Про проект

Інтернет-магазин постачальника товарів для будівництва та благоустрою будинку і саду. Сайт на етапі розробки.
  • Тип сайту інтернет-магазин
  • Ніша товари для благоустрою будинку та саду, будівництва
  • Терміни 12 місяців
  • Стан сайту SEO на етапі розробки нового сайту (сайт раніше не просувався)

Проблеми та цілі

Проблеми проекту
  • Проблема №1

    Семантичне ядро відсутнє

  • Проблема №2

    Сайт на етапі розробки

Цілі проекту
  • Ціль №1

    Внутрішня технічна і текстова оптимізація

  • Ціль №2

    Зростання органічного трафіку

  • Ціль №3

    Позиції в топ-10 Гугл

Опис стратегії та рішень

1. Завдання проекту просування будівельних сайтів:

Інтернет-магазин постачальника товарів для будівництва та благоустрою будинку і саду. Сайт на етапі розробки. Семантичне ядро відсутнє. За підсумком аналізу конкурентів було розроблено стратегію просування, основою якої стала:

  • підготовка SEO на етапі запуску сайту;
  • збір розгорнутого семантичного ядра (охоплення всього каталогу);
  • розробка структури сайту на основі СЯ і рекомендацій клієнта;
  • внутрішня технічна і текстова оптимізація;
  • розширення посилального профілю сайту і впровадження стратегії за посиланнями.

2. Результати просування сайту будівельної тематики

2.1 Зростання органічного трафіку:

Зростання трафіку з органічного пошуку з 0 до 3402 осіб на місяць.

На графіку видно 3 етапи:

  • жовтень-листопад старт розміщення оптимізованих текстів і мета
  • лютий-березень розширення посилального профілю
  • квітень-травень розширення індексу, збір СЯ та оптимізація нових сторінок

2.2 Збільшення кількості ключових фраз в органічному пошуку

Обсяг ключових фраз збільшився з 92 до 17011 ключових фраз.

2.3 Збільшення видимості сайту

Видимість зросла з 0,00087 до 1,04924 за даними серпстат.

2.4 Загальна динаміка за семантичним ядром:

Стартові показники

На старті просування за зібраним семантичним ядром сайт мав такі позиції:

топ-50 – 0%

топ-20 – 0%

топ-10 – 0%

топ-5 – 0%

топ-3 – 0%

Тобто ні видимості, ні позицій у сайту не було.

Динаміка результатів через 12 місяців

За ключовими групами запитів:

топ-50 – 46 середній показник (+46%)

топ-20 – 39 середній показник (+39%)

топ-10 – 23 середній показник (+23%)

топ-5 – 14 середній показник (+14%)

топ-3 – 9 середній показник (+9%)

3. Як досягли результату просування будівельної компанії

3.1 Складнощі, з якими зіткнулися

  • По суті, на старті не було нічого

Ми почали роботу на етапі розроблення проєкту. Важливо зазначити, що це будівельний інтернет-магазин, SEO для якого передбачало досить великий обсяг роботи з обробки майбутнього каталогу товарів.

  • Розробка сайту зайняла близько 1.5 місяця

Проаналізували конкурентів – вивели рекомендації щодо дизайну для розробника. Дизайн був швидко затверджений. Після чого підготували вимоги щодо технічної частини, які розробник впровадив, ми перевірили.

Корисний матеріал по темі: Просування нового сайту

Поки сайт розроблявся – ми підготували:

  • семантичне ядро проєкту;
  • розподіл запитів по сторінках;
  • перші ТЗ на текстову оптимізацію;
  • Провели аналіз конкурентів і сформували стратегію за посилальним профілем.

Ми почали з аналізу ніші та вивчення конкурентів. За підсумком ми запланували 4 ітерації з підготовки семантичного ядра:

  • це понад 40 сторінок окремих підкатегорій
  • і близько 15 основних категорій сайту

Основну частину підготовки виконали до запуску проєкту.

Паралельно зі збором і підготовкою СЯ:

  • проводився підбір прямих конкурентів
  • формування структури контенту і підсумкове формування ТЗ для оптимізації кожної посадкової сторінки

Після запуску сайту:

Слабке індексування, низька видимість, неоднозначна релевантність. І головне – неповний каталог.

Проблеми усували шляхом:

  • скорочення індексованих сторінок за розділами (багато наполовину наповнених сторінок, які потрапляли в Виявлено, але не проіндексовано в ГК);
  • роботою з картою сайту;
  • усуненням перетинів сторінок (вирішення питання з канібалізацією запитів);
  • вирішили питання з наповненням сайту (силами клієнта).

