Про проект
-
Тип сайту інтернет-магазин
-
Ніша товари для благоустрою будинку та саду, будівництва
-
Терміни 12 місяців
-
Стан сайту SEO на етапі розробки нового сайту (сайт раніше не просувався)
Проблеми та цілі
- Проблема №1
Семантичне ядро відсутнє
- Проблема №2
Сайт на етапі розробки
- Ціль №1
Внутрішня технічна і текстова оптимізація
- Ціль №2
Зростання органічного трафіку
- Ціль №3
Позиції в топ-10 Гугл
Опис стратегії та рішень
1. Завдання проекту просування будівельних сайтів:
Інтернет-магазин постачальника товарів для будівництва та благоустрою будинку і саду. Сайт на етапі розробки. Семантичне ядро відсутнє. За підсумком аналізу конкурентів було розроблено стратегію просування, основою якої стала:
- підготовка SEO на етапі запуску сайту;
- збір розгорнутого семантичного ядра (охоплення всього каталогу);
- розробка структури сайту на основі СЯ і рекомендацій клієнта;
- внутрішня технічна і текстова оптимізація;
- розширення посилального профілю сайту і впровадження стратегії за посиланнями.
2. Результати просування сайту будівельної тематики
2.1 Зростання органічного трафіку:
Зростання трафіку з органічного пошуку з 0 до 3402 осіб на місяць.
На графіку видно 3 етапи:
- жовтень-листопад старт розміщення оптимізованих текстів і мета
- лютий-березень розширення посилального профілю
- квітень-травень розширення індексу, збір СЯ та оптимізація нових сторінок
2.2 Збільшення кількості ключових фраз в органічному пошуку
Обсяг ключових фраз збільшився з 92 до 17011 ключових фраз.
2.3 Збільшення видимості сайту
Видимість зросла з 0,00087 до 1,04924 за даними серпстат.
2.4 Загальна динаміка за семантичним ядром:
Стартові показники
На старті просування за зібраним семантичним ядром сайт мав такі позиції:
топ-50 – 0%
топ-20 – 0%
топ-10 – 0%
топ-5 – 0%
топ-3 – 0%
Тобто ні видимості, ні позицій у сайту не було.
Динаміка результатів через 12 місяців
За ключовими групами запитів:
топ-50 – 46 середній показник (+46%)
топ-20 – 39 середній показник (+39%)
топ-10 – 23 середній показник (+23%)
топ-5 – 14 середній показник (+14%)
топ-3 – 9 середній показник (+9%)
3. Як досягли результату просування будівельної компанії
3.1 Складнощі, з якими зіткнулися
- По суті, на старті не було нічого
Ми почали роботу на етапі розроблення проєкту. Важливо зазначити, що це будівельний інтернет-магазин, SEO для якого передбачало досить великий обсяг роботи з обробки майбутнього каталогу товарів.
- Розробка сайту зайняла близько 1.5 місяця
Проаналізували конкурентів – вивели рекомендації щодо дизайну для розробника. Дизайн був швидко затверджений. Після чого підготували вимоги щодо технічної частини, які розробник впровадив, ми перевірили.
Корисний матеріал по темі: Просування нового сайту
Поки сайт розроблявся – ми підготували:
- семантичне ядро проєкту;
- розподіл запитів по сторінках;
- перші ТЗ на текстову оптимізацію;
- Провели аналіз конкурентів і сформували стратегію за посилальним профілем.
Ми почали з аналізу ніші та вивчення конкурентів. За підсумком ми запланували 4 ітерації з підготовки семантичного ядра:
- це понад 40 сторінок окремих підкатегорій
- і близько 15 основних категорій сайту
Основну частину підготовки виконали до запуску проєкту.
Паралельно зі збором і підготовкою СЯ:
- проводився підбір прямих конкурентів
- формування структури контенту і підсумкове формування ТЗ для оптимізації кожної посадкової сторінки
Після запуску сайту:
Слабке індексування, низька видимість, неоднозначна релевантність. І головне – неповний каталог.
