Про проект

Компанія, яка займається організацією лікування за кордоном. Відсутнє семантичне ядро, контрольні роботи проводилися, але некоректно і хаотично, старий сайт.


За підсумком аналізу ніші було розроблено стратегію просування, основою якої стала: підготовка технічного і СЕО аудиту; підготовка і широкого семантичного ядра; ітераційний підхід до оптимізації різних за пріоритетністю сторінок; опрацювання сторінок; створення посилальної стратегії та робота над посилальним профілем сайту.

  • Тип проекту сайт послуг
  • Ніша організація лікування за кордоном
  • Терміни 11 міс
  • Регіон просування країни СНД
  • Стан сайту застарілий сайт

Проблеми та цілі

Проблеми проекту
  • Проблема №1

    Сайт був більшою мірою порожній

  • Проблема №2

    На сайті не було інтуїтивно зрозумілої структури

  • Проблема №3

    Певна частина пріоритетних сторінок послуг були відсутні (близько 35%)

  • Проблема №4

    Не оптимізований контент: структура тексту, заголовки, мета теги

  • Проблема №5

    На сайті не було більшості стандартних технічних характеристик (sitemap.xml; robots.txt; мікродані, ЧПУ та ін.)

Цілі проекту
  • Ціль №1

    Виправити всі технічні та візуальні помилки

  • Ціль №2

    Визначити основні послуги та максимально розподілити послуги на підпослуги

  • Ціль №3

    Підготувати контент стратегію

  • Ціль №4

    Системний розвиток посилального профілю

  • Ціль №5

    Розвиток проєкту за рахунок написання нових тематичних статей, створення розділу Глосарій, зйомки відео до основних сторінок послуг тощо.

Опис стратегії та рішень

Складнощі з якими зіткнулися

На старті роботи не було розуміння чим дихають конкуренти і за рахунок чого займають свої позиції.
Тому, для початку, ми провели аналіз ніші, за підсумком чого ми запланували 4 ітерацій з підготовки семантичного ядра:

  • понад 90 сторінок точкових послуг із лікування низки хвороб у Німеччині
  • близько 40-60 інформаційних статей для корпоративного блогу

Паралельно з СЯ взялися за аналіз контенту і посилального конкурентів:

– підготували посилальну стратегію

– почали складати структуру контенту і ТЗ для кожної сторінки послуги

– почали роботу над контент маркетингом

Додатково проводилося опрацювання структури та визначення основних рубрик для нових сторінок із захворюваннями.

Разом, основні складнощі:

  1. Сайт був більшою мірою порожній
  2. На сайті не було інтуїтивно зрозумілої структури
  3. Певна частина пріоритетних сторінок послуг були відсутні (близько 35%)
  4. Не оптимізовано контент: структура тексту, заголовки, мета теги
  5. На сайті не було більшості стандартних технічних характеристик (sitemap.xml; robots.txt; мікродані, ЧПУ та ін.)

Стратегія просування проекту

Первинні завдання проєкту, які були виконані в перші 2 місяці:

  1. Формування основних ТЗ для програміста і контентщика по сайту.
  2. Збір ядра запитів за пріоритетними категоріями послуг і статтями.
  3. Створення коректної структури сайту.
  4. Проведення аналізу ніші та визначення пулу основних конкурентів
  5. Контентні роботи на основі аналізу контенту конкурентів (формування структури, тексту, заголовків, мета)
  6. Розширення індексу за рахунок тематичних статей
  7. Посилальна стратегія

Етапи робіт з оптимізації

Етап 1. Технічний і SEO аудит сайту

За підсумком якого, зібрали і вивели в роботу програмісту впровадження базових завдань:

  • Створення файлу robots.txt, карти сайту XML і HTML;
  • Встановлення сертифіката SSL;
  • Формування структури сторінок, коригування меню в шапці і в підвалі;
  • Видалення дублів сторінок, налаштування редиретів;
  • Підключення та налаштування вебмайстрів;
  • Встановлення лічильника Google Analytics
  • Виведення хлібних крихт;
  • Прискорення швидкості завантаження сайту;
  • Оптимізація мобільної версії;
  • Реалізація мікророзмітки Articles, Breadcrumbs, Organization;
  • Роботи з видалення помилкових сторінок з індексу;
  • Видалення сторінок старої версії сайту, налаштування редиректів;
  • Оптимізація бічного меню;
  • Інші завдання.

* Примітка: йшлося про опрацювання всього сайту, як з точки зору технічної, так і з боку SЕО. Були повністю опрацьовані всі сторінки на тлі пріоритетів клієнта з оглядкою на конкурентів з видачі.

Етап 2. Збір і підготовка семантичного ядра

Багатоітераційний процес із послідовним збором запитів, розподілом їх на своїх сторінках і подальшим затвердженням із клієнтом. У міру збору ядра отримали ще більше охоплення за суміжними послугами, що дало змогу надалі створити й оптимізувати ще більшу кількість посадкових сторінок.

У процесі збору семантичного ядра ми виявили низку інфозапитів, які підходили для подальшого написання тематичних статей. Таким чином ми не тільки займалися оптимізацією основних сторінок, а й паралельно розвивали сайт загалом і розширювали індекс зокрема.

Етап 3. Створення контенту

На етапі аналізу контенту конкурентів зіткнулися, в основному, з багатоярусною, максимально детальною структурою контенту, де кожне поняття, опис послуги та нюанси, пов’язані з нею, на сайті дається ємко і зрозуміло. Тому було вжито заходів щодо визначення низки ключових гравців ринку та їхнього контент-аналізу з формуванням максимально повної структури, обсягів текстів і якісно прописаних мета.

На базі вивчення контенту основних конкурентів з видачі, додатково, спираючись на пріоритети клієнта, було реалізовано:

  • Багатоітераційне комплексне ТЗ на оптимізацію контенту сторінки (структура, текст, заголовки, мета);
  • Написання, перевірка і подальше розміщення тексту;
  • Його індексація і контроль руху в пошуку.

У процесі написання і розміщення текстів нам необхідно було максимально швидко показати нові і повністю оптимізовані сторінки пошуковим системам, тому ми стали переіндексувати посадкові сторінки у вебмайстрах і розміщувати зворотні посилання на сайт. У результаті – стрімке зростання кількості проіндексованих сторінок сайту:

Етап 4. Формування посилальної стратегії

Щомісячне зростання посилальної маси за рахунок проведення закупівлі.

  • Було визначено ключових конкурентів за видачею Яндекс;
  • Проведено вивантаження посилальних профілів прямих конкурентів;
  • Пошук донорів;
  • Перевірка кожного домену за параметрами якості;
  • Визначення необхідного щомісячного бюджету на розміщення посилань;
  • Публікація посилань

Підтримуючи постійну динаміку розміщення текстів і зворотних посилань – незабаром посадкові сторінки стали займати топові місця у видачі (див. п.3.)

Крім цього ми отримали приріст у 4 рази від початкових показників буквально за 4 місяці просування:

Загальна динаміка за семантичним ядром

Стартові показники

На старті просування за зібраним семантичним ядром сайт мав такі позиції:

– топ-50 — 0%
– топ-20 — 0%
– топ-10 — 0%
– топ-5 — 0%
– топ-3 — 0%

Динаміка результатів через 11 місяців

За ключовими групами запитів:

– топ-50 – 92 середній показник (+92%)
– топ-20 – 83 середній показник (+83%)
– топ-10 – 50 середній показник (+50%)
– топ-5 – 19 середній показник (+19%)
– топ-3 – 7 середній показник (+7%)

Замість висновку

На старті проєкту, після відповідного вивчення, було повне розуміння конкуренції в ніші та її основних гравців. Було визначено найпряміших конкурентів, показника видимості яких ми змогли б досягти в перший квартал. Тому було ухвалено рішення спочатку вивести основний час на комбінацію аналітики і побудови правильного контент-маркетингу. Це і стало основою нашої стратегії. За підсумком ми отримали комбінацію:

  • виправлення технічних і візуальних помилок;
  • визначення основних послуг і максимальний розподіл послуг на підпослуги;
  • підготовки контенту стратегії;
  • системного розвитку посилального профілю;
  • розвитку проєкту завдяки написанню нових тематичних статей, створенню розділу Глосарій, зйомки відео до основних сторінок послуг тощо.

За рахунок чого, проект отримав і продовжує отримувати належний приріст в органіці. Сподіваємося, кейс буде корисним!

Результати

  • х10 органічний трафік
    (з 0к до 10к)
  • х62 обсяг ключових фраз
    у пошуковій мережі
  • +50% у видачі ТОП-10
    за ключовими словами

Експертиза

Успішне SEO в медичній тематиці - це синергія роботи команди підрядника і клієнта, оскільки необхідна висока медична експертиза в підготовці контенту. Організація створення контенту для проекту зайняла понад 6 тижнів, але, нам вдалося знайти рішення і зібрати команду авторів з медичною освітою.
Олександр КоваленкоCEO/founder

Отримайте експертний розбір проекту перед просуванням

Інформація, зазначена нижче, не буде передана третім особам, ми її використовуємо для відповіді на ваші запитання.

    Інші кейси

    Кейс SEO
    Україна, Британія - офіційний сайт Nemiroff
    Переглянути кейс
    Кейс SEO
    Україна - інтернет-магазин кальянної тематики
    з 300 до 20К органічного трафіку Переглянути кейс
    Кейс SEO
    Ірландія - інтернет-магазин фарб
    х3,2 органічний трафік Переглянути кейс
    Кейс SEO
    ОАЕ - сайт
    парфумерії
    х2,3 органічний трафік Переглянути кейс
    Усі кейси