Наша увага влаштована так, що ми не можемо не читати, навіть якщо цей процес триває всього 1-2 секунди. Тому звертаємо увагу на заголовки, рекламу, пробігаємо поглядом пости в соціальних мережах тощо. Ми перебуваємо у великому потоці інформації. Але не все, що ми бачимо, привертає нашу увагу. А що привертає?

Увагу привертає або те, що цікаве або актуальне на даний момент, або фрази, що чіпляють око. Їх ще називають «універсальні фрази, що продають» або «маркетингові фрази, що продають».

Вони використовуються майже скрізь:

  • у рекламних текстах;
  • у публікаціях у соціальних мережах;
  • email-розсилках;
  • комерційних пропозиціях
  • у скриптах/сценаріях для call-центрів тощо.

 1. Топ-25 мовленнєвих моделей для фраз, що продають

Не кожен володіє навичками видатних письменників і не всі здатні на креатив. Тому для складання фраз, необхідних для продажу товару або послуги, можна скористатися шаблонами:

  1. Секрет успішного ________
  2. ХХ найкращих способів ___________
  3. Чому _________ не працює
  4. Як ___________ допоможе вам вирішити проблему
  5. ХХ порад у __________, які не можна ігнорувати
  6. ХХ порад щодо надання допомоги ____________
  7. Як зробити ___________ за 5 кроків
  8. Якщо ви зробите _________, то зможете ____________
  9. Що повинен знати той, хто хоче _____________
  10. Детальний посібник _______________ для початківців
  11. 4 базові принципи в _____________
  12. ХХ рекомендацій від професіонала в _____ (сфері)
  13. ХХ найпоширеніших помилок у _________ та способи їх уникнути
  14. Від А до Я: повне керівництво по ________________
  15. _______ у жодному разі не можна ігнорувати, бо _____
  16. Ось чому __________ вам ніколи не скажуть _________
  17. Що трапиться, коли _____________
  18. Ви теж можете ______________ але не знали про це
  19. Як ____________ менш ніж за годину (день, тиждень) на день (на тиждень, місяць)
  20. ХХ видів/типів ___________, які 100% допоможуть __________
  21. ХХ реальних прикладів, які доводять ______________
  22. Хочете, щоб у вас вийшло? Зробіть ___________ як це роблять профі
  23. ХХ лайфхаків, які допоможуть ____________, і ви за них скажете нам спасибі
  24. 10 прикладів як не потрібно робити _____________
  25. 5 речей, про які замовчують професіонали _____________

2. 20 фраз, які продають самі

Шаблони не можна використовувати «в лоб» – їх потрібно адаптувати для кожного випадку. Але є фрази для успішних продажів, які можна використовувати без змін і адаптації:

  1. Телефонуйте в будь-який час
  2. Не зобов’язує
  3. Гарантія повернення грошей
  4. Найнижча ціна
  5. Найкраще співвідношення
  6. Купіть один, другий отримаєте безкоштовно
  7. Безкоштовна доставка
  8. Секретна техніка
  9. Побалуйте себе
  10. Перш ніж ви підете
  11. Ціна навпіл
  12. Термін дії пропозиції спливає
  13. Науково доведено
  14. Доставка того ж дня
  15. Не продається в магазинах
  16. Замовити дзвінок
  17. Поговоріть з експертом
  18. Багаторічний досвід
  19. Поки що не знає 99% населення
  20. Усі умови фіксуємо в договорі

Використання цих сполучень слів допоможе скласти переконливі робочі фрази, які допоможуть у продажі товару або послуги.

3. Важливо актуалізувати проблему

Актуалізувати проблему необхідно для того, щоб привернути увагу. Це найлегше зробити в заголовку.

Приклад. Заголовок статті: «Усі, хто не зробив щеплення від дифтерії, можуть померти».

Такий заголовок приверне увагу читачів: мало хто щеплений від цього захворювання, і мало хто хоче померти. Але тоді ваша стаття має дати відповідь: хто перебуває в зоні ризику, як і коли потрібно робити щеплення тощо. Тобто показати, як вирішити цю проблему.

4. Конкретика і точність

Люди більше вірять цифрам і фактам, ніж абстрактним поняттям. Замість «ваш прибуток спрямується до небес», краще написати «прибуток зросте на 20%».

Не слід писати: «у нас величезний асортимент товару», а вказати реальну кількість товарних груп або колекцій, тоді людині буде зрозумілий розмір пропозиції.

Приклад: «В асортименті нашого магазину 15 нових колекцій чоловічого взуття і 64 колекції жіночого».
Прочитавши цю інформацію, людині легше прийняти рішення – їхати в цей магазин чи ні.

5. Говоріть правду

Щоб ми не доносили у своєму повідомленні – це має бути правда. Якщо хочете використовувати готові фрази для продажу вашого товару: «телефонуйте в будь-який час» або «безкоштовна доставка» – це можна. Але потрібно розраховувати, що клієнт може зателефонувати о другій годині ночі. Якщо ви не зможете відповісти в цей час, він може замислитися над питанням: «А чи варто вам довіряти надалі?»

Якщо вказано «безкоштовна доставка», то вона має бути дійсно безкоштовною. Якщо доставка безкоштовна від якоїсь суми замовлення, ці умови мають бути обов’язково прописані. Інакше клієнт може відмовитися від замовлення, коли дізнається, що необхідно доплатити за доставку. А в гіршому випадку – ви зіпсуєте з ним стосунки або втратите його.

6. Говоріть мовою вигод, намагаючись відчути провідний мотив людини

Навіть найкращі фрази, що продають і чіпляють, не спрацюють, якщо вони розраховані не на ту аудиторію.

Заголовок «7 перевірених засобів від прищів» більше приверне підлітків, ніж старшу аудиторію (можливо, ще мам цих підлітків). А «Як заощадити до 50% на турах до Європи» – навряд чи приверне увагу школярів.

Вивчіть вашу цільову аудиторію.

7. Для тих, хто любить винаходити велосипед. Створення своєї власної фрази, що продає

Спираючись на наведені приклади, ви можете придумати свої фрази, що продають, або шаблони: виходячи з досвіду, мети статті/публікації, специфіки сфери діяльності.

Це не так складно, як може здатися. Але для цього необхідна практика, гарне знання товару або послуги, які пропонуєте, навички продажів і час.

Перед тим, як писати фрази, що підштовхують клієнта до купівлі, подбайте, щоб ви були з ним «на зв’язку»: ваш сайт працював, оператори оперативно відповідали на вхідні дзвінки або листи, товар був на складі тощо. Інакше жодні унікальні фрази, що продають, не спрацюють, якщо неможливо замовити вашу послугу або неможливо купити товар, який ви пропонуєте.

Рейтинг

Інші статті

03.10.2025
SEO просування послуг з ремонту техніки
Докладніше
27.09.2025
SEO просування сайту у Великобританії
Докладніше
16.09.2025
Що таке сезонне SEO і чому воно важливе
Докладніше
01.09.2025
SEO для стоматологічних клінік
Докладніше
Дивитись все
Підпишись
на кращий телеграм блог про інтернет-маркетинг
Хочу такий самий результат