Про проект

Зважаючи на особливості тематики, для просування сайту було обрано контент-стратегію. Додатковий плюс проекту - регулярне надання та генерування інформації клієнтом для розділу портфоліо, ведення групи у Facebook.

Перевага сайту - вузька тематика і відносно невелика конкуренція з іншими компаніями. Прогнози щодо проекту - продовження позитивної динаміки, розвиток нових напрямків послуг.

  • Тип проекту послуги
  • Ніша монтаж, чистка, обслуговування вентиляції та димоходів
  • Терміни 10 місяців
  • Початковий стан сайту новий сайт без контенту, з базовим переліком послуг і цінами

Проблеми та цілі

Проблеми проекту
  • Проблема №1

    Запускалася нова версія сайту, таким чином, спочатку ресурс був повністю порожнім, сторінки були заповнені "рибою". Контент створювався нами з нуля на основі інформації з мережі інтернет, а також відповідей клієнта на наші запитання. На це пішли два перші місяці просування.

  • Проблема №2

    На старій версії сайту було виявлено спам, попередження про який залишилося у вебмайстрі. Шкідливий код видалили, але в результатах пошуку Google залишалися помилкові сторінки з 404-ю помилкою, потрібно було виключити їх з індексу, після чого подавали заявку на виправлення помилки.

Цілі проекту
  • Ціль №1

    Збільшення кількості замовлень

  • Ціль №2

    Зростання органічного трафіку і позиції в топ-10 Google

Опис стратегії та рішень

Стратегія просування. Як вирішували складнощі

  1. Вивчено попит послуг за тематикою, спільно з клієнтом визначено 15 основних послуг для просування.
  2. Було створено додаткові сторінки послуг, наприклад у розділі Монтаж димоходів додано сторінки: Димоходи з нержавіючої сталі, Димоходи для лазні, Димоходи для газового котла, Сендвіч-димоходи. Разом виведено 13 додаткових сторінок.
  3. Під кожну послугу було зібрано максимальну кількість ключових слів – тематика сайту вузька, підсумкове ядро склало понад 300 ключових фраз. Усі сторінки оптимізовані під запити, підготовлені тексти.
  4. Додано актуальні ціни, таблиці з прайсами, зображення в тексті.
  5. Клієнт самостійно підготував кілька коротких роликів, які ми вивели на сторінках послуг через канал youtube.
  6. Оскільки тематика близько перетинається з інформаційною видачею, контент на сторінках послуг, які потребують дотяжки, регулярно доповнюється.
  7. На сайті активно наповнюється розділ Портфоліо свіжими фото об’єктів
  8. Написання статей за темою під інформаційні ключові слова – по 1-2 статті на місяць

Результати робіт

  • Збільшення кількості ключових фраз в органічному пошуку Google

Оптимізація сайту під розроблене семантичне ядро, а також написання статей забезпечило збільшення кількості фраз у пошуку зростання в 400%.

  • Збільшення видимості сайту в ПС Google

Просування сайту за запитами дало змогу отримати позитивну динаміку видимості сайту в органіці та збільшити видимість сайту на 700%.

  • Зростання позицій у ПС Google за ядром запитів

На старті просування за зібраним семантичним ядром сайт мав такі позиції:
топ-50 – 15%
топ-20 – 8%
топ-10 – 3%
топ-5 – 2%

Динаміка результатів через 8 місяців:
топ-50 – 79 (+64%)
топ-20 – 58 (+50%)
топ-10 – 40 (+37%)
топ-5 – 30 (+28%)
топ-3 – 22 (+22%)
топ-1 – 13 (+13%)

  • Графік порівняння результатів До і Після старту просування

  • Зростання органічного трафіку

Протягом 8-ми місяців органічний трафік має стабільну динаміку зростання +15-20% відносно кожного попереднього місяця. За підсумками 8 місяців зростання склало близько 700%.

Результати просування

  • +64% зростання позицій
    за 10 місяців
  • +700% збільшили відвідуваність сайту
    з органічного пошуку
  • +64% збільшили зростання
    запитів в органіці

Експертиза

SEO - один з основних каналів продажів для інтернет-магазину, виняток - це монобрендові інтернет-магазини або магазини з одним продуктом. Йдеться про довгостроковий процес, тому в 70% проектів паралельно з SEO підключається платна реклама (Google Ads / Facabook Ads).
Олександр КоваленкоCEO/founder Advermedia

Отримайте експертний розбір проєкту перед просуванням

Інформація, зазначена нижче, не буде передана третім особам, ми її використовуємо для відповіді на ваші запитання.

    Інші кейси

    Кейс SEO
    Україна, Британія - офіційний сайт Nemiroff
    Переглянути кейс
    Кейс SEO
    Україна - інтернет-магазин кальянної тематики
    з 300 до 20К органічного трафіку Переглянути кейс
    Кейс SEO
    Ірландія - інтернет-магазин фарб
    х3,2 органічний трафік Переглянути кейс
    Кейс SEO
    ОАЕ - сайт
    парфумерії
    х2,3 органічний трафік Переглянути кейс
    Усі кейси