динаміку розміщення текстів і зворотних посилань – незабаром посадочні сторінки стали займати топові місця у видачі.

Крім цього ми отримали приріст у 4 рази від початкових показників буквально за 2 місяці просування

Замість висновку

Найчастіше, просування старого сайту недоцільно в плані термінів і витрат на приведення його до потрібного вигляду. Тому в цьому прикладі ми описали кейс із повним перезапуском сайту.

На старті проекту було повне розуміння конкуренції в ніші. Тому було прийнято рішення спочатку вивести основний час на аналітику, для визначення правильної стратегії, на виході ми отримали комбінацію:

— запуску нового сайту;
— максимально щільного групування послуг на підпослуги;
— підготовки розгорнутого контенту;
— истемного розвитку посилального профілю.

Завдяки чому проект отримав належний приріст в органіці. Спасибі, намагалися описати все в деталях! Сподіваємося, кейс буде корисним.

Результати просування

  • +71% зростання позицій
    за 7 місяців
  • с 200 до 1050 збільшили відвідуваність сайту
    з органічного пошуку
  • с 250 до 2750 збільшили кількість пошукових
    запитів в органіці

Експертиза

Найчастіше, просування старого сайту недоцільно в плані термінів і витрат на приведення його до потрібного вигляду. Тому, в цьому прикладі ми описали кейс із повним перезапуском сайту.
Олександр КоваленкоCEO/founder Advermedia

Отримайте експертний розбір проєкту перед просуванням

Інформація, зазначена нижче, не буде передана третім особам, ми її використовуємо для відповіді на ваші запитання.

    Інші кейси

    Кейс SEO
    Україна, Британія - офіційний сайт Nemiroff
    Переглянути кейс
    Кейс SEO
    Україна - інтернет-магазин кальянної тематики
    з 300 до 20К органічного трафіку Переглянути кейс
    Кейс SEO
    Ірландія - інтернет-магазин фарб
    х3,2 органічний трафік Переглянути кейс
    Кейс SEO
    ОАЕ - сайт
    парфумерії
    х2,3 органічний трафік Переглянути кейс
    Усі кейси
    Рейтинг