Про проект

Компанія, яка займається організацією лікування за кордоном. Відсутнє семантичне ядро, контрольні роботи проводилися, але некоректно і хаотично, старий сайт.
За підсумком аналізу ніші було розроблено стратегію просування, основою якої стала: підготовка технічного і СЕО аудиту; підготовка і широкого семантичного ядра; ітераційний підхід до оптимізації різних за пріоритетністю сторінок; опрацювання сторінок; створення посилальної стратегії та робота над посилальним профілем сайту.
-
Тип проекту сайт послуг
-
Ніша організація лікування за кордоном
-
Терміни 11 міс
-
Регіон просування країни СНД
-
Стан сайту застарілий сайт
Проблеми та цілі
-
Проблема №1
Сайт був більшою мірою порожній
-
Проблема №2
На сайті не було інтуїтивно зрозумілої структури
-
Проблема №3
Певна частина пріоритетних сторінок послуг були відсутні (близько 35%)
-
Проблема №4
Не оптимізований контент: структура тексту, заголовки, мета теги
-
Проблема №5
На сайті не було більшості стандартних технічних характеристик (sitemap.xml; robots.txt; мікродані, ЧПУ та ін.)
-
Ціль №1
Виправити всі технічні та візуальні помилки
-
Ціль №2
Визначити основні послуги та максимально розподілити послуги на підпослуги
-
Ціль №3
Підготувати контент стратегію
-
Ціль №4
Системний розвиток посилального профілю
-
Ціль №5
Розвиток проєкту за рахунок написання нових тематичних статей, створення розділу Глосарій, зйомки відео до основних сторінок послуг тощо.
Опис стратегії та рішень
Складнощі з якими зіткнулися
На старті роботи не було розуміння чим дихають конкуренти і за рахунок чого займають свої позиції.
Тому, для початку, ми провели аналіз ніші, за підсумком чого ми запланували 4 ітерацій з підготовки семантичного ядра:
- понад 90 сторінок точкових послуг із лікування низки хвороб у Німеччині
- близько 40-60 інформаційних статей для корпоративного блогу
Паралельно з СЯ взялися за аналіз контенту і посилального конкурентів:
– підготували посилальну стратегію
– почали складати структуру контенту і ТЗ для кожної сторінки послуги
– почали роботу над контент маркетингом
Додатково проводилося опрацювання структури та визначення основних рубрик для нових сторінок із захворюваннями.
Разом, основні складнощі:
- Сайт був більшою мірою порожній
- На сайті не було інтуїтивно зрозумілої структури
- Певна частина пріоритетних сторінок послуг були відсутні (близько 35%)
- Не оптимізовано контент: структура тексту, заголовки, мета теги
- На сайті не було більшості стандартних технічних характеристик (sitemap.xml; robots.txt; мікродані, ЧПУ та ін.)
Стратегія просування проекту
Первинні завдання проєкту, які були виконані в перші 2 місяці:
- Формування основних ТЗ для програміста і контентщика по сайту.
- Збір ядра запитів за пріоритетними категоріями послуг і статтями.
- Створення коректної структури сайту.
- Проведення аналізу ніші та визначення пулу основних конкурентів
- Контентні роботи на основі аналізу контенту конкурентів (формування структури, тексту, заголовків, мета)
- Розширення індексу за рахунок тематичних статей
- Посилальна стратегія
Етапи робіт з оптимізації
Етап 1. Технічний і SEO аудит сайту
За підсумком якого, зібрали і вивели в роботу програмісту впровадження базових завдань:
- Створення файлу robots.txt, карти сайту XML і HTML;
- Встановлення сертифіката SSL;
- Формування структури сторінок, коригування меню в шапці і в підвалі;
- Видалення дублів сторінок, налаштування редиретів;
- Підключення та налаштування вебмайстрів;
- Встановлення лічильника Google Analytics
- Виведення хлібних крихт;
- Прискорення швидкості завантаження сайту;
- Оптимізація мобільної версії;
- Реалізація мікророзмітки Articles, Breadcrumbs, Organization;
- Роботи з видалення помилкових сторінок з індексу;
- Видалення сторінок старої версії сайту, налаштування редиректів;
- Оптимізація бічного меню;
- Інші завдання.
* Примітка: йшлося про опрацювання всього сайту, як з точки зору технічної, так і з боку SЕО. Були повністю опрацьовані всі сторінки на тлі пріоритетів клієнта з оглядкою на конкурентів з видачі.
Етап 2. Збір і підготовка семантичного ядра
Багатоітераційний процес із послідовним збором запитів, розподілом їх на своїх сторінках і подальшим затвердженням із клієнтом. У міру збору ядра отримали ще більше охоплення за суміжними послугами, що дало змогу надалі створити й оптимізувати ще більшу кількість посадкових сторінок.
У процесі збору семантичного ядра ми виявили низку інфозапитів, які підходили для подальшого написання тематичних статей. Таким чином ми не тільки займалися оптимізацією основних сторінок, а й паралельно розвивали сайт загалом і розширювали індекс зокрема.
Етап 3. Створення контенту
На етапі аналізу контенту конкурентів зіткнулися, в основному, з багатоярусною, максимально детальною структурою контенту, де кожне поняття, опис послуги та нюанси, пов’язані з нею, на сайті дається ємко і зрозуміло. Тому було вжито заходів щодо визначення низки ключових гравців ринку та їхнього контент-аналізу з формуванням максимально повної структури, обсягів текстів і якісно прописаних мета.
На базі вивчення контенту основних конкурентів з видачі, додатково, спираючись на пріоритети клієнта, було реалізовано:
- Багатоітераційне комплексне ТЗ на оптимізацію контенту сторінки (структура, текст, заголовки, мета);
- Написання, перевірка і подальше розміщення тексту;
- Його індексація і контроль руху в пошуку.
У процесі написання і розміщення текстів нам необхідно було максимально швидко показати нові і повністю оптимізовані сторінки пошуковим системам, тому ми стали переіндексувати посадкові сторінки у вебмайстрах і розміщувати зворотні посилання на сайт. У результаті – стрімке зростання кількості проіндексованих сторінок сайту:
Етап 4. Формування посилальної стратегії
Щомісячне зростання посилальної маси за рахунок проведення закупівлі.
- Було визначено ключових конкурентів за видачею Яндекс;
- Проведено вивантаження посилальних профілів прямих конкурентів;
- Пошук донорів;
- Перевірка кожного домену за параметрами якості;
- Визначення необхідного щомісячного бюджету на розміщення посилань;
- Публікація посилань
Підтримуючи постійну динаміку розміщення текстів і зворотних посилань – незабаром посадкові сторінки стали займати топові місця у видачі (див. п.3.)
Крім цього ми отримали приріст у 4 рази від початкових показників буквально за 4 місяці просування:

