Про проект

Просування сайту виробника елітних вікон
  • Тип сайту інтернет-магазин
  • Ніша виготовлення на замовлення виробів із дерева
  • Терміни 9 місяців
  • Стан сайту Понад 3 роки, відсутність видимості та позицій (відсутність результатів у Google). 75% тимчасових посилань, які були зняті під час завершення роботи. Безліч дублів сторінок. Завдання - відновити контрольний профіль сайту, не допустити падіння і вийти на динаміку зростання.

Проблеми та цілі

Проблеми проекту
  • Проблема №1

    Відсутність результатів у Google

  • Проблема №2

    Безліч дублів сторінок

  • Проблема №3

    Внутрішні помилки сайту

Цілі проекту
  • Ціль №1

    Зростання органічного трафіку

  • Ціль №2

    Позиції в топ-10 Гугл за точним набором запитів

  • Ціль №3

    Організація та відтворення втраченого посилального профілю

  • Ціль №4

    Усунення внутрішніх помилок сайту

Опис стратегії та рішень

Вхідні дані проєкту:

1. Різке зняття орендованих посилань

Дані за посиланнями: у лютому-березні різке просідання після зняття тимчасових посилань. Критичний технічний стан сайту.

Неможливість реалізувати зміни на сайті через відсутність програміста у клієнта на старті.

Помилки, які були на сайті:

  • Дублі сторінок категорій
  • Дублі сторінок товарів
  • Некоректна карта .xml (сторінки з http в карті, дублі в карті)
  • Помилкове застосування шаблону для мета тегів – некоректні сніпети
  • Неправильно налаштований тег canonical
  • Подвійне кодування (charset=windows-1251 і charset=utf-8 одночасно)
  • Використання підтримки HTTP Strict Transport Security (HSTS)
  • Сайт містить деякі елементи, які не захищені за допомогою HTTPS.
  • Під час переведення сайту з HTTP на HTTPS не всі посилання були виправлені на безпечні з протоколом HTTPS.
  • Дуже низька швидкість завантаження сайту
  • Відсутність мікророзмітки
  • та ін.

Стратегія просування

1. Відновлення посилального профілю сайту

Як діяли:

  1. Зняли всі втрачені посилання через ahrefs, вебмайстер, сформували вивантаження.
  2. Проаналізували посилання, які залишилися, сформували вивантаження
  3. Склали вибірку прямих конкурентів в органіці.
  4. Проаналізували посилання конкурентів, сформували вивантаження.
  5. Проаналізували отримані посилання (траст, якість майданчиків, інше)
  6. Розбили посилання на 4 табори:
    – якісні до відновлення,
    – неякісні, які не відновлюємо
    – неякісні робочі посилання
    – нові якісні до розміщення

Висновок: Близько 60% втрачених посилань були неякісними і не вимагали відновлення. Близько 20% посилального профілю посилань, що залишилися, також були низької якості (вдалося видалити близько 12% з 20%). Протягом перших 3 місяців було відновлено частину посилального профілю.

2. Зібрано СЯ. Розбито по сторінках і групах.

  1. Зібрали максимальну кількість запитів за тематикою
  2. Згрупували запити за типом матеріалів, типом форми і комплектуючих вікон
  3. Зняли частоту запитів на місяць у точній відповідності
  4. Видалили нецільові запити
  5. Видалили запити з 0 частотою на місяць по “!”
  6. Визначили для кожної групи посадкову сторінку з видачі

 

3. Аналіз видачі в топ-10 і конкурентів
Підготовлено файл по конкурентах і аналіз на позитивну динаміку запитів (виключені запити з нерелевантною видачею)

  1. Зібрали дані по мета-тегам і текстам конкурентів по СЯ
  2. Визначили % сайтів виробників і порталів у топ-10

4. Підготовка контенту
Підготували план і ТЗ на контент-менеджера з наповнення сайту контентом, на базі аналізу конкурентів. А також низку ТЗ на дизайнера.

Як діяли:

  1. Склали перелік сторінок, що просуваються, які потребують аналітики
  2. Провели аналіз контенту сторінок у топ-10
  3. Провели комерційний аналіз сайтів у топ-10
  4. Підготували ТЗ на доопрацювання сайту і наповнення сайту.

За підсумком у нас вийшло понад 30 завдань посторінково.

ТЗ включали в себе:

  • ТЗ на створення додаткових блоків
  • Запит додаткової інформації у клієнта
  • Дані вартості та прайсу
  • Дані про технологію виробництва, переваги, інше.

5. Текстова оптимізація
Провели посторінкову підготовку текстової оптимізації 25+ ключових посадкових сторінок сайту.

Технічне завдання складалося з:

  1. ТЗ на оптимізацію title
  2. ТЗ на оптимізацію meta-опису
  3. ТЗ на оптимізацію заголовка h1
  4. ТЗ на оптимізацію тексту сторінки
  5. ТЗ на оптимізацію графічних елементів сторінки
  6. ТЗ на оптимізацію таблиць
  7. ТЗ з форматування тексту

Висновок: У процесі підготовки було визначено складнощі та проблему канібалізації ключових слів. Склали перелік перетинів сторінок і ключових фраз – за підсумком підготували документ щодо текстової деоптимізації низки посадкових і не посадкових сторінок.

6. Провели технічну оптимізацію
Проведено базові роботи з усунення помилок і зауважень, які були визначені за підсумками технічного аудиту:

  • “чистка” коду сторінки
  • Дублі сторінок категорій
  • Дублі сторінок товарів
  • Некоректна карта .xml (сторінки з http в карті, дублі в карті)
  • Помилкове застосування шаблону для мета тегів – некоректні сніпети
  • Неправильно налаштований тег canonical
  • Подвійне кодування (charset=windows-1251 і charset=utf-8 одночасно)
  • Використання підтримки HTTP Strict Transport Security (HSTS)
  • Сайт містить деякі елементи, які не захищені за допомогою HTTPS.
  • Під час переведення сайту з HTTP на HTTPS не всі посилання були виправлені на безпечні з протоколом HTTPS.
  • Дуже низька швидкість завантаження сайту
  • Відсутність мікророзмітки
  • Помилки верстки

Також:

  1. Сформували змінений файл robots.txt
  2. Замінили стару карту sitemap.xml створену в ручну на автоматично згенеровану.
  3. Усунули помилки в хлібних крихтах (були не робочі хлібні або не коректні)
  4. Виправили биті посилання на сайті

7. Провели юзабіліті аудит
Проаналізували:

  1. Google аналітику – всі пункти по черзі
  2. Вебвізор – перегляд відвідувань сайту та аналіз “незручностей” користування сайтом

За підсумком підготували:

  • ТЗ на бічне і верхнє меню
  • ТЗ на редизайн Головної сторінки
  • ТЗ на редизайн блоку переваг
  • ТЗ на редизайн картки товару
  • ТЗ на функціонал фільтра
  • ТЗ на прев’ю карток товарів
  • ТЗ на функціонал фільтра і сортування

Результати роботи:

  • Збільшення кількості ключових фраз в органічному пошуку Гугл

Висновок: зростання склало 300%

Висновок: зростання видимості склало 400%

Висновок: кількість ключових фраз зросла на 80%.

  • Динаміка позиція

  • Гугл

Висновок: позиції зросли з 15% до 30% за Гугл.

  • Зростання органічного трафіку

Якість трафіку: Зниження % відмов.

Зростання часу перебування на сайті:

Висновок: зростання трафіку склало з 300 до 1200 переходів з органіки на місяць (400%), збільшили якість трафіку – знизили % відмов у 3 рази, збільшили час перебування на сайті +65%.

  • Відновлення посилального профілю сайту

Якість посилальної маси, ІКС:

  • Зниження % відмов:

Рекомендації нашої команди

Про орендовані посилання:

  1. Якщо у проєкту орендована посилальна маса – у клієнта має бути доступ до цих посилань.
  2. Часта ситуація: сайт просувається досить давно і посилання могли закуповувати 3-4 роки тому, після чого вони просто продовжуються. Як правило, від таких посилань залишається не більше 20-25% живих донорів у кращому разі. Старі посилання потрібно регулярно переглядати.
  3. Тільки якісні донори і плавний перехід на постійні посилання і альтернативи (крауд і тд).
  4. Не можна розміщувати посилання без аналітики і складеної посилальної стратегії – найімовірніше, ви не отримаєте очікуваного результату, ба більше, можна нашкодити проєкту.

Про стратегію:

  1. Виключення непотрібних дій. Підготовка проекту – запорука високого результату. Коректне семантичне ядро, усунення всіх технічних помилок, розуміння видачі та своїх конкурентів = стратегії/набору коректних дій для досягнення результату в органічному пошуку.
  2. Без участі власника бізнесу не буде результатів. Ми перебрали практично весь сайт, доопрацювали контент, опрацювали понад 70 великих спільних завдань (у рамках кожної нам щось було потрібно від клієнта). Під час підготовки стратегії потрібно враховувати залученість команди проєкту в просування свого бізнесу.
  3. Команда – програміст, копірайтер, контент-менеджер. Фахівці, без яких результату не досягти. На старті підготовки проєкту і стратегії важливо враховувати особливості/можливості CMS проєкту, наявність програміста для реалізації рішень. 40% проєктів неуспішні через неможливість реалізувати виведені ТЗ з SEO та технічної частини.

 

 

Результати

  • +400% зростання
    органічного трафіку
  • 400% зростання
    видимості
  • +80% кількість
    ключових фраз

Експертиза

SEO - один із найефективніших каналів просування. Розкрутка корпоративного сайту - це довгостроковий процес. Ви можете залучити нових клієнтів, використовуючи ефективні рішення, які ми обираємо для вас.
Олександр КоваленкоCEO/founder

Отримайте експертний розбір проєкту перед просуванням

Інформація, зазначена нижче, не буде передана третім особам, ми її використовуємо для відповіді на ваші запитання.

    Інші кейси

    Кейс SEO
    +400% зростання
    органічного трафіку
    Просування
    магазину вікон
    Переглянути кейс
    Кейс SEO
    +3000 зростання
    органічного трафіку
    Просування
    будівельного інтернет-магазину
    Переглянути кейс
    Кейс SEO
    +300% зростання
    органічного трафіку
    Просування сайту
    промислового обладнання
    Переглянути кейс
    Кейс SMM
    встановлення
    гаражних воріт
    +150к
    показів реклами
    Переглянути кейс
    Усі кейси