Складнощі після запуску були усунуті протягом 4-5 тижнів, за рахунок того, що основну частину проблем прогнозували (були перетини в групах запитів, які оптимально було переглядати вже після запуску сайту).

3.2 Стратегія просування проєкту

Первинні завдання проєкту, які були виконані в перші 2 місяці:

  1. Технічний і СЕО аудит з виведенням ТЗ на програміста.
  2. Збір ядра запитів за пріоритетними категоріями і підкатегоріями.
  3. Розширення структури сайту.
  4. Проведення аналізу ніші та визначення пулу основних конкурентів
  5. Контентні роботи на основі аналізу контенту конкурентів (формування структури, тексту, заголовків, мета)
  6. Посилальна стратегія

3.3 Етапи робіт з оптимізації

  1. Перший етап. Технічний і SEO аудит нового сайту

За підсумком якого, зібрали і вивели в роботу програмісту впровадження базових завдань:

  • Створення файлу robots.txt, карти сайту XML і HTML;
  • Встановлення сертифіката SSL;
  • Коригування структури сторінок
  • Коригування меню в шапці і в підвалі;
  • Підключення та налаштування вебмайстрів;
  • Встановлення лічильника Google Analytics;
  • Виведення хлібних крихт;
  • Прискорення швидкості завантаження сайту;
  • Адаптація під мобільні пристрої;
  • Реалізація мікророзмітки Product, Breadcrumbs, Organization;
  • Роботи з видалення помилкових сторінок з індексу;
  • Інші завдання.

Корисний матеріал по темі: Внутрішня оптимізація інтернет-магазину

2. Другий етап. Збір і підготовка семантичного ядра

На перших етапах необхідно було зібрати максимальне об’ємне СЯ для більшого охоплення. Тому у зв’язці з клієнтом насамперед зробили акцент на найпріоритетніші рубрики та паралельно “вбили другого зайця”, тобто розширили ядро за суміжними рубриками, що дало змогу збільшити к-ть сторінок, розширити структуру і наблизитися за низкою показників до деяких прямих конкурентів.

3.Третій етап. Створення контенту

За підсумком аналізу видачі за найбільш частотними запитами було реалізовано:

  • Комплексне ТЗ на оптимізацію контенту сторінки (структура, текст, заголовки, мета);
  • Написання, перевірка і подальше розміщення тексту;
  • Збільшення сторінок в індексі завдяки створенню і опрацюванню нових посадкових сторінок категорій і підкатегорій

У підсумку за останній рік індекс сайту зріс зі 166 сторінок до 1627, тобто в 10 разів:

4. Четвертий етап. Формування посилальної стратегії і щомісячне зростання посилальної маси за рахунок проведення закупівлі.

  • Було визначено ключових конкурентів за видачею Гугл;
  • Вивантаження посилальних профілів прямих конкурентів;
  • Пошук донорів;
  • Перевірка кожного домену за параметрами якості;
  • Визначення необхідного щомісячного бюджету на розміщення посилань;
  • Публікація посилань

4. Замість висновку про просування будівельних сайтів

  • Кілька важливих тез, конкретно щодо цього кейсу:
    Для успішного SEO просування будівельного інтернет-магазину обов’язково необхідна пріоритизація роботи за семантичним ядром і каталогом, тому що здебільшого йдеться про широкий товарний каталог;
  • Якщо сайт перезапускається або тільки запускається, SEO необхідно стартувати на етапі розробки сайту.

Спасибі, намагалися описати все в деталях! Сподіваємося, кейс буде корисним.

Результати

  • +3000 зростання
    органічного трафіку
  • х10 зростання
    індексу сайту
  • х1000 видимість сайту

Експертиза

SEO - один із найефективніших каналів просування. Розкрутка корпоративного сайту - це довгостроковий процес. Ви можете залучити нових клієнтів, використовуючи ефективні рішення, які ми обираємо для вас.
Олександр КоваленкоCEO/founder

Отримайте експертний розбір проєкту перед просуванням

Інформація, зазначена нижче, не буде передана третім особам, ми її використовуємо для відповіді на ваші запитання.

    Інші кейси

    Кейс SEO
    Україна, Британія - офіційний сайт Nemiroff
    Переглянути кейс
    Кейс SEO
    Україна - інтернет-магазин кальянної тематики
    з 300 до 20К органічного трафіку Переглянути кейс
    Кейс SEO
    Ірландія - інтернет-магазин фарб
    х3,2 органічний трафік Переглянути кейс
    Кейс SEO
    ОАЕ - сайт
    парфумерії
    х2,3 органічний трафік Переглянути кейс
    Усі кейси