Загальна динаміка за семантичним ядром
Стартові показники
На старті просування за зібраним семантичним ядром сайт мав такі позиції:
– топ-50 — 0%
– топ-20 — 0%
– топ-10 — 0%
– топ-5 — 0%
– топ-3 — 0%
Динаміка результатів через 11 місяців
За ключовими групами запитів:
– топ-50 – 92 середній показник (+92%)
– топ-20 – 83 середній показник (+83%)
– топ-10 – 50 середній показник (+50%)
– топ-5 – 19 середній показник (+19%)
– топ-3 – 7 середній показник (+7%)
Замість висновку
На старті проєкту, після відповідного вивчення, було повне розуміння конкуренції в ніші та її основних гравців. Було визначено найпряміших конкурентів, показника видимості яких ми змогли б досягти в перший квартал. Тому було ухвалено рішення спочатку вивести основний час на комбінацію аналітики і побудови правильного контент-маркетингу. Це і стало основою нашої стратегії. За підсумком ми отримали комбінацію:
- виправлення технічних і візуальних помилок;
- визначення основних послуг і максимальний розподіл послуг на підпослуги;
- підготовки контенту стратегії;
- системного розвитку посилального профілю;
- розвитку проєкту завдяки написанню нових тематичних статей, створенню розділу Глосарій, зйомки відео до основних сторінок послуг тощо.
За рахунок чого, проект отримав і продовжує отримувати належний приріст в органіці. Сподіваємося, кейс буде корисним!
Результати
-
х10 органічний трафік (з 0к до 10к)
-
х62 обсяг ключових фраз у пошуковій мережі
-
+50% у видачі ТОП-10 за ключовими словами
Експертиза

Отримайте експертний розбір проекту перед просуванням
Інші кейси


Україна - інтернет-магазин кальянної тематики