Про проект

Зважаючи на особливості тематики, для просування сайту було обрано контент-стратегію. Додатковий плюс проекту - регулярне надання та генерування інформації клієнтом для розділу портфоліо, ведення групи у Facebook.
Перевага сайту - вузька тематика і відносно невелика конкуренція з іншими компаніями. Прогнози щодо проекту - продовження позитивної динаміки, розвиток нових напрямків послуг.
-
Тип проекту послуги
-
Ніша монтаж, чистка, обслуговування вентиляції та димоходів
-
Терміни 10 місяців
-
Початковий стан сайту новий сайт без контенту, з базовим переліком послуг і цінами
Проблеми та цілі
-
Проблема №1
Запускалася нова версія сайту, таким чином, спочатку ресурс був повністю порожнім, сторінки були заповнені "рибою". Контент створювався нами з нуля на основі інформації з мережі інтернет, а також відповідей клієнта на наші запитання. На це пішли два перші місяці просування.
-
Проблема №2
На старій версії сайту було виявлено спам, попередження про який залишилося у вебмайстрі. Шкідливий код видалили, але в результатах пошуку Google залишалися помилкові сторінки з 404-ю помилкою, потрібно було виключити їх з індексу, після чого подавали заявку на виправлення помилки.
-
Ціль №1
Збільшення кількості замовлень
-
Ціль №2
Зростання органічного трафіку і позиції в топ-10 Google
Опис стратегії та рішень
Стратегія просування. Як вирішували складнощі
- Вивчено попит послуг за тематикою, спільно з клієнтом визначено 15 основних послуг для просування.
- Було створено додаткові сторінки послуг, наприклад у розділі Монтаж димоходів додано сторінки: Димоходи з нержавіючої сталі, Димоходи для лазні, Димоходи для газового котла, Сендвіч-димоходи. Разом виведено 13 додаткових сторінок.
- Під кожну послугу було зібрано максимальну кількість ключових слів – тематика сайту вузька, підсумкове ядро склало понад 300 ключових фраз. Усі сторінки оптимізовані під запити, підготовлені тексти.
- Додано актуальні ціни, таблиці з прайсами, зображення в тексті.
- Клієнт самостійно підготував кілька коротких роликів, які ми вивели на сторінках послуг через канал youtube.
- Оскільки тематика близько перетинається з інформаційною видачею, контент на сторінках послуг, які потребують дотяжки, регулярно доповнюється.
- На сайті активно наповнюється розділ Портфоліо свіжими фото об’єктів
- Написання статей за темою під інформаційні ключові слова – по 1-2 статті на місяць
Результати робіт
- Збільшення кількості ключових фраз в органічному пошуку Google
Оптимізація сайту під розроблене семантичне ядро, а також написання статей забезпечило збільшення кількості фраз у пошуку зростання в 400%.
- Збільшення видимості сайту в ПС Google
Просування сайту за запитами дало змогу отримати позитивну динаміку видимості сайту в органіці та збільшити видимість сайту на 700%.
- Зростання позицій у ПС Google за ядром запитів
На старті просування за зібраним семантичним ядром сайт мав такі позиції:
топ-50 – 15%
топ-20 – 8%
топ-10 – 3%
топ-5 – 2%Динаміка результатів через 8 місяців:
топ-50 – 79 (+64%)
топ-20 – 58 (+50%)
топ-10 – 40 (+37%)
топ-5 – 30 (+28%)
топ-3 – 22 (+22%)
топ-1 – 13 (+13%)
- Графік порівняння результатів До і Після старту просування
- Зростання органічного трафіку
Протягом 8-ми місяців органічний трафік має стабільну динаміку зростання +15-20% відносно кожного попереднього місяця. За підсумками 8 місяців зростання склало близько 700%.
Результати просування
-
+64% зростання позицій
за 10 місяців -
+700% збільшили відвідуваність сайту
з органічного пошуку -
+64% збільшили зростання
запитів в органіці
Експертиза

Отримайте експертний розбір проєкту перед просуванням
Інші кейси


Україна - інтернет-магазин кальянної тематики