Проблеми усували шляхом:
- скорочення індексованих сторінок за розділами (багато наполовину наповнених сторінок, які потрапляли в Виявлено, але не проіндексовано в ГК);
- роботою з картою сайту;
- усуненням перетинів сторінок (вирішення питання з канібалізацією запитів);
- вирішили питання з наповненням сайту (силами клієнта).
Складнощі після запуску були усунуті протягом 4-5 тижнів, за рахунок того, що основну частину проблем прогнозували (були перетини в групах запитів, які оптимально було переглядати вже після запуску сайту).
3.2 Стратегія просування проєкту
Первинні завдання проєкту, які були виконані в перші 2 місяці:
- Технічний і СЕО аудит з виведенням ТЗ на програміста.
- Збір ядра запитів за пріоритетними категоріями і підкатегоріями.
- Розширення структури сайту.
- Проведення аналізу ніші та визначення пулу основних конкурентів
- Контентні роботи на основі аналізу контенту конкурентів (формування структури, тексту, заголовків, мета)
- Посилальна стратегія
3.3 Етапи робіт з оптимізації
- Перший етап. Технічний і SEO аудит нового сайту
За підсумком якого, зібрали і вивели в роботу програмісту впровадження базових завдань:
- Створення файлу robots.txt, карти сайту XML і HTML;
- Встановлення сертифіката SSL;
- Коригування структури сторінок
- Коригування меню в шапці і в підвалі;
- Підключення та налаштування вебмайстрів;
- Встановлення лічильника Google Analytics;
- Виведення хлібних крихт;
- Прискорення швидкості завантаження сайту;
- Адаптація під мобільні пристрої;
- Реалізація мікророзмітки Product, Breadcrumbs, Organization;
- Роботи з видалення помилкових сторінок з індексу;
- Інші завдання.
Корисний матеріал по темі: Внутрішня оптимізація інтернет-магазину
2. Другий етап. Збір і підготовка семантичного ядра
На перших етапах необхідно було зібрати максимальне об’ємне СЯ для більшого охоплення. Тому у зв’язці з клієнтом насамперед зробили акцент на найпріоритетніші рубрики та паралельно “вбили другого зайця”, тобто розширили ядро за суміжними рубриками, що дало змогу збільшити к-ть сторінок, розширити структуру і наблизитися за низкою показників до деяких прямих конкурентів.
3.Третій етап. Створення контенту
За підсумком аналізу видачі за найбільш частотними запитами було реалізовано:
- Комплексне ТЗ на оптимізацію контенту сторінки (структура, текст, заголовки, мета);
- Написання, перевірка і подальше розміщення тексту;
- Збільшення сторінок в індексі завдяки створенню і опрацюванню нових посадкових сторінок категорій і підкатегорій
У підсумку за останній рік індекс сайту зріс зі 166 сторінок до 1627, тобто в 10 разів:
4. Четвертий етап. Формування посилальної стратегії і щомісячне зростання посилальної маси за рахунок проведення закупівлі.
- Було визначено ключових конкурентів за видачею Гугл;
- Вивантаження посилальних профілів прямих конкурентів;
- Пошук донорів;
- Перевірка кожного домену за параметрами якості;
- Визначення необхідного щомісячного бюджету на розміщення посилань;
- Публікація посилань
4. Замість висновку про просування будівельних сайтів
- Кілька важливих тез, конкретно щодо цього кейсу:
Для успішного SEO просування будівельного інтернет-магазину обов’язково необхідна пріоритизація роботи за семантичним ядром і каталогом, тому що здебільшого йдеться про широкий товарний каталог; - Якщо сайт перезапускається або тільки запускається, SEO необхідно стартувати на етапі розробки сайту.
Спасибі, намагалися описати все в деталях! Сподіваємося, кейс буде корисним.
Результати
-
+3000 зростання
органічного трафіку -
х10 зростання
індексу сайту -
х1000 видимість сайту
Експертиза
Отримайте експертний розбір проєкту перед просуванням
Інші кейси
Україна - інтернет-магазин кальянної тематики




