Про проект
-
Тип сайту офіційний сайт компанії Nemiroff
-
Ніша продаж горілчаної продукції
-
Терміни 1 рік
-
Регіон просування Україна, Британія
-
Стан сайту сайт з проблемами технічного стану та внутрішньої оптимізації
Проблеми та цілі
-
Проблема №1
Технічні помилки на сайті
-
Проблема №2
Відсутність текстів на посадочних сторінках продуктів
-
Проблема №3
Відсутність зовнішнього просування
-
Проблема №4
Відсутність зростання органічного трафіку
-
Ціль №1
Вихід в ТОП-10 за пріоритетними продуктами
-
Ціль №2
Створення категорії «Коктейлі» та наповнення контентом
-
Ціль №3
Розвиток блогу
-
Ціль №4
Збільшення органічного трафіку
Описание стратегии и решений
Максимально виправили помилки по технічному стану, наповнили сторінки продуктів контентом – зробили сайт більш релевантним і зручним для отримання максимальних результатів по органічному трафіку і позиціях. Провели аналіз конкурентів в ніші і почали рухатися відразу в декількох напрямках: контент і посилання.
Етап 1. Аудит сайту і внесення необхідних правок
Спочатку провели загальний аудит технічної частини. Потрібно було впровадити кілька невеликих, але істотних правок, таких як:
- впровадження мікророзмітки,
- налаштування канонічних сторінок,
- виправлення кодів відповіді сервера,
- закриття непотрібних сторінок від індексації.
Етап 2. Підготовка семантичного ядра та контенту
Оскільки на сайті представлений невеликий асортимент і не було необхідності створювати нові категорії, діяли так:
- Розбили рух по збору семантичного ядра і підготовці контенту на ітерації
- Спільно з клієнтом визначили пріоритети по продуктах
- Готували семантичне ядро і, паралельно, ТЗ на тексти для продуктів
- Підготували ТЗ на створення категорії «Коктейлі»,
- Збирали СЯ для коктейлів і готували ТЗ для рецептів,
Разом з цим, підготували контент-план і зайнялися написанням статей для блогу.
Етап 3. Робота над посилальним профілем
У проекту вже був слабкий посилальний профіль, тому для розуміння подальшого руху, ми провели аналіз поточних посилань проекту і посилань конкурентів. Нам потрібно було визначити:
- кількість необхідних нам донорів і беклінків,
- типи посилань, на які потрібно зробити акцент (крауд-посилання і статті),
- швидкість приросту посилань,
- необхідний бюджет,
На основі цих даних ми склали посилальну стратегію і приступили до роботи.
Результати
-
х4
від 1 300 до 4 800 трафіку
-
х10
видимість ключових слів
(від 110 до 1 075) -
75%
в ТОП-10
за пріоритетними групами
Експертиза
Отримайте експертний аналіз проекту перед просуванням
Другие кейсы
Україна - інтернет-магазин кальянної